Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Electroworld.nl.

Electroworld.nl stelt zich voor

Electro World is de grootste Elektronica formule in Nederland. Voor Electro World staat kwaliteit, persoonlijk advies en complete service voorop. Met een eigen magazijn en meer dan 150 winkels staan wij dagelijks voor u klaar en heeft u altijd een Electro World winkel in de buurt. Wij hebben een breed assortiment beeld, geluid, huishouden, keuken, computers, elektronica en persoonlijke verzorging. Dit assortiment leveren we niet alleen, we installeren, repareren en bouwen in. Hiervoor hebben wij 350 vakmonteurs in dienst die u kunnen helpen. Mooi voor Elkaar

Deze score is berekend op basis van 14 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

6,8

Tara 02-07-2020

Ik heb 3 weken geleden hier een stofzuiger besteld, nog steeds niets ontvangen!
Heb ze een e-mail gestuurd, nog geen gehoor. Maar krijg wel steeds een herinnering binnen dat ik moet betalen!

Hrb 09-06-2020

Een aantal weken geleden bij Electro World terecht gekomen omdat ik zag dat ze daar een exclusief Oled model hadden die precies bij mij in de televisie kast past. Direct contact opgenomen en het product gereserveerd. Kon dezelfde middag het product nog keurig netjes ophalen en ze hadden hem al klaar staan. Nog een paar kleine adviezen verder over installatie, wist ik in het geheel hoe ik de tv gebruiksklaar kan maken. Goede, snelle service dus, met ook nog bijpassend advies.

Annemieke de Bruijn 08-06-2020

Ik ben ontzettend fijn geholpen. Heldere info over de producten. En een snelle levering!
Ik kom hier zeker weer terug!

Van 08-06-2020

Miele wasdroger gekocht bij Electroworld. "Aanbieding": dezelfde prijs als in iedere andere winkel. Besteld en betaald: na 2 weken nog niets gehoord dus heb zelf maar gebeld: bestelling was niet doorgegeven dus opnieuw besteld. Bezorging: ivm Corono virus (altijd goed excuus) bezorgd door 1 persoon en tot over de drempel. Droger moet 2 trappen op, staat nu nutteloos in de gang want ik krijg hem zelf niet naar boven. Bedankt Electroworld: koop nooit meer iets bij jullie want jullie service laat erg te wensen over.

Teleurgesteld 07-06-2020

Stoomstrijkijzer besteld 1 tot 2 dagen levertijd, is er iets nem contact met de plaatselijke dealer.
Pl dealer zegt er niets mee te maken hebben. Wordt geleverd door post nl.
Waarom moet ik dan met de pl dealer contat opnemen waar ik normaal netjes geholpen wordt.
Nog steeds niet geleverd

Anoniem 07-04-2020

perfecte service, direct gebeld door lokale winkel en afspraak ingepland! Fijn, geen callcentrum maar iemand met verstand van zaken aan de telefoon!

P.A.Ossewaarde 06-02-2020

Goede service. Combi foto. Neemt tijd voor het instaleren en uitleg. Is 2x langs geweest voor geluid .

Frits 03-02-2020

Wegens goede persoonlijke en klantvriendelijk behandeling onze tv bij Lieshout in Hoorn gekocht na slechte ervaring bij grote electro keten

T. Visser 10-01-2020

Naar de winkel gegaan om een nieuwe tv te kopen. Goed advies gekregen voor het maken van de voor ons juiste keuze. De tv is vervolgens keurig bij ons aangesloten. De monteur ging pas weg toen alles het deed en alle vragen beantwoord waren. Dik verdiende 10.

Remy 17-12-2019

Rinze Hofman in Heerenveen,
Mensen die me erg goed geholpen hebben.
Verstand van zaken vriendelijk ga er soms gewoon langs om te kijken wat ze nieuw hebben. En een praatje maken.

Lex Ritman 04-11-2019

Uitstekende electro zaak in onze regio. Aanbod groot van kwaliteits producten tegen scherpe prijzen. Service in zowel winkel als aan huis uitstekend.

Marion 15-10-2019

Winkelier heeft echt zijn best gedaan het juiste strijkijzer te vinden.
Geen moeite te veel. Meteen besteld en een dag later al binnen

MT Zandbergen 21-08-2019

Heel goed advies, op samenstelling van ons gezin door de verkoper een goedkopere machine aanbevolen als wij wilden kopen. Hier zijn we zeer tevreden over. Ook heel snelle levering en aansluiten op de locatie is zeer netjes en vakkundig gedaan.

Miele 19-08-2019

keuze en verkoper zijn perfect ben goed geholpen met de juiste apparaat hele goeie service ook

JoostSma57 21-07-2019

Zeer tevreden met Electroworld Bakker Stadskanaal, Zeer servicegericht. Altijd paraat en vriendelijk.

Krekels 14-02-2019

goede service en snelle levering.. Ik koop het liefst bij winkels in onze gemeente, zodat het centrum gezellig blijft en we niet tegen alle leegstand aankijken

marlies souren 06-02-2019

Ik heb bij Electroworld Leusderweg een vaatwasser en een wasmachine van Miele gekocht
Alle is keurig geïnstalleerd. Daarna had ik een klein probleem met de deur van de wasmachine.
Dit werd goed opgelost. Ik werd ook gewezen op een cashback -actie Daar hielpen ze (Pim) mij mee.
En de vaatwasser die ook nu staat te draaien geeft echt een heerlijk schoon en glanzend resultaat alsof ik een ijverig hulpje heb. Kortom!

Tweetweeties 25-01-2019

Dure LG Oled TV gekocht in Schijndel terwijl ik voor een kabeltje kwam! Goed en deskundig geholpen, maar ik had geen geld en pasjes bij me. Geen probleem: de TV werd 's avonds gratis afgeleverd met een rekening die ik later kon betalen. Dat is nog eens een keer klantvriendelijk.

Paul 17-01-2019

Goede informatie bij ons in Boxmeer is Berkvens een begrip en een top prijs echt super. Keurige levering als service installeren oude product meegenomen .

Hunter 16-01-2019

Onder het motto "Steunt elkaar, koop plaatselijke waar" kopen wij al jaren onze 'grote apparaten' zoals tv, wasmachine, wasdroger en vaatwasser bij de lokale Electro World (in Maarssen). En niet alleen vanwege de concurrerende prijsstelling, maar zeker ook van wege de geleverde service. Eigenlijk moet ik schrijven SERVICE, met hoofdletters, die is namelijk af. Wat er ook gedaan moet worden, het apparaat wordt pas achter gelaten als het naar behoren werkt. Chapeau!

timedwards 08-01-2019

Ik wilde een stoomgenerator strijkijzer kopen. Ik wilde een met een hoog druk en een afneembaar reservoir. Deze zijn duur, maar bij zowel media markt en electroworld was er een voor twee honderd euro, met 30 euro cashback. Van Braun. Ik heb het bij electroworld besteld, omdat ik wilde een klein bedrijf in Maastricht steunen. Had ik het maar niet gedaan. Naar een paar dagen heb ik gebeld omdat ik niks had gehord. Er was niks bekend, maar dat gebeurde vaker, was mij verteld. De web shop, weet je wel! Meteen een besteld. De dag erna, zaterdag, ben ik toch naar de winkel geweest. Ja, het was besteld, maar bij een leverancier die geen voorraad had. Meteen een nieuwe bestelling gemaakt bij een ander leverancier. Maandag zouden ze mij bellen als het goed was. Dus niet. Ik belde maandag om vijf uur, maar er was niemand die mij konden hulpen. Dinsdag gebeld. Ja, het was goed. Over twee weken krijg ik het. Dus 3 welken zonder strijkijzer! Ik heb gezegd dat ze het mochten houden. Dan moet je zelf de bestelling annuleren. Dat wilde ik niet, maar heb toch gedaan. Ik wilde een klacht indienen. Twee keer probeert, maar het lukte niet. Waardeloos web site. Besteld bij Bol.com, krijg ik het morgen in huis. Nooit meer

