Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Electroworld.nl.

Electroworld.nl stelt zich voor

Electro World is de grootste Elektronica formule in Nederland. Voor Electro World staat kwaliteit, persoonlijk advies en complete service voorop. Met een eigen magazijn en meer dan 150 winkels staan wij dagelijks voor u klaar en heeft u altijd een Electro World winkel in de buurt. Wij hebben een breed assortiment beeld, geluid, huishouden, keuken, computers, elektronica en persoonlijke verzorging. Dit assortiment leveren we niet alleen, we installeren, repareren en bouwen in. Hiervoor hebben wij 350 vakmonteurs in dienst die u kunnen helpen. Mooi voor Elkaar

Deze score is berekend op basis van 4718 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Margot Baaijens 03-08-2021
Ja, ik beveel deze shop aan Deze review wordt nog gecontroleerd door Kieskeurig.nl

Duidelijk, goede service, vriendelijk .Zeer tevreden met mijn nieuwe afzuigkap.

Janny Lock 03-08-2021

De levering was prima in orde en de service veel beter dan in dezelfde retail.

Tilla van Bragt en James de Groot. 03-08-2021

We hebben altijd bij Weerts gekocht, en hebben nu ook nog een klant gestuurd voor zelfde afwas machine. Steeds Tevreden geweest.

kim 03-08-2021

goede en snelle levering van een goed product en aardige bezorgers/monteurs, geeft ook een goed beeld voor het bedrijf

Ria 03-08-2021

Klantvriendelijkheid is top. Goede service en uitleg bij kopen product. Voor al mijn elektrische producten ga ik naar deze winkel.

? 03-08-2021

super service door monteur, wilde eigenlijk meer doen dan het plaatsen ( opruimen en dweilen)

Wiel Meessen 03-08-2021

Werd goed geholpen en geadviseerd in de winkel, verkoper nam daar de tijd voor.
Bezorgen en installeren is op tijd en goed gebeurd. Dat is allemaal voortreffelijk gedaan.
De plint bij de vaatwasser moest ingekort worden, maar de zaag lag niet in de auto, de werkdag erna is ook dat probleem verholpen.
Helemaal tevreden, gaan zeker terug.

Wout de Vries 03-08-2021

Fijne overzichtelijke winkel, vriendelijke en duidelijke voorlichting van (*) zelf, snelle actie bij advies en/of vragen

Daan 03-08-2021

Altijd goede service bij deze winkel! Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.

Jeroen 03-08-2021

Netjes en duidelijk geholpen in de winkel. Alle mogelijkheden besproken en ook aan ons kunnen laten zien in de showroom.

Tevens de monteur voor het installeren van onze televisie heeft keurig gewerkt en nogmaals alles duidelijk uitgelegd en geïnstalleerd.

Kortom een prima service.

Driessen 03-08-2021

Goed en eerlijk advies! Vriendelijke, deskundige bediening. Werd zelfs op verzoek bezorgd!

jf van duurling 03-08-2021

ben zeeeeer tevreden ook met het thuis brengen persoonlijk ..zal mijn vrienden als ze iets nieuws willen ook aanbevelen om na jullie te gaan ..op en top aflevering

Jan van Hoven 02-08-2021

Omdat wij eerder producten kochten bij Electro World en bekend zijn met de winkel en personeel weten we dat het vertrouwd is om daar te winkelen. Je krijgt er goed advies, prijs en kwaliteit zijn goed in verhouding. Bovendien is er ook nazorg indien nodig.

Corné 02-08-2021

Na een telefoontje plant men snel een afspraak in om een monteur te sturen. Eerlijk advies over wel of niet repareren. Ter plekke nieuwe wasmachine besteld. 2 dagen later geleverd en geplaatst, Naar tevredenheid.

Rob ter Brake 02-08-2021

Men word vakkundig geholpen,neemt de tijd,lokale ondernemer,vriendelijk, de prijs is gepast en goede service.

