Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2959 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

wiro 30-03-2024

Het is heel prettig met een persoon te kunnen praten en niet met een computer. Prima winkel en service. Een klein minpuntje, toen de monteur weg was vond ik een kabel op de grond ,die blijkbaar aan de oude TV was gekoppeld en nu loos was.Het was prettig geweest als de monteur even gemeld had dat er een kabel lag.. Voor de rest was het porima.

Oomen 30-03-2024

Fijne en betrouwbare winkel ook het personeel is heel deskundig en weet waar ze het over hebben. bedenktijd heel reëel. goede service ook bij het instaleren van het gekozen product. Winkel staat al verschillende jaren al goede betrouwbaar om bij andere aan te prijzen.

C.T. Logtenberg 30-03-2024

Super goed geholpen door Electro World Visser in Wapenveld,
Onze wasmachine was stuk en hebben goed advies gekregen van de verkoper en we hebben gelijk een bijpassend warmtepompdroger er bij aangeschaft.
De service was zeer snel want de volgende dag stonden de machines al bij ons weer te draaien en ze hebben het keurig aangesloten.
Ook de oude machine hebben ze netjes meegenomen en zelf nog een oude vrieskist en afzuigkap.

Top service

Sandra 30-03-2024

Heel vriendelijk en duidelijk geholpen. Ze komen netjes hun afspraken na en de medewerkers die bij mijn thuis de werkzaamheden hebben uitgevoerd waren vriendelijk en hebben keurig gewerkt. Top zaak!

henri fiks 29-03-2024

persoonlijk contact en alle ruimte om het gekochte product uit te proberen en eventueel om te ruilen.
mensen aan het werk met hart voor de zaak en de klanten!

G. Storms-Jacobs 29-03-2024

Fijn gesprek met verkoper, niets moet alles kan. Bij levering goede mensen, goede voorlichting. Alles, volgens afspraak, op tijd geleverd!

Gina Scholtenlo 29-03-2024

Het is dichtbij erg vriendelijk en een goede garantie en service als er iets is bel je ze op en komen langs om het op te lossen

Wim Kruijer 27-03-2024

Uitstekende shop met vriendelijk en gemotiveerd personeel. Men staat je met raad en daad terzijde. Goed service, snelle levering en vakkundige installatie. Men blijft zoeken naar de goede oplossing ook wanneer zich onverwachts een probleem voordoet. Wij zijn uitermate tevreden over Electroworld Bas Baake.

johan paasen 26-03-2024

ben in bergen op zoom voor een bonnen automaat wezen kijken en er was keuze genoeg ook op de site maar koos voor de winkel ben uiteraard keurig geholpen door een deskundig iemand die me diverse apparaten liet zien en er ook zowel de positieve als wat mindere functies van de koffie apparaat liet zien de deskundigheid van de verkoper was super goed professioneel en zeer klantvriendelijk hij nam de tijd was niet overhaast voelde me niet opgejaagd om iets te kopen de verkoper nam zeker de tijd voor iedere vraag en legde het ook in duidelijke en begrijpelijke taal uit ben zeer tevreden en uiteindelijk heb ik het DeLonghi apparaat gekocht en heb hem vandaag opgehaald en raad zeker ook andere mensen aan om de klantvriendelijkheid van de winkel zeker op het gebied van elektronica te ervaren zonder haastig en voor naar mij idee een positieve ervaring zowel voor de klantvriendelijkheid even als van de ervaring en de deskundigheid van de apparaten die ze aanbieden vandaar mijn 10 als cijfer over deze winkel

electro world Wim van de Broek, Boekel 26-03-2024

Een ruim aanbod van de apparaten. Het is overzichtelijk opgesteld. Verder was er een gedegen uitleg.
Alle vragen werden naar tevredenheid beantwoord. Verkoper bied een luisterend oor

Pauline Bekker-van Erdewijk 26-03-2024

De levering van het aangeschafte product was in orde en de service is zoals gewoonlijk uitstekend. Zelfs een kleine reparatie werd na afloop van de montage van het product gratis uitgevoerd.

Danique Rampaart 25-03-2024

Mooie winkel, vriendelijk personeel. Je wordt goed geholpen en de medewerkers hebben verstand van de producten die ze verkopen. Aanrader deze winkel!

Bert 25-03-2024

Je wordt altijd keurig en beleefd geholpen. Alles in goed overleg. Alle gemaakte afspraken worden prima nagekomen.

AJM 25-03-2024

Winkel is hier op het dorp, dat is wel zo makkelijk. De keuze in de winkel was niet groot, maar ze hadden wel wat ik wilde. Personeel is altijd vriendelijk en hulpvaardig. Een fijne winkel!!

b. van gool 25-03-2024

goed bereikbaar parkeren voor de deur groot assortiment vriendelijke benadering

Marcel Tijssen 25-03-2024

Goed en vakkundig geholpen bij reparatie van televisie (niet hier gekocht)
Bij ophalen goede uitleg gekregen van de internet radio

123Wonen Zeeland 25-03-2024

Goed en snel geholpen. Snel geleverd. Klantenservice goed bereikbaar. Ik kan de winkel aanbevelen.

Van Dijk Electroworld 25-03-2024

Winkel goed overzichtelijk. Goed geholpen. Op eigen dorp gekocht. Als er vragen zijn word je heel goed geholpen. Service is ook heel goed. Wij kopen er alles.

Pim 25-03-2024

Goed geholpen, fijn advies gehad en keurig geïnstalleerd.

J. van Goor 25-03-2024

Ze denken met je mee , kan de magnetron nog gemaakt worden of moet er een nieuwe komen.
Ik hou hier van om een eerlijk antwoord te krijgen, dan weet je precies waar je aan toe bent. Een cijfer invullen is moeilijk, maar ik ben dik tevreden.

Sjak Buijnsters 25-03-2024

2 vaatwassers geïnstalleerd , weer keurig netjes , net personeel en netjes op tijd geleverd .

Boogaart 24-03-2024

Ook deze keer weer een prima service en levering. In de winkel neemt men nog de tijd voor een duidelijke uitleg waarbij eigenlijk geen vraag te gek is. Super!

Louisa 24-03-2024

Na bezoek van de monteur was het duidelijk dat mijn koelkast terminaal is. De dag erna gelijk naar Electro World gegaan om een nieuwe uit te kiezen. Bezorging was ook mogelijk en de diagnose kosten van de monteur werden kwijtgescholden door de aankoop van de nieuwe koelkast. Die was niet op voorraad maar komt als het goed is in de loop van aankomende week mijn kant op.

Carlo Klaassen (Rokado) 24-03-2024

Geweldige winkel voor advies, met deskundige mensen van het product voor waar je komt, goede verkopers luistert naar de klant en dat doen ze. ( is bijna nooit elders). Volgende x koffie erbij 😀

Fam van Kooten 24-03-2024

We worden hier al jaren goed behandeld water ook kopen vriendelijke medewerkers