Frank 21-12-2018

Mijn ervaring met de website is zeer slecht. Een Tv besteld bij electroworl omdat deze de volgende dag al bezorgd zou worden. Echter de volgende dag nog niets ontvangen. Bij navraag via klantenservice niet goed geholpen. Ik moest niet bij hen zijn maar bij de lokale electroworld in de omgeving. Deze zouden mijn bestelling verder afgehandeld hebben. Er was volgens hen niets misgegaan ondanks dat ik de tv de dag na bestelling niet had ontvangen. Toen de lokale electroworld gebeld. Deze vertelde me dat zij niets met deze bestelling van doen hebben omdat dit via hoofdkantoor via PostNL verzonden wordt. En de lokale electroworld werkt niet met PostNL. De klantenservice gaf dus een verkeerd verhaal. Vervolgens de klantenservice weer opgebeld en deze het verhaal voorgelegd. Ze gaven het antwoord dat zij deze bestelling ook niet verzonden hadden. Zeer vreemd allemaal maar wat blijft is dat electroworld.nl niet betrouwbaar is. Ze bezorgen niet zoals ze zelf aangeven de volgende dag al. En een oplossing of eerlijk antwoord krijg ik niet. Ze wijzen naar elkaar. Nooit meer zal ik bestellen via de website van electroworld!! Loop volgende keer toch liever bij de locale electroworld binnen!

Gert 01-11-2018 In de winkel gekocht
Electro World Drieenhuizen in Amersfoort

Erg snel uit de brand geholpen

Op de dag dat mijn vriendin was uitgerekend hield onze wasmachine ermee op. Na contact te hebben opgenomen met Electro World Drieenhuizen stond er binnen een kwartier iemand bij ons voor de deur om onze wasmachine te repareren. Helaas was de wasmachine niet meer te repareren, maar een uur laten stond dezelfde reparateur met onze nieuwe wasmachine voor de deur en heeft deze netjes geïnstalleerd. Uitzonderlijke service!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Ruben 20-10-2018 Via de website gekocht

Zeggen de waarheid niet

Bij electroworld Mijdrecht een nieuwe soundvar besteld. Bij bezorging was deze gewoon gebruikt en slordig verpakt geen bescherming verpakking om de bar en sub. Kabels waren gebruikt. Batterij zat in de afstandsbediening. Was een kado voor een bruiloft kan daar niet mee aankomen. Deze stond op marktplaats en was helemaal nieuw niet dus. Ook al was deze afgeprijst dan nig

Erica 08-09-2018 In de winkel gekocht
Veen

verkeerde prijs

Electroworld Veen adverteert een Iphone SE voor € 269,--. In de winkel aangkomen, weigerde men de verkoop omdat de prijs in de advertentie verkeerd was afgedrukt. Voor ons dus geen Electroworld meer.

Huls 09-07-2018 Via de website gekocht

Totaal waardeloos!! Slechte servive

Een koelkast besteld, kreeg een mail deze was niet meer leverbaar. Dus gevraagd om mijn geld terug en ben nu ander halve week verder en nog geen geld terug! Nu moet het eerst goedgekeurd worden door de directie voor ik uberhaubt mijn geld terug krijg! Want vorige week waren ze een paar dagen niet aanwezig! En nu vandaag zijn ze in bespreking! Maar ondertussen bijna anderhalve hebben ze mijn geld op hun rekening! En is het te moeilijk om 900 euro terug te storten! Wat een bagger tent! En dan bieden ze zekerheid en top service nou totaal niet!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

W.Groenendijk 03-07-2018 In de winkel gekocht
Barendrecht

geweldige service

Na bestelling dezelfe dag bevestigt en de volgende dag geleverd en zeer vakkundig en in zeer korte tokd geplaatst

M. Hooijmaijers-Broers 23-05-2018 In de winkel gekocht
ELECTRO WORLD SPECIAALZAAK THIJSSEN, RAAAMSDONKSVEER

ELECTRO WORLD SPECIAALZAAK THIJSEN GEEFT GEWELDIGE SERVICE!