Werner 02-08-2021

Prima service en denken mee aan een passende oplossing op maat. Klant staat centraal.

Richard 02-08-2021

Goed , volledig en terdege advies om tot een passende aankoop te komen. Levering en installatie aan huis waardoor alle gemak.
Klantvriendelijkheid en kwaliteit !

Kim Vissers 02-08-2021

Hij nam alle tijd voor ons en gaf duidelijke uitleg. Tevens was de wasmachine direct leverbaar en konden zelfs twee dagen later komen om het te monteren.

lieneke 02-08-2021

Goed geholpen en ter zake doende met goed advies over de aan te schaffen Inductie kookplaat en het installeren daarvan

Ivon 02-08-2021

Electroworld/Schoonderbeek is een fijne zaak. Ik koop graag mijn spullen lokaal. En ben zeer tevreden over de service. Hij is goed geïnstalleerd en om de wasmachine beter te laten passen hebben ze zelf een stukje uit een plank gezaagd. Zeer tevreden dus.

MdO 02-08-2021

Alle service en aandacht die je van een lokale winkel verwacht. Strakke afspraken, duidelijke uitleg, vriendelijke medewerkers.

Ben Kardol 02-08-2021

Goedendag,
Ik heb voor voor Electro World gekozen naar aanleiding van een zoektocht naar een inductie oven-kookplaat combi en mijn keuze viel op een schitterend apparaat bij Electro World ben naar filiaal in Tiel gegaan ben netjes geholpen er word tijd voor je genomen en met aandacht breed uitgelegd welk apparaat wat kan de voor en tegens zijn ten opzichte van elkaar, klantvriendelijk en ook de monteur was een topper netjes geïnstalleerd en zelfs de verpakkingsmaterialen werden meegenomen dik tevreden over het geheel.

Andre Struijk 02-08-2021

uitstekende service en bijzondere vriendelijke mensen. Koop uitsluitend mijn producten bij dit adres reeds 30 jaar.

nico meerlo 02-08-2021

We werden vriendelijk en deskundig geholpen in de winkel. Alles goed uitgelegd. Het werd goed bekeken of alles goed paste. En we konden zien wat we kochten. Beter dan van een plaatje. En er werd niet gepusht. Kortom we hebben op ons gemak geshopt.

Jolanda 02-08-2021

Je wordt altijd vriendelijk ontvangen in de winkel en krijgt goede uitleg. ook het leveren en/of inbouwen van apparaten gaat altijd top met goede tekst en uitleg!! Ook staan al je aankopen in de computer, ook die van meer dan 20 jaar geleden, dus geen gezoek naar bonnen etc. Altijd makkelijk!

Aad 02-08-2021

Winkel in het dorp, daardoor makkelijk benaderbaar. Uitstekende service en snel

Janneke 01-08-2021

Een goede winkel met nog ouderwetse service ,de meneer kwam voor de koelkast maar keek gelijk mijn tv na omdat die raar deed.
We gaan zeker terug als we volgende keer weer wat nodig hebben.

Electroworld Sassenheim 01-08-2021

We zijn al jaren klant en worden steeds naar volle tevredenheid geholpen en behandeld, ook nu weer.

Anoniem 01-08-2021

ETB Verlinde in Terneuzen:
Meedenkend, hulpvaardig, ouderwetse klantvriendelijkheid en service, meer dan dat men tegenwoordig nog ziet!

Gerard Breen 01-08-2021

Zeer vriendelijk. Goede uitleg over mijn aanschaf van koffiemachine. Erg tevreden over mijn machine

Hermie Bos 01-08-2021

Ik vind Electroworld Breukers een geweldige fijne zaak. Ik ben al minstens 30 jaar klant met een heel fijne relatie. Je belt nooit voor niets. Ze horen het probleem-storing goed aan en zorgen voor een adequate oplossing. Ook deskundige hulp bij het uitzoeken van verlichting. Zelfs komen ze met diverse lampen om te tonen wat het beste in jouw inferieur past. Een geweldige zaak.

Joke Kolkert 01-08-2021

Deskundig advies, prettig geholpen en een goede service. Het is een betrouwbaar adres en we kopen hier, sinds we hier wonen, graag. We kunnen de winkel van harte aanbevelen.

Niko 01-08-2021

Uitstekende service en niet alleen bij de grote aankopen. Onze stoomoven moest ontkalking behandeling. Bestelling. van het juiste middel via Electroworld besteld. Alles keurig afgehandeld.

Frans van den Buijs 01-08-2021

Vriendelijke ontvangst, goede voorlichting en punctuele aflevering n installatie.

Coen 01-08-2021

Uitstekende service. Medewerkers nemen uitgebreid de tijd voor uitleg van apparaten.

john 01-08-2021

kleinschalig, vertrouwd en in de buurt en men neemt de tijd voor je, ook voor de montage. aansluiten en uitleg word de tijd genomen

Dend 01-08-2021

Werd vriendelijk geholpen. Belde dat levering enkele dagen later zou plaatsvinden dan website aangaf. Voor ons geen probleem en wel netjes.

Mevr. O.Poots 01-08-2021

Ik koop mijn huishoudelijke apparaten altijd bij de Fa Stiphout in Zandvoort ivm de service van het aansluiten en hulp bij eventuele storingen

Henriëtte 01-08-2021

Prima shop! Persoonlijke benadering en het personeel denkt met de klant mee. Service is prima.

Café Boeien 01-08-2021

Keurige aflevering, goed geholpen bij het uitkiezen van de koeling. Fijne winkel.

H. Minnaar 01-08-2021

Wij zijn goed voorgelicht en ook goed geholpen en we zijn tevreden over behandeling en levering van onze nieuwe wasmachine.

Marja Schroevers 01-08-2021

Snelle en goede service.
Vrijdags nieuwe wasmachine gekocht en zaterdag geleverd.
Top!!!

Peter meijer 31-07-2021

Komen al vele jaren in deze winkel voor de goede service. Ook mijn ouders kwamen hier vaak om te kopen en reparatie.

Klaas 31-07-2021

Vaatwasser was kapot en kon niet meer gerepareerd. Binnen korte tijdeen nieuwe bezorgd en netjes geïnstalleerd. De oude werd meegenomen. Thanks!

Hernk 31-07-2021

In de winkel keurig geholpen bij de aankoop van Sonos speaker.
Het lukte mij niet om het een en ander zo te installeren, dat ik het optimaal kon gebruiken. Ik heb op vrijdag telefonisch contact opgenomen met De Witte Hal (Electro World). De eigenaar bood me aan om de dag erna voor het openen van de winkel zelf aan te komen om alles netjes in orde te maken. En dat is hem gelukt, waarbij hij mij mee heeft genomen in het proces, zodat ik het voortaan zelf kan.
Dat noem ik service!

Loek Alleblas 31-07-2021

super service en op de afgesproken tijd geleverd. zonder problemen de oude vriezer mee retour.

Rakker 31-07-2021

Deze shop is goed telefonisch bereikbaar. Altijd fijn om van mens tot mens te kunnen praten. De apparatuur werd door vakbekwame mensen afgeleverd die ook tijd hadden om vragen te beantwoorden.

Annet Hartsema 31-07-2021

Heel prettig vakkundig en geduldig geholpen , met een goed resultaat ook de levering was meer dan goed ze gingen paswerk toen alles klaar was , en mij duidelijk was

G van der Borden 31-07-2021

Tv woensdags via internet besteld en de dezelfde week vrijdags naar tevredenheid geïnstalleerd.

Mr. Bean 31-07-2021

Voor deze winkel heb ik gekozen omdat het product hier als eerst leverbaar was. Per telefonisch contact werd een leverafspraak gemaakt. De geschatte levertijd van 1-2 dagen werd waargemaakt.