Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1928 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Menno Scheffer 06-09-2024

Prima winkel. Kom er al jaren. Altijd uitstekend geholpen. De winkel is 500 meter van mijn huis. Dus altijd bij de hand.

F&S 06-09-2024

Lampen gekocht. Goede service, denken mee en je kan het thuis proberen. Zeer tevreden.

R van der Ven 06-09-2024

Ik ben heel blij met de Gebra,wat een fijne zaak en personeel met veel geduld.
Ze zijn erg aardig en altijd kan ik hulp krijgen want ik zit vaak met vragen.
IK zou me geen raad weten zonder de Gebra ,want ben zelf niet handig,noch heb ik technisch inzicht.
Wat een geluk dat er nog zoveel hulpvaardigheid wordt geboden.
Veel Dank

Peter den Brok 06-09-2024

De verkoper had alle tijd om goed uit leggen wat de verschillen in gebruik waren betreft het aan te kopen product.
Na een uitgebreide analyse wat het beste bij je past en belangrijk is waar je het voor gaat gebruiken.
Echt een top bedrijf locatie Boekel ,
wij kopen altijd alles wat we nodig hebben alleen maar daar.
Heel erg veel vertrouwen in kundige medewerkers.

M Scholten 06-09-2024

Kwam met een kapotte monitor. De verkopers heeft eerst alles uitgetest om te kijken waar het probleem kan zijn en vervolgens zonder push een nieuwe monitor verkocht. Ik kan me niet meer heugen ooit zo goed en netjes geholpen te zijn

Sven Lavrysen 06-09-2024

Altijd weer erg vriendelijke , professionele en snelle service in de winkel!

Peter Herrebout 06-09-2024

Weer een goede service en goed advies en ze komen de producten thuisbrengen. Handig als je aan huis gebonden bent!

Jan 06-09-2024

Zowel verkoper als bezorgers erg flexibel, meegaand en deskundig. Luisteren goed naar onze wensen.

Aanrader dus!

G.F. Martens 05-09-2024

Product bij de bekende ondernemer gekocht en deels door hem zelf geholpen. Lijnen zijn kort en afspraken zijn nagekomen. Dus weer zoals van ouds: Prima

A 05-09-2024

Perfecte service, klantvriendelijk.
Ze hebben er een nieuwe tevreden klant bij!

Pietro D'Emilio 05-09-2024

Laptop kon ik goedkoper krijgen, maar service usb-poort wat waard. Verkopers hebben tenminste kennis van de producten daar waar je bij bv Mediamarkt het als leek vaak nog beter weet danhet verkoop personeel.

Top zaak!!!!

Hannie Veltman 05-09-2024

Een plaatselijke ondernemer is sowieso altijd aan te raden omdat ik vind dat je de plaatselijke middenstand moet steunen. Electro World Frans Smits heeft mij deze keer echter bijzonder goed geholpen door een andere, betere, koelkast te leveren toen de bestelde er niet op tijd was. Dat was meedenken met de klant. Ook de plaatsing was mooi op tijd geregeld. Ik ben er erg blij mee.

Elma van der Stelt 05-09-2024

Altijd een vriendelijke ontvangst en goede hulp bij aