Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Electroworld.nl.

Electroworld.nl stelt zich voor

Electro World is met zo'n 85 winkels één van de grootste landelijke franchiseketens in consumentenelektronica. Of u nu op zoek bent naar een product of naar een betrouwbare reparatie of installatie, Electro World heeft het allemaal. Op ElectroWorld.nl vindt u ons assortiment en scherpste aanbiedingen, veilig en eenvoudig te bestellen in onze webshop. Vanzelfsprekend heeft u bij ons het gemak van bezorging op afspraak, makkelijk omruilen en persoonlijk advies

Deze score is berekend op basis van 14 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

• Slecht
  • Slecht

Paul 17-01-2019

Goede informatie bij ons in Boxmeer is Berkvens een begrip en een top prijs echt super. Keurige levering als service installeren oude product meegenomen .

Hunter 16-01-2019

Onder het motto "Steunt elkaar, koop plaatselijke waar" kopen wij al jaren onze 'grote apparaten' zoals tv, wasmachine, wasdroger en vaatwasser bij de lokale Electro World (in Maarssen). En niet alleen vanwege de concurrerende prijsstelling, maar zeker ook van wege de geleverde service. Eigenlijk moet ik schrijven SERVICE, met hoofdletters, die is namelijk af. Wat er ook gedaan moet worden, het apparaat wordt pas achter gelaten als het naar behoren werkt. Chapeau!

timedwards 08-01-2019

Ik wilde een stoomgenerator strijkijzer kopen. Ik wilde een met een hoog druk en een afneembaar reservoir. Deze zijn duur, maar bij zowel media markt en electroworld was er een voor twee honderd euro, met 30 euro cashback. Van Braun. Ik heb het bij electroworld besteld, omdat ik wilde een klein bedrijf in Maastricht steunen. Had ik het maar niet gedaan. Naar een paar dagen heb ik gebeld omdat ik niks had gehord. Er was niks bekend, maar dat gebeurde vaker, was mij verteld. De web shop, weet je wel! Meteen een besteld. De dag erna, zaterdag, ben ik toch naar de winkel geweest. Ja, het was besteld, maar bij een leverancier die geen voorraad had. Meteen een nieuwe bestelling gemaakt bij een ander leverancier. Maandag zouden ze mij bellen als het goed was. Dus niet. Ik belde maandag om vijf uur, maar er was niemand die mij konden hulpen. Dinsdag gebeld. Ja, het was goed. Over twee weken krijg ik het. Dus 3 welken zonder strijkijzer! Ik heb gezegd dat ze het mochten houden. Dan moet je zelf de bestelling annuleren. Dat wilde ik niet, maar heb toch gedaan. Ik wilde een klacht indienen. Twee keer probeert, maar het lukte niet. Waardeloos web site. Besteld bij Bol.com, krijg ik het morgen in huis. Nooit meer

Frank 21-12-2018

Mijn ervaring met de website is zeer slecht. Een Tv besteld bij electroworl omdat deze de volgende dag al bezorgd zou worden. Echter de volgende dag nog niets ontvangen. Bij navraag via klantenservice niet goed geholpen. Ik moest niet bij hen zijn maar bij de lokale electroworld in de omgeving. Deze zouden mijn bestelling verder afgehandeld hebben. Er was volgens hen niets misgegaan ondanks dat ik de tv de dag na bestelling niet had ontvangen. Toen de lokale electroworld gebeld. Deze vertelde me dat zij niets met deze bestelling van doen hebben omdat dit via hoofdkantoor via PostNL verzonden wordt. En de lokale electroworld werkt niet met PostNL. De klantenservice gaf dus een verkeerd verhaal. Vervolgens de klantenservice weer opgebeld en deze het verhaal voorgelegd. Ze gaven het antwoord dat zij deze bestelling ook niet verzonden hadden. Zeer vreemd allemaal maar wat blijft is dat electroworld.nl niet betrouwbaar is. Ze bezorgen niet zoals ze zelf aangeven de volgende dag al. En een oplossing of eerlijk antwoord krijg ik niet. Ze wijzen naar elkaar. Nooit meer zal ik bestellen via de website van electroworld!! Loop volgende keer toch liever bij de locale electroworld binnen!

