Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Electroworld.nl.

Electroworld.nl stelt zich voor

Electro World is de grootste Elektronica formule in Nederland. Voor Electro World staat kwaliteit, persoonlijk advies en complete service voorop. Met een eigen magazijn en meer dan 150 winkels staan wij dagelijks voor u klaar en heeft u altijd een Electro World winkel in de buurt. Wij hebben een breed assortiment beeld, geluid, huishouden, keuken, computers, elektronica en persoonlijke verzorging. Dit assortiment leveren we niet alleen, we installeren, repareren en bouwen in. Hiervoor hebben wij 350 vakmonteurs in dienst die u kunnen helpen. Mooi voor Elkaar

Deze score is berekend op basis van 1647 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Martijn kuiper 27-01-2021

Top geregeld, goed advies gekregen.
Vriendelijke medewerkers.

Onze volgende witgoed aankoop zal zeker bij deze winkel zijn.

Toon Coopmans 27-01-2021

Het persoonlijk advies wat je krijgt en de vriendelijkheid waarmee je tegemoet getreden word.
Daarnaast als er problemen zijn staan ze direct klaar. Je voelt je echt gewaardeerd als klant.

coostlander 27-01-2021

zaterdags gebeld koelkast kapot gelijk woensdag nieuwe gebracht .keurige bezorgers met mondkapjes netjes ingebouwd en heel beleefd .zeker in deze corona tijd is dat wel heel fijn .een zaak waar je op vertrouwen kan ,ik heb deze winkel in barendrecht al heel veel aangeprezen ,ook als er iets kapot gaat kan je op hun rekenen met reparatie een dikke 10 van ons

B.S. Dicker 27-01-2021

Ik heb het al zo vaak gezegd! Als je 56 jaar klant bent dan zegt dat meer dan genoeg!

Jan 27-01-2021

Online kopen bij Electroworld: je kiest welke winkel je artikelen gaat leveren.
Het door mij bestelde artikel was niet uit voorraad leverbaar, en daarover werd contact met me opgenomen. Omdat de wachttijd enkele weken zou zijn, stelde de winkel pro-actief alternatieven voor (in dezelfde prijs-range).
Dat persoonlijke contact, met een winkel uit de buurt, maakt online kopen bij Electroworld de perfecte combinatie van het gemak van online kiezen, en de service van een winkel uit de buurt.

Anneke 27-01-2021

Goede service na telefonische bestelling en thuisbezorgd met plaatsing van apparaat en meenemen van doos. Vriendelijk contact.

H.M. van den Haspel 27-01-2021

Via familie doorgekregen over de goede service en het plaatsen van de wasmachine en droger en deze service is bij mij, met toevallig dezelfde artikelen, ook heel goed gegaan. Via de site ook snel een goede keus kunnen maken en daarna een telefoontje en alles geregeld. Zeer tevreden.

Aarts beeld en geluid Baarle Nassau. 27-01-2021

Vriendelijke sfeer in de winkel, personeel met kennis van zaken, goede service en niet vallen over een incident of probleem.

Jan Boerman 27-01-2021

goede service/uitleg over het product vriendelijke mensen wij hebben daar al regelmatig wat gekocht en altijd goed en vriendelijk geholpen

Henk 27-01-2021

Ondanks dat wij de wasmachine niet bij hen hadden gekocht was de service snel en uitstekend.

Christa 27-01-2021

Goede hulp aan de telefoon, informatie over bezorging en stipte bezorging door een aardige mijnheer.

SolarToday Dokkum 27-01-2021

Wij zijn zeer tevreden, EW Talsma levert een goede service en eerlijke prijs.

Didier 27-01-2021

Vriendelijke en snelle reacties op email. Vriendelijke monteur en professioneel geholpen.

Ger en Andre 27-01-2021

Fijn dat het tel geregeld is en de monteur Danny een fijne gast heeft alles goed uitgelegd en zelfs ik Ger en knopjes is wat hoor maar het werkte gelijk helemaal naar behoren Sonos soundbar geweldig de t.v gelijk tegen de muur gehangen en HOPPA 1 uur later was alles tot in de puntjes verzorgd Bedankt

Els Boesjes 27-01-2021

Komen al jaren in de winkel met namen ook vanwege de goede service!! Hert is prettig om in een vertrouwde winkel terecht te kunnen.

Rob 27-01-2021

Prima en vriendelijke service, snelle levering, goed product (demo model welke nog in top conditie is). Enige minpuntje is dat de meegeleverde stroomkabel niet werkte. Gelukkig had ik nog een passend exemplaar liggen en is het daarmee opgelost. Daarom een 8 i.p.v. 10.

Jelle 27-01-2021

kennis van zaken, aardige personeel, snelle levering en belangrijkste plaatselijke leverancier.

Hermie Bos 27-01-2021

Dit is de tweede keer dat ik reactie geef op uw verzoek. Ik ben al minstens 50 jaar klant van jullie en heb alleen maar goede ervaring met uw bedrijf.

Marie-Claire Dirix 27-01-2021

Snelle service. De heer in de winkel was behulpzaam en gaf duidelijke uitleg. Vriendelijke heer die de machines plaatste.

Huub Heijnen 27-01-2021

Top bedrijf
Goede kwaliteit, snelle service, betrouwbaar
Ik zou dit bedrijf aan iedereen aanbevelen !

G.v.d.Werf 27-01-2021

We werden keurig te woord gestaan door de firma en de (de)montage is ook prima verlopen. Wij hadden een combi magnetron die erg moeilijk uit de behuizing te halen was, maar de monteurs hebben het keurig afgeleverd. Wij zijn zeer tevreden met de firma Hoogendoorn.

Trudy en Nico 27-01-2021

Vriendelijk en snel geholpen. Eerst gekeken naar eventuele reparatie mogelijkheden. Toen dat niet mogelijk bleek. Snel een nieuwe geleverd. Ik heb alle vertrouwen in dit bedrijf.

Hennie Wennekes 27-01-2021

Snelle aflevering, van Sony tv zelf ingesteld wat vraagjes, telefonisch goed opgelost,
Vriendelijke mensen

Gaskookplaat 27-01-2021

worden hier altijd correct en snel geholpen. Een fijne dorpswinkel.
Apparaat is goed geïnstalleerd en werkt prima

Annemiek Frieswijk 27-01-2021

Ik heb niets gekocht maar jullie hebben mijn wasmachine gerepareerd. Deze had ik niet bij jullie gekocht. Er kwam een monteur langs, die heeft mijn wasmachine meegenomen en een leenwasmachine neergezet. Na reparatie weer teruggebracht. Super schappelijke rekening. En hij doet het weer prima. Wat een fantastische service hebben jullie.

Andrea 26-01-2021

Altijd eerlijk en oprecht, juiste prijs/ kwaliteit verhouding., goede service en vriendelijk personeel.

G de Vries 26-01-2021

Weet al jaren en jaren geen winkel waar je een betere service krijgt. Johan is met zijn medewerkers groot in het kleine. Daar kan geen webshop tegenop.

André 26-01-2021

Altijd goede service en ze nemen de tijd voor je.
Ook als er problemen zijn worden die altijd goed opgelost.

Luci Seegers 26-01-2021

Wij geven jullie een 7. Tot de aflevering van onze inductiekookplaat waren wij vol lof over de service en de klantvriendelijkheid en hadden wij wel een 9 als cijfer voor onze tevredenheid in gedachten.
Deze daling van twee cijfers is namelijk gekomen doordat toen de kookplaat gemonteerd was, ik constateerde dat de lade niet meer dicht kon, omdat het aansluitsnoer ervoor zat. Gebeld met de monteur en die zei dat ik het snoer maar opzij moest buigen en anders maar terug moest bellen. Achteraf zat bij de papieren een beugeltje om het snoer vast te zetten. Dit zal een doorgewinterde monteur die hij was niet onbekend voorkomen. Hij had dit bij de montage moeten gebruiken. Gelukkig hebben wij geen twee linkerhanden en zit het snoer nu netjes op z’n plaats en sluit de lade.

Anneke 26-01-2021

Bij telefonische bestelling van de gewenste wasmachine heel correct en klant vriendelijk te woord gestaan en bij aflevering werd conform afspraak de nieuwe machine keurig op zolder geïnstalleerd en aangesloten en de oude wasmachine afgevoerd. Wij zijn vol lof over de verleende service!

Claude Godin 26-01-2021

Ik kwam uit België voor een artikel dat niet in mijn land verkrijgbaar is. Ik werd op een zeer professionele en hoffelijke manier begroet. Dankjewel

Familie Kapitein 26-01-2021

Snelle en correcte aflevering nadat de TV eerst niet op voorraad was. Ook de bezorging was geheel volgens de momenteel geldende voorwaarden i.v.m. het Corona virus.

Hein Frietema 26-01-2021

Overzichtelijk aanbod en snelle levering van het product. Bovendien een scherpe prijs in vergelijking met andere zaken. Eerste bevindingen m.b.t. het gebruik van de Samsung Jet 75. Handige wendbare en zeer gemakkelijk te hanteren stofzuiger. Ideaal dat je hem ook kunt gebruiken als veredelde kruimeldief. Zeker aan te bevelen.

Van Gils 26-01-2021

Om eerder opgedane positieve ervaring. Ruim en kwalitatief goed assortiment. Vriendelijk en deskundig personeel. Ook niet onbelangrijk geduldig. Prima site. Bijzonder goed tevreden over aangekocht product.

naalden 26-01-2021

Goede duidelijke informatie, ook telefonische hulp.
Betrouwbare sevice

O Remmerswaal 26-01-2021

Helaas kon mijn wasmachine niet gerepareerd worden maar monteurs waren erg proffesioneel. Ze zijn 2x langs geweest en getest met een onderdeel dat besteld moest worden. Deze is niet op de rekening gekomen en de kosten vielen me erg mee.

Ilse Scheidmann 26-01-2021

We zijn snel en kundig geholpen zowel telefonisch als tijdens de levering.
Goede service, top!

jh smale-hendriks 26-01-2021

vlotte service ,snelle afwikkeling zeer goed te spreken over vriendelijkhijd van de monteurs.

A. van Ruijven 26-01-2021

Zeer tevreden met Electro World uit Wateringen. Ze luisteren goed en zijn erg duidelijk naar de klant, schakelen snel en zijn betrouwbaar.
Er zijn door ons meerdere bestellingen gedaan wij zijn zeer tevreden vandaar de 10

Simon Samplonius 26-01-2021

Super bedrijf. Vriendelijk en behulpzaam personeel .Zeer goede service tot achter de voordeur.

Mohammed 26-01-2021

Ze helpen meedenken ze helpen je bij de juiste keuzes maken het zijn aardige sociale mensen niks mis mee ga zo door

Rosendaal 26-01-2021

Full service, geweldig team. Recente aankoop van TV kon niet direct uitgeleverd worden maar wilde met kerst wel een TV. Ondanks Corona werd dat uitgevoerd met tijdelijke TV, zat nog nieuw in de doos. Werd bij voordeur afgeleverd thuis, moest wel zelf installeren maar kreeg telefoonnummer van medewerker. Heb na 22.00 uur nog kunnen bellen. Grossartig!

Anny Sweers 26-01-2021

Alles was netjes geregeld en verzorg , en we zijn met de combioven super blij , ze hebben
ons een goed advies gegeven ,

M. 26-01-2021

Bas Baake Electroworld is klantvriendelijk en geeft goede adviezen. Tevens werd ook alles tijdig en netjes thuis bezorgd. Prima service, voor herhaling vatbaar!

Rinie Putman 26-01-2021

Wij zijn vaste hier klant
Word altijd goed geholpen, mensen zijn vriendelijk en gespecialiseerd
Komen op tijd , geven goede uitleg, nemen de tijd, zijn niet gehaast
Ik ben zeer tevreden

Mick 26-01-2021

Goed geholpen via telefoon.
Bestelling snel en goed geleverd.
Wel jammer van de bezorgkosten.

Gijs van selms 25-01-2021

Top service en accurate hulp voor probleem geboden met mijn oudere installatie

Dirk 25-01-2021

Dichts in de buurt. Had om prijsopgave vooraf gevraagd, niet gekregen.
Kosten reparatie waren zoals verwacht.

S. Lhachmi 25-01-2021

Verkoper met kennis van de producten die hij verkoopt. Benoemt daarvan de voor- en nadelen ten opzichte van elkaar, zodat een weloverwogen keuze kan worden gemaakt. Bij de advisering laat hij zich niet leiden door de verkoopprijs. De levering aan kantoor vond nog dezelfde ochtend plaats. Zeer tevreden.

gijsbert 25-01-2021

vrijdag 15 - 01 ben ik voortreffelijk geholpen door uw service aan huis met t.v. en p.c. problemen.
kundig en vriendelijk.