Uitstekende klantvriendelijkheid, snel en service gericht, uitgebreide product informatie, voors en tegen van onderlinge producten en uitgebreide uitleg van de aankoop onder het genot van een goede bak koffie! Nog dezelfde dag geleverd en gebruiksklaar gemaakt.
Ouderwets goed geregeld!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Ton van Braak 22-05-2018 In de winkel gekocht
Jan Berkvens Boxmeer

TOPPER

Voor een ouderwedse service ben je hier op de goede plaats.Ze nemen de tijd voor je.Het assortiment is uitgebreid.Ook na de aankoop laten ze hun belangstelling blijken.

Chris 19-05-2018 In de winkel gekocht
Schoonderbeel Jillegom

Betrouwbaar, snel en goed.

IK ben helemaal blij met Schoonderbeek in Hillegom. Ze staan altijd professioneel voor je klaar.
Maken duidelijke afspraken en komen die ook na. Snelle service en prima personeel. Kortom voor mij een blijver.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Janneke van Seeters 21-02-2018 In de winkel gekocht
Raamsdonksveer

Electro World Thijssen is geweldig! Wat een service!

Onlangs ging mijn wasmachine kapot. Deze was 13 jaar. Op zoek naar een nieuwe. Ik kan niet zonder. Na een geweldige uitleg in de winkel de juiste keuze gemaakt. 4 kinderen dus een grote trommel en een kwalitatief hoogwaardige machine was het advies van de eigenaar. Hij zei. Wil je hem vandaag nog hebben? Tuurlijk! Wist niet dat dit nog kon anno 2018. Complimenten! Een zaak die begrijpt hoe het werkt. Vakkundig, snel, nette prijs, kundig. Zelfs de oude namen ze mee terug. Electro World Thijssen in Raamsdonksveer is nu mijn favoriete winkel geworden!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

R.H.P. Steentjes 30-01-2018 In de winkel gekocht
Langestraat 83 in Delden (O)

Uitstekende service en goede, eerlijke voorlichting!

Electro World Bas Baake te Delden is een winkel met een goed assortiment aan apparaten.
De voorlichting is goed en betrouwbaar. Dat geldt ook voor de service.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

G. van den Broeck 12-11-2017 In de winkel gekocht
Elektron te Maarssen

Wat een TOPPERS bij Electroworld Elektron te Maarssen

Onze vaatwasser (inbouw) moest vervangen worden. De beide heren Huis in 't Veld hebben dit zeer vakkundig gedaan zonder extra kosten. En de prijs van de machine ligt ongeveer gelijk aan de internet prijzen (zonder inbouw) Dik compliment aan deze winkel

gpijnenb 15-09-2017 In de winkel gekocht
waalwijk

wel aansluiten maar niet thuis tijdens lekkage

bij elektroworld een wasmachine gekocht en door hun aan laten sluiten. Ik kom 's-nacht thuis en hoor het water via de plafonds naar beneden lopen. Wat bleek; de aansluiting was losgeschoten ( de wasmachine stond niet eens aan). Na de hele nacht en de daaropvolgende dag gedweild te hebben, heb ik contact opgenomen met electroworld. Wat eerst een hulpvaardige verkoper was die mij met liefde en plezier een wasmachine verkocht, was nu getransformeerd tot een botte gladiool, die geen enkele verantwoordelijkheid nam voor de aansluiting die zij hadden verzorgd. Ik heb regelmatig gevraagd en afgesproken dat men mij terug zou bellen, maar ook dit gebeurde niet.
Gelukkig ben ik goed verzekerd, maar had toch op zijn minst enige service verwacht.
Antwoorden als: "maar dan bent u er zelf aangeweest"; of "de schade zal wel meevallen (alle plafonds en vloeren!!!!) , getuigden echt van een boersheid die ik van een professioneel bedrijf niet had verwacht. Ik laat de aansluiting bewust doen door een 'professioneel' bedrijf, maar ik kan u verzekeren dat ik sterk betwijfel of deze zg Professionals ooit verder zijn gekomen als de voordeur van de kleuterklas. Tip: als u ondanks dit toch bij electroworld de aansluiting van uw wasmachine laat verzorgen, vraag dan op schrift , hoelang deze aansluiting dan ook gegarandeerd doet wat ie moet doen. Ik kan u verzekeren dat waterschade GEEN pretje is

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

h.radstake 06-07-2017 In de winkel gekocht
Neede

duidelijk verkoop gesprek en correcte levering plaatsing

luisterend naar je wensen,goed advies.assortiement ruime keus en in alle prijsklassen.
snelle levering en correcte plaatsing.

Germa 28-06-2017 In de winkel gekocht
Lienden

Heel goede service, aardige mensen, behulpzaam

Snelle levering, er werd heel netjes gewerkt. We kregen goed advies over de keuze om nieuw aan te schaffen en eerder betaalde onderzoekskosten vanwege klachten werden afgetrokken van de rekening

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Deborah Vos 31-05-2017 In de winkel gekocht
Boxmeer

Uitstekende service!

Kan niet anders zeggen dat ik alleen uitermate tevreden ben met hun klantgerichtheid en service.
We hadden al eerder een Airfryer XL bij hun gekocht maar omdat die elke dag gebruikt wordt waren we na 3 jaar toe aan een nieuwe. De vorige was had na 2-3 maanden mankementen aan de ventilator en dat hebben ze heel netjes eerst geprobeerd te maken en dat ging niet toen is deze teruggestuurd naar PHILIPS en uiteindelijk bleek hij niet gemaakt te kunnen worden en hebben we een andere gekregen. Vandaag gebeld dat deze stuk was met de vraag of ze vandaag nog een nieuwe konden brengen en de oude mee retour konden nemen. Binnen een uur was ik de oude kwijt en had de nieuwe, waar ik ontzettend blij mee ben. Als we weer iets nodig hebben komen we daar zeker terug!!!!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Virso 03-04-2017 In de winkel gekocht
Waalwijk

Geweldige service

Wij kopen al ons witgoed en audio en tv hier. Omdat alles voor je geinstalleerd wordt en er een goede reparatiedienst is.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Patrick de Munck 19-01-2017 In de winkel gekocht
Balsters (assen)

Electroworld Balsters

Wij hebben bij deze firma zowel een vaatwasser als een wasmachine gekocht.
Beide keren uitermate tevreden over de apparaten en de levering daarvan!
Vaatwasser netjes geïnstalleerd, verpakking en oude retour zonder morren...
Wasmachine werd netjes naar zolder gebracht en ook hier werd de verpakking en oude retour genomen...
Beide keren netjes een korte demonstratie van de bediening.
En waren beide keren netjes tussen de afgesproken tijden met de levering!

Pluspunten

• Levertijd (konden de volgende dag al leveren)
  • Service (verpakking, oude retour, demo)
  • Pinnen aan huis

Minpunten

• Nog niet meegemaakt

Paul Bergervoet 09-01-2017

HD recorder ruim 2 maanden in reparatie en na klacht kwijt

Filiaal electro world te Borculo.
H.D. recorder in reparatie. Na meer dan twee maanden blijkt deze kwijt te zijn. Na een klacht van mij uit wordt aangegeven dat hij niet te repareren is. Van de gehele afhandeling melding gemaakt bij de eigenaar van de zaak per sms op zijn persoonlijke mobiele telefoon. Krijg niet eens een reactie. Triest

Pluspunten

• assortiment

Minpunten

• service

Ad van Breda 08-01-2017 In de winkel gekocht
Elektroworld Berkvens Boxmeer

Elektroworld Berkvens Boxmeer

Ik heb onze nieuwe vaatwasser bij Elektroworld Berkvens Boxmeer gekocht omdat deze zaak correct werkt, een concurerende prijs hanteert, goede service levert en vakkundig personeel heeft m/b/t/ alle producten die ze verkopen. Prettige mensen die goed naar je luisteren.

Mol 03-01-2017 In de winkel gekocht
Barendrecht Vogel

Bosch wasmachine Electro World Vogel Barendrecht

Snel geholpen, deskundigen uitleg, super snelle levering. Oude machine meteen meegenomen, nieuwe aangesloten en uitleg.

Pluspunten

• Deskundig
  • Ophalen en aansluiten met uitleg
  • Super snelle levering

Jeroen 01-01-2017 In de winkel gekocht
Dedemsvaart

SUPER apparaat! Philips airfryer xl

SUPER geholpen door het personeel van Hans Brinkhuis, fijne adviezen waar je echt wat aan hebt! Bewust voor deze winkel gekozen vanwege uitstekende service

Wendieke 31-12-2016 In de winkel gekocht
Oss

Electroworld Oss Smits en Van Zon

Kundig personeel. Nemen de tijd voor je. Ik heb hier een wasmachine gekocht, omdat ik een goede service wil. Mocht er iets stuk gaan, dan staan ze zo voor je deur. En de prijs is hetzelfde als bij een andere fysieke winkel.

Marion T. 29-12-2016 In de winkel gekocht
Fa. Vogel in Vlaardingen

Heel goede service en kundig personeel!

Vriendelijk, behulpzaam en zeer kundig personeel.
Wellicht wat duurder dan de hele grote witgoedwinkels maar de service is onnavolgbaar en dat vinden wij heel belangrijk. Als onze wasmachine, droger of koelkast een mankement heeft dan komt er meestal dezelfde of de volgende dag een monteur langs.

Pluspunten

• Heel goede service
  • Kundig personeel

J. Lommers 20-12-2016 In de winkel gekocht
Hoevelaken

Vertrouwde winkel in het dorp

Vertrouwd. Je krijgt een goede voorlichting over het product waar je belangstelling in hebt, klantvriendelijk, zeer scherp geprijsd en goede service.

Pluspunten

• Winkel in het dorp
  • Je ziet/voelt wat je koopt
  • Klant vriendelijk
  • Goede service
  • Zeer scherp geprijsd

S.stapel 20-12-2016 In de winkel gekocht
Vogel in vlaardingen

Electroworld vogel, vlaardingen

Word hier altijd fantastisch geholpen door....... Zeer klantvriendelijk en eerlijk.
Hele snelle levertijd en er is mij nog nooit wat slechts verkocht. Super service!!

Pluspunten

• Snelle service
  • Zeer klantvriendelijk
  • Snelle levertijd

Jowan van Heemst 17-12-2016 In de winkel gekocht
Elektroworld van der Heijden

Degelijk, betrouwbaar en goed geprijsd

Elektroworld van der heijden in Dirksland beveel ik aan vanwege kennis, klantvriendelijkheid en het meedenken in oplossingen.

Al onze elektronica in huis schaffen wij aan bij dit bedrijf vanwege onze goede ervaringen.

Ik raad ook zeker aan om hier te gaan kijken wanneer je eerlijk en goed advies wil.

Waarom geen 10, maar een 8?
De prijzen op de electro World site zijn niet scherp in de markt. Van der HEIJDEN denkt altijd mee in deze situatie door een korting te geven op de producten zodat ze concurrerent zijn met internet, maar wel met een persoonlijke service

Pluspunten

• Snel
  • Meedenkend
  • Voordelig
  • Kennis

Minpunten

• Prijzen van de keten zijn niet actueel

servé 10-12-2016 In de winkel gekocht
Weerts

Oké

Deskundige en hulpvaardige bediening, goede uitleg, we kregen een eoffert mee naar huis on mog eens rustig na te denken, vlotte levering, geen aanbetaling nodig. Aflevering thuis gebeurde ook snel, klantvriendelijk en vakkundig.

Pluspunten

• Deskundig
  • Vlot

Ummels 08-12-2016 In de winkel gekocht
Tummers, Roermond

Electroworld Tummers Roermond

Sedert 2001 kopen wij al onze elektrische en elektronische apparaten bij Elektroworld Tummers. Qua prijzen gaan ze mee met de concurrentie wat zeker een pluspunt is. Hun grootste troef is hun uitstekende kwaliteit in service en advies. De technische kennis is altijd up to date en er wordt ruim de tijd genomen om alles helder uit te leggen en met de klant mee te denken. Hun service na de aankoop is ook meer dan correct. Alles wordt geïnstalleerd en gebruiksklaar gemaakt. De gemaakte rommel wordt ook netjes opgeruimd, zelfs stofzuigen is geen punt voor hun ! Petje af voor de werknemers van deze elektrozaak met een heel goed oog voor de wensen van hun klanten !!!

Pluspunten

• Zeer goede service !
  • Goede prijs/kwaliteit verhouding