Gert 01-11-2018 In de winkel gekocht
Electro World Drieenhuizen in Amersfoort

Erg snel uit de brand geholpen

Op de dag dat mijn vriendin was uitgerekend hield onze wasmachine ermee op. Na contact te hebben opgenomen met Electro World Drieenhuizen stond er binnen een kwartier iemand bij ons voor de deur om onze wasmachine te repareren. Helaas was de wasmachine niet meer te repareren, maar een uur laten stond dezelfde reparateur met onze nieuwe wasmachine voor de deur en heeft deze netjes geïnstalleerd. Uitzonderlijke service!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Ruben 20-10-2018 Via de website gekocht

Zeggen de waarheid niet

Bij electroworld Mijdrecht een nieuwe soundvar besteld. Bij bezorging was deze gewoon gebruikt en slordig verpakt geen bescherming verpakking om de bar en sub. Kabels waren gebruikt. Batterij zat in de afstandsbediening. Was een kado voor een bruiloft kan daar niet mee aankomen. Deze stond op marktplaats en was helemaal nieuw niet dus. Ook al was deze afgeprijst dan nig

Erica 08-09-2018 In de winkel gekocht
Veen

verkeerde prijs

Electroworld Veen adverteert een Iphone SE voor € 269,--. In de winkel aangkomen, weigerde men de verkoop omdat de prijs in de advertentie verkeerd was afgedrukt. Voor ons dus geen Electroworld meer.

Huls 09-07-2018 Via de website gekocht

Totaal waardeloos!! Slechte servive

Een koelkast besteld, kreeg een mail deze was niet meer leverbaar. Dus gevraagd om mijn geld terug en ben nu ander halve week verder en nog geen geld terug! Nu moet het eerst goedgekeurd worden door de directie voor ik uberhaubt mijn geld terug krijg! Want vorige week waren ze een paar dagen niet aanwezig! En nu vandaag zijn ze in bespreking! Maar ondertussen bijna anderhalve hebben ze mijn geld op hun rekening! En is het te moeilijk om 900 euro terug te storten! Wat een bagger tent! En dan bieden ze zekerheid en top service nou totaal niet!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

W.Groenendijk 03-07-2018 In de winkel gekocht
Barendrecht

geweldige service

Na bestelling dezelfe dag bevestigt en de volgende dag geleverd en zeer vakkundig en in zeer korte tokd geplaatst

M. Hooijmaijers-Broers 23-05-2018 In de winkel gekocht
ELECTRO WORLD SPECIAALZAAK THIJSSEN, RAAAMSDONKSVEER

ELECTRO WORLD SPECIAALZAAK THIJSEN GEEFT GEWELDIGE SERVICE!

Uitstekende klantvriendelijkheid, snel en service gericht, uitgebreide product informatie, voors en tegen van onderlinge producten en uitgebreide uitleg van de aankoop onder het genot van een goede bak koffie! Nog dezelfde dag geleverd en gebruiksklaar gemaakt.
Ouderwets goed geregeld!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Ton van Braak 22-05-2018 In de winkel gekocht
Jan Berkvens Boxmeer

TOPPER

Voor een ouderwedse service ben je hier op de goede plaats.Ze nemen de tijd voor je.Het assortiment is uitgebreid.Ook na de aankoop laten ze hun belangstelling blijken.

Chris 19-05-2018 In de winkel gekocht
Schoonderbeel Jillegom

Betrouwbaar, snel en goed.

IK ben helemaal blij met Schoonderbeek in Hillegom. Ze staan altijd professioneel voor je klaar.
Maken duidelijke afspraken en komen die ook na. Snelle service en prima personeel. Kortom voor mij een blijver.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Janneke van Seeters 21-02-2018 In de winkel gekocht
Raamsdonksveer

Electro World Thijssen is geweldig! Wat een service!

Onlangs ging mijn wasmachine kapot. Deze was 13 jaar. Op zoek naar een nieuwe. Ik kan niet zonder. Na een geweldige uitleg in de winkel de juiste keuze gemaakt. 4 kinderen dus een grote trommel en een kwalitatief hoogwaardige machine was het advies van de eigenaar. Hij zei. Wil je hem vandaag nog hebben? Tuurlijk! Wist niet dat dit nog kon anno 2018. Complimenten! Een zaak die begrijpt hoe het werkt. Vakkundig, snel, nette prijs, kundig. Zelfs de oude namen ze mee terug. Electro World Thijssen in Raamsdonksveer is nu mijn favoriete winkel geworden!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

R.H.P. Steentjes 30-01-2018 In de winkel gekocht
Langestraat 83 in Delden (O)

Uitstekende service en goede, eerlijke voorlichting!

Electro World Bas Baake te Delden is een winkel met een goed assortiment aan apparaten.
De voorlichting is goed en betrouwbaar. Dat geldt ook voor de service.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

G. van den Broeck 12-11-2017 In de winkel gekocht
Elektron te Maarssen

Wat een TOPPERS bij Electroworld Elektron te Maarssen

Onze vaatwasser (inbouw) moest vervangen worden. De beide heren Huis in 't Veld hebben dit zeer vakkundig gedaan zonder extra kosten. En de prijs van de machine ligt ongeveer gelijk aan de internet prijzen (zonder inbouw) Dik compliment aan deze winkel

gpijnenb 15-09-2017 In de winkel gekocht
waalwijk

wel aansluiten maar niet thuis tijdens lekkage

bij elektroworld een wasmachine gekocht en door hun aan laten sluiten. Ik kom 's-nacht thuis en hoor het water via de plafonds naar beneden lopen. Wat bleek; de aansluiting was losgeschoten ( de wasmachine stond niet eens aan). Na de hele nacht en de daaropvolgende dag gedweild te hebben, heb ik contact opgenomen met electroworld. Wat eerst een hulpvaardige verkoper was die mij met liefde en plezier een wasmachine verkocht, was nu getransformeerd tot een botte gladiool, die geen enkele verantwoordelijkheid nam voor de aansluiting die zij hadden verzorgd. Ik heb regelmatig gevraagd en afgesproken dat men mij terug zou bellen, maar ook dit gebeurde niet.
Gelukkig ben ik goed verzekerd, maar had toch op zijn minst enige service verwacht.
Antwoorden als: "maar dan bent u er zelf aangeweest"; of "de schade zal wel meevallen (alle plafonds en vloeren!!!!) , getuigden echt van een boersheid die ik van een professioneel bedrijf niet had verwacht. Ik laat de aansluiting bewust doen door een 'professioneel' bedrijf, maar ik kan u verzekeren dat ik sterk betwijfel of deze zg Professionals ooit verder zijn gekomen als de voordeur van de kleuterklas. Tip: als u ondanks dit toch bij electroworld de aansluiting van uw wasmachine laat verzorgen, vraag dan op schrift , hoelang deze aansluiting dan ook gegarandeerd doet wat ie moet doen. Ik kan u verzekeren dat waterschade GEEN pretje is

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

h.radstake 06-07-2017 In de winkel gekocht
Neede

duidelijk verkoop gesprek en correcte levering plaatsing

luisterend naar je wensen,goed advies.assortiement ruime keus en in alle prijsklassen.
snelle levering en correcte plaatsing.

Germa 28-06-2017 In de winkel gekocht
Lienden

Heel goede service, aardige mensen, behulpzaam

Snelle levering, er werd heel netjes gewerkt. We kregen goed advies over de keuze om nieuw aan te schaffen en eerder betaalde onderzoekskosten vanwege klachten werden afgetrokken van de rekening

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Deborah Vos 31-05-2017 In de winkel gekocht
Boxmeer

Uitstekende service!

Kan niet anders zeggen dat ik alleen uitermate tevreden ben met hun klantgerichtheid en service.
We hadden al eerder een Airfryer XL bij hun gekocht maar omdat die elke dag gebruikt wordt waren we na 3 jaar toe aan een nieuwe. De vorige was had na 2-3 maanden mankementen aan de ventilator en dat hebben ze heel netjes eerst geprobeerd te maken en dat ging niet toen is deze teruggestuurd naar PHILIPS en uiteindelijk bleek hij niet gemaakt te kunnen worden en hebben we een andere gekregen. Vandaag gebeld dat deze stuk was met de vraag of ze vandaag nog een nieuwe konden brengen en de oude mee retour konden nemen. Binnen een uur was ik de oude kwijt en had de nieuwe, waar ik ontzettend blij mee ben. Als we weer iets nodig hebben komen we daar zeker terug!!!!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Virso 03-04-2017 In de winkel gekocht
Waalwijk

Geweldige service

Wij kopen al ons witgoed en audio en tv hier. Omdat alles voor je geinstalleerd wordt en er een goede reparatiedienst is.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Patrick de Munck 19-01-2017 In de winkel gekocht
Balsters (assen)

Electroworld Balsters

Wij hebben bij deze firma zowel een vaatwasser als een wasmachine gekocht.
Beide keren uitermate tevreden over de apparaten en de levering daarvan!
Vaatwasser netjes geïnstalleerd, verpakking en oude retour zonder morren...
Wasmachine werd netjes naar zolder gebracht en ook hier werd de verpakking en oude retour genomen...
Beide keren netjes een korte demonstratie van de bediening.
En waren beide keren netjes tussen de afgesproken tijden met de levering!

Pluspunten

• Levertijd (konden de volgende dag al leveren)
  • Service (verpakking, oude retour, demo)
  • Pinnen aan huis

Minpunten

• Nog niet meegemaakt

Paul Bergervoet 09-01-2017

HD recorder ruim 2 maanden in reparatie en na klacht kwijt

Filiaal electro world te Borculo.
H.D. recorder in reparatie. Na meer dan twee maanden blijkt deze kwijt te zijn. Na een klacht van mij uit wordt aangegeven dat hij niet te repareren is. Van de gehele afhandeling melding gemaakt bij de eigenaar van de zaak per sms op zijn persoonlijke mobiele telefoon. Krijg niet eens een reactie. Triest

Pluspunten

• assortiment

Minpunten

• service

Ad van Breda 08-01-2017 In de winkel gekocht
Elektroworld Berkvens Boxmeer

Elektroworld Berkvens Boxmeer

Ik heb onze nieuwe vaatwasser bij Elektroworld Berkvens Boxmeer gekocht omdat deze zaak correct werkt, een concurerende prijs hanteert, goede service levert en vakkundig personeel heeft m/b/t/ alle producten die ze verkopen. Prettige mensen die goed naar je luisteren.

Mol 03-01-2017 In de winkel gekocht
Barendrecht Vogel

Bosch wasmachine Electro World Vogel Barendrecht

Snel geholpen, deskundigen uitleg, super snelle levering. Oude machine meteen meegenomen, nieuwe aangesloten en uitleg.

Pluspunten

• Deskundig
  • Ophalen en aansluiten met uitleg
  • Super snelle levering

Jeroen 01-01-2017 In de winkel gekocht
Dedemsvaart

SUPER apparaat! Philips airfryer xl

SUPER geholpen door het personeel van Hans Brinkhuis, fijne adviezen waar je echt wat aan hebt! Bewust voor deze winkel gekozen vanwege uitstekende service

Wendieke 31-12-2016 In de winkel gekocht
Oss

Electroworld Oss Smits en Van Zon

Kundig personeel. Nemen de tijd voor je. Ik heb hier een wasmachine gekocht, omdat ik een goede service wil. Mocht er iets stuk gaan, dan staan ze zo voor je deur. En de prijs is hetzelfde als bij een andere fysieke winkel.

Marion T. 29-12-2016 In de winkel gekocht
Fa. Vogel in Vlaardingen

Heel goede service en kundig personeel!

Vriendelijk, behulpzaam en zeer kundig personeel.
Wellicht wat duurder dan de hele grote witgoedwinkels maar de service is onnavolgbaar en dat vinden wij heel belangrijk. Als onze wasmachine, droger of koelkast een mankement heeft dan komt er meestal dezelfde of de volgende dag een monteur langs.

Pluspunten

• Heel goede service
  • Kundig personeel

J. Lommers 20-12-2016 In de winkel gekocht
Hoevelaken

Vertrouwde winkel in het dorp

Vertrouwd. Je krijgt een goede voorlichting over het product waar je belangstelling in hebt, klantvriendelijk, zeer scherp geprijsd en goede service.

Pluspunten

• Winkel in het dorp
  • Je ziet/voelt wat je koopt
  • Klant vriendelijk
  • Goede service
  • Zeer scherp geprijsd

S.stapel 20-12-2016 In de winkel gekocht
Vogel in vlaardingen

Electroworld vogel, vlaardingen

Word hier altijd fantastisch geholpen door....... Zeer klantvriendelijk en eerlijk.
Hele snelle levertijd en er is mij nog nooit wat slechts verkocht. Super service!!

Pluspunten

• Snelle service
  • Zeer klantvriendelijk
  • Snelle levertijd

Jowan van Heemst 17-12-2016 In de winkel gekocht
Elektroworld van der Heijden

Degelijk, betrouwbaar en goed geprijsd

Elektroworld van der heijden in Dirksland beveel ik aan vanwege kennis, klantvriendelijkheid en het meedenken in oplossingen.

Al onze elektronica in huis schaffen wij aan bij dit bedrijf vanwege onze goede ervaringen.

Ik raad ook zeker aan om hier te gaan kijken wanneer je eerlijk en goed advies wil.

Waarom geen 10, maar een 8?
De prijzen op de electro World site zijn niet scherp in de markt. Van der HEIJDEN denkt altijd mee in deze situatie door een korting te geven op de producten zodat ze concurrerent zijn met internet, maar wel met een persoonlijke service

Pluspunten

• Snel
  • Meedenkend
  • Voordelig
  • Kennis

Minpunten

• Prijzen van de keten zijn niet actueel

servé 10-12-2016 In de winkel gekocht
Weerts

Oké

Deskundige en hulpvaardige bediening, goede uitleg, we kregen een eoffert mee naar huis on mog eens rustig na te denken, vlotte levering, geen aanbetaling nodig. Aflevering thuis gebeurde ook snel, klantvriendelijk en vakkundig.

Pluspunten

• Deskundig
  • Vlot

Ummels 08-12-2016 In de winkel gekocht
Tummers, Roermond

Electroworld Tummers Roermond

Sedert 2001 kopen wij al onze elektrische en elektronische apparaten bij Elektroworld Tummers. Qua prijzen gaan ze mee met de concurrentie wat zeker een pluspunt is. Hun grootste troef is hun uitstekende kwaliteit in service en advies. De technische kennis is altijd up to date en er wordt ruim de tijd genomen om alles helder uit te leggen en met de klant mee te denken. Hun service na de aankoop is ook meer dan correct. Alles wordt geïnstalleerd en gebruiksklaar gemaakt. De gemaakte rommel wordt ook netjes opgeruimd, zelfs stofzuigen is geen punt voor hun ! Petje af voor de werknemers van deze elektrozaak met een heel goed oog voor de wensen van hun klanten !!!

Pluspunten

• Zeer goede service !
  • Goede prijs/kwaliteit verhouding

Harry 08-12-2016 In de winkel gekocht
Electro World Bakker Stadskanaal

Bosch Warmtepompdroger

Vriendelijk personeel, Ruime winkel groot assortiment, Duidelijke uitleg en nemen de tijd.
Apparaten worden netjes bezorgd en geïnstalleerd !

Pluspunten

• Service
  • Klantvriendelijk

De Vries 04-12-2016 In de winkel gekocht
Mijdrecht

gekocht in winkel Mijdrecht

Je wordt altijd goed geholpen; vriendelijke mensen; ze nemen de tijd en denken met je mee; komen indien nodig spullen thuis brengen en installeren; telefonisch goed bereikbaar; zelfs met problemen met ziggo hielpen ze telefonisch; gratis kabel om te proberen of dat het probleem was;

Pluspunten

• mooi zaak
  • moderne apparaten
  • komen bij je thuis
  • niets is te gek

Herman 06-11-2016 In de winkel gekocht
Woerden

Slechte Service - Slechte voorwaarden mbt ruilen

Slechte service in de zin dat je geen geld terugkrijgt maar een tegoedbon. Dat is volstrekt niet meer van deze tijd en veelal onredelijk. Als je daar wat koopt - als is het de grootste troep of niet functionerend, je geld ben je kwijt aan ElecotroWorld.

Ik had nog een tegoedbon van 20 Euro van een tv wandsteun die me ooit verkocht was in Woerden maar die uiteindelijk niet bleek te passen. Die tegoedbon beviel me toen eigenlijk al niet want er was me verzekerd dat-ie zou passen maar goed. Zou wel goed komen, die bon is een jaar geldig. Dat lijkt lang maar zo'n groot assortiment heef ew. niet en je moet maar net wat nodig hebben. Vandaag het toetsenbord van de computer stuk en dat leek me een goed moment om die tegoedbon maar te gebruiken voordat deze ging verlopen. Dus toetsenbord gekocht maar dat bleek bij thuiskomt een NL toetsenbord en geen VS international hetgeen veel gangbaarder is in Nederland. Verkopers hadden überhaupt geen idee - plaatje op de verpakking was overigens ook wel van het juiste toetstenbord - van de verschillen maar toen ik 'm uitpakte bleek dat. Moest ze er op wijzen dat zij achter hun eigen computers op de balie ook geen NL maar ook VS international gebruikten. Dit alles nog los van het feit dat aan de staat van de doos/verpakking ik ernstig vermoed dat het al jaren ergens had gelegen.

Ik dus weer terug en wat bleek, geen passend toetsenbord in die winkel te krijgen! Alleen heel veel duurdere,draadloze varianten die ik niet nodig heb. Ze konden dus niet voorzien in de juiste, gebruikelijke variant. Op de vraag dat ik nu toch eindelijk mijn geld weleens terugwilde wordt je wederom gewezen op een knullig bordje naast de kassa met de ruilvoorwaarden (alleen tegoedbon) en het feit dat dat ook op de kassabon staat! Het feit dat je dat pas kan lezen als je al betaald hebt en dan dus al aan die voorwaarden vast zit is blijkbaar niet bij ze opgekomen. Verkoopklerk was nogal zelfingenomen figuur die geen enkel begrip voor de klant kon opbrengen en alleen maar refereert aan het beleid. Hij dreef mij met die volstrekte onredelijkheid in ieder geval tot enorme woede.

Kortom, niet heen gaan want je bent je geld - ook al verkopen ze je gewoon de verkeerde producten - dus altijd kwijt aan Electro World. Aanvullend moet je dan uit een beperkt assortiment - met in de winkel ook nog lege schappen, blijkbaar dan noodgedwongen maar iets uitzoeken dat je niet nodig hebt. Zit je met 20 Euro aan stofzuiger zakken of batterijen! Het gaat in mijn geval "maar" om 20 Euro maar je zal er meer geld gespendeerd hebben dan ben je lekker in de aap gelogeerd, en nogmaals het assortiment is ook niet dusdanig dat je kunt kiezen uit een goed alternatief voor dezelfde prijs.

Dit was voor mij laatste keer dat ik de lokale middenstand tracht te ondersteunen. Koop het wel via het internet - uiteraard niet bij Electro World - dat is vaak goedkoper en voor de service hoef ik hier dus ook niet te zijn. Prutwinkel!

Minpunten

• Geen geld terug ondanks verkopen verkeerd product
  • beperkt assortiment
  • slechte service
  • gebrek kennis producten medewerkers

R Grevelink 01-11-2016 In de winkel gekocht
Neede

Elektro World Neede, altijd eerlijk en professioneel advies

Afgelopen week hebben we een koel-vries combinatie gekocht bij Elektro World in Neede. De verkopers nemen altijd goed de tijd voor je en geven een helder en duidelijk, maar vooral eerlijk advies. Naast dat de service op een hoog niveau zit is de prijs erg concurrerend. Wij betalen graag iets meer voor professioneel advies en goede service, maar ze zijn helemaal niet duurder dan de on-line concurrentie die lang niet zo professioneel en service gericht zijn als de medewerkers van Electro World Neede. Hier kun je nog gewoon een vraag stellen en een fatsoenlijk en wel overwogen antwoord terug verwachten. Fantastische winkel met voldoen modellen op voorraad en in de winkel.

Pluspunten

• Goed en eerlijk advies
  • Concurrende prijzen
  • Hoge kennis van zaken
  • Service gericht

John Doe 19-09-2016 Via de website gekocht

Prima service, eerlijke prijs!

Wasmachine gekocht bij deze winkel. Voor een dergelijk apparaat is service en bezorging voor ons belangrijk. Dat hebben we hier gekregen en meer!

Met de verkoper telefonisch gesproken. Hij vertelt duidelijk de voor- en nadelen per machine en zet je daardoor aan het denken.

Assortiment
Siemens had ik een goede review van de consumentenbond over gelezen maar werd niet door de winkel aangeboden. Bosch uit dezelfde fabriek is het geboden alternatief, prima voor ons

Pluspunten

• Eerlijk (prijs/advies)
  • Snel (levering 1 dag)
  • Gemakkelijk
  • Advies
  • Service

Patricia 23-08-2016 In de winkel gekocht
Bellservice De Lier

Super vakmanschap

Er wordt een goede uitleg over de produkten gegeven. Ze hebben goede kennis over alle produkten die in de winkel staan. De mannen, die de machines plaatsen zijn vakmannen, ze verstaan hun vak heel netjes. Echt een aan te raden winkel!

Pluspunten

• Professioneel
  • Vakbekwaam
  • Netjes werkend
  • Goede uitleg
  • Fijn in omgang

marcel4 15-07-2016 In de winkel gekocht
Veen

Zeer trage reactie op email en dan ook nog geen oplossing geven.

Aanbeveling
Tv met veel meer draaiuren dan aangegeven verkocht en tv bleek ook nog niet goed te zijn. Vervangende tv was ook niet volgens afspraak en Electroworld Veen doet niets.

Extra toelichting
Ik heb via Marktplaats een Sony tv bij Electroworld Veen gekocht. Volgens de advertentie zou de tv 3 tot 4 maand oud zijn. Gezien de 2000+ draaiuren bleek de tv 9 tot 10 maand oud. Ook was de tv, die maanden bij hun in de zaak heeft gehangen, niet goed??? De tv zou door Sony vervangen worden door een nieuwe tv. De vervangende tv bleek een gebruikte tv met 1000+ uren op de teller. Volgens Sony is dit toch een nieuwe tv?? Het heeft 21 dagen geduurd voordat Veen een antwoord van Sony had, dit was gewoon totale onwil om een klant te helpen. Ik had zelf Sony ook gevraagd en kreeg binnen 2 werkdagen reactie. Toen ik bij Veen aangaf dat ik met de vervangende tv niet tevreden ben en dit niet volgens afspraak was, kreeg ik te horen als Sony het vindt zal het wel goed zijn. Verder: Nee wij nemen de tv niet terug, ook niet als u er 250 euro op toe wilt leggen. Lastig voor ons, wij verkopen bijna geen 65 inch tv's. Wij doen niets als Sony het een goede tv vindt. Terwijl ik zwart op wit heb, dat ik een nieuwe vervangen tv zou krijgen. Deze gegevens heb ik naar Veen toegemaild, maar dit wordt gewoon genegeerd. In alle contacten ging het alleen maar om Veen en geen één keer om de belangen van een ontevreden klant. Wilt u een product waarbij u zeker bent dat het klopt wat aan u verkocht wordt en service. Blijf weg bij Electroworld Veen!

patricia 02-07-2016 In de winkel gekocht
De Lier

Gewoon in het dorp extra info op internet

vertruwde medewerkers en duidelijk info

Assortiment
ze hebben voorkeur voor bepaalde merken maar leveren wel alles wat je wilt

Aanbeveling
goede service en korte wachttijden als er iets aan mankeert

Extra toelichting
het is een gezellige nette winkel die tijd neemt voor zijn klanten

Hummel 23-06-2016 In de winkel gekocht
Electroworld Bakker Stadskanaal

Goed en overzichtelijk

Prima geregeld

Ruim

Goede snelle service

mennovanw 14-06-2016 In de winkel gekocht
Rhoon

Een winkel (en een gezicht) bij je in de buurt in plaats van emotieloos internet.

Ik wist welk apparaat (droger Samsung) ik moest hebben - wel wat voorwerk gedaan via internet. Apparaat besteld op het filiaal te Rhoon en netjes thuis geleverd - en nog 3 trappen hoog gesjouwd en geïnstalleerd (op de juiste wijze).

Assortiment
In de fysieke winkel een beperkte selectie, maar alles te bestellen tegen concurrerende prijzen.

Aanbeveling
Prima winkel in een dorpskern die zijn plaats (en sporen) ruim verdiend heeft. Vakkundige medewerker / eigenaar die qua witgoed van wanten weet. Een prettig alternatief voor die allomwezige Duitse schreeuw-keten.

G. 03-11-2015 In de winkel gekocht
Baarn

Denken mee wat voor mij uitkomt, en niet alleen wanneer het hun uitkomt

kopje koffie erbij, duidelijke uitleg, oude koelkast mee terug en alle zorgt dat ze niets beschadigen.

Assortiment
Ruime keuze, en combinaties die ze niet hebben staan kunnen besteld worden

Aanbeveling
Hier voel je je tenminste klant

De Mey 07-10-2015 In de winkel gekocht
Verlinde, Axelsestraat 25 in Terneuzen

een hele correcte bediening en een goede voorlichting over het te kopen product

Assortiment
Er was een ruime keuze en goed overzichtelijk

Aanbeveling
correcte bediening, afhandeling en ruime keuze

Extra toelichting
verder nog niets in deze winkel gekocht maar onze eerste indruk, plus de service was uitstekend.

e freak 17-09-2015 In de winkel gekocht
katwijk

tv was binnen een maand kapot. wij moesten zelf de tv ophalen en weer wegbrengen omdat de tv 3 keer in totaal teruggebracht kon worden met elke keer een ander mankement. was dus niet gemakkelijk.

service van een bepaalde medewerkster was zo klantonvriendelijk.En door bepaalde aanwijzingen die ze geven zoals een stekker in het stopcontact steken, de tv helemaal uitzetten en weer aanzetten voel je je erg dom. en ook de leen tv die we kregen was uitermate oud 30 40 cm schermpje afstandbediening die met plakband aan elkaar zat. Dat kregen we als leentoestel. we hebben toen in totaal van de 3 maanden 10 weken dat leentoestel moeten gebruiken.
Toen onze tv eenmaal terugkwam zat de behuizing onder de krassen er werd beweerd dat ik dit zelf gedaan had met het afstoffen van de tv, wat dus niet waar was want de tv ging puntgaaf weg en kwam met krassen en vetvlekken terug.
dat was nummer 2 dat de tv terug ging en de laatste keer ging het lampje branden en deed de tv helemaal niets meer. na veel schelden en vloeken werd er toch maar besloten dat we een nieuwe tv zouden krijgen. vandaar dat de service voor mij echt slecht is.

Assortiment
is redelijk ligt altijd aan de inhoud van een winkel hoe groter hoe meer spullen.

Aanbeveling
niet. Echt totaal niet, de mensen wie ik adviseer als er elektronica of dergelijke gekocht moet worden, zeg ik nadrukkelijk koop het niet bij electro world peursum.

Extra toelichting
ik heb zeer slechte ervaringen gehad met van peursum katwijk. slechte levering, slechte ophaal service, slechte communicatie, klantonvriendelijk en ze zijn niet erg vlot met de communicatie tussen hun en de leverancier. dit is mijn motivatie en dat is voor ieder verschillend. ik heb slechte ervaringen gehad en andere niet. daarvoor wil ik ook benadrukken dat dit mijn ervaring is.

babou 15-07-2015 In de winkel gekocht
Electroworld op de Nootweg 20 Loosdrecht

Prachtige overzichtelijke winkel met deskundig vriendelijk personeel die altijd bereid zijn net iets verder te gaan om je te helpen.

De winkel is altijd bereikbaar voor vragen en die worden indien het probleem het toestaat nog dezelfde dag opgelost of binnen korte termijn op met kunde en professionaliteit

Assortiment
Het assortiment is wat de sector betreft zo goed als volledig ,binnen ieder product is er in iedere prijsklasse iets te vinden en concurrerend met de overig winkels

Aanbeveling
Eerst naar van Melsen gaan als je iets op electro gebied nodig hebt.Want betere service en uitleg van het product krijg je nergens anders. Ook zullen ze je niet iets verkopen wat niet bij je past.Snelle verkooppraatjes hoef je van hun niet te verwachten.

Zie boven

Service Margriet 15-05-2015 In de winkel gekocht
van Melsen Loosdrecht

verkopers weten waar ze het over hebben
geven uitstekende adviezen in het belang van de klant

SUPER goed en altijd vriendelijk en vakkundig personeel

meer dan goed

aan iedereen / mensen zijn stom als ze niet naar van Melsen Loosdrecht gaan

Extra toelichting
wij zijn zo erg veel tevreden met jullie

TjerkR. 22-04-2015 In de winkel gekocht
Electroworld van Melsen Loosdrecht

Lekker dichtbij en gratis parkeren voor de deur.

Snel en goed geholpen, snelle levering, snelle nazorg.

Keuze genoeg!

Aanbeveling
Ik beveel Electroworld van Melsen in Loosdrecht ten zeerste aan!

Extra toelichting
Gisteren ging na jaren van trouwe dienst mijn droger stuk. Hoog tijd voor een nieuwe droger en wasmachine. Na uitgebreid door Richard van Electroworld van Melsen in Loosdrecht te zijn voorgelicht over de huidige wasmachines en drogers besloot ik beide apparaten daar te kopen. Op één voorwaarde: Ik moest ze wel snel in huis hebben. Anderhalf uur later werden de wasmachine en droger gebracht en geïnstalleerd en werden de oude apparaten meegenomen! Vandaag rommel ik nog wat met de watertoevoerslang van de wasmachine en beschadig daarbij het schroefdraad van de aansluiting.Ik bel Electroworld van Melsen over mijn aktie. Die sturen een uurtje later een monteur die kosteloos een nieuwe slang monteert! Daarom krijgt Electroworld van Melsen van mij een dikke 10!

Corinajoosten 22-01-2015 In de winkel gekocht
Sassenheim

lekker dichtbij goede uitleg en geen dom verkooppraatje zoals in de grote winkels zoals bcc/mediamarkt etc.

Had de allernieuwste droger van Beko gekocht. Direct werd al duidelijk dat dit apparaat niet de dingen deed die het moest doen. Was bleef nat zelfs nadat alles was uitgesorteerd op dikte van de stof. Monteur van Beko erbij gehaald, het lag aan de klant😁. Met Richard van Duijnstee Sassenheim alles door genomen en kon de droger terug laten halen. Heb hiervoor de droger van AEG en deze doet het perfect. Super snel alles geregeld de klachten worden serieus genomen.

Assortiment
Ze hebben van alles wat ruime keuze

Aanbeveling
Top service, lekker in de buurt, wordt snel geholpen wat. Wil je nog meer.

Extra toelichting
Weet niet wat nog meer toe te voegen dan hierboven al is beschreven.

Mhvdb 16-11-2014 In de winkel gekocht
Radio TV Duijnstee in Sassenheim

Dicht in de buurt. Direct geholpen in de winkel. Vakkundig advies gekregen. En snel en soepel een afspraak kunnen maken voor levering

Geweldige service! Medewerkers zijn vriendelijk en overal goed van op de hoogte waardoor ze je een goede uitleg en advies kunnen geven.

Assortiment
Wat mij betreft hebben ze een goede selectie gemaakt. In elke beeldmaat staat er een behoorlijk assortiment aan toestellen zodat je goed kunt vergelijken.

Aanbeveling
In deze winkel krijg je nog ouderwetse aandacht.Daarom beveel ik Radio - T.V. Duynstee van harte aan!

Extra toelichting
Ik heb enkel lof over deze winkel, alles wordt gratis thuisbezorgd en aangesloten, dat is in veel winkels niet meer gratis. Bij Radio TV Duijnstee is de klant gewoon nog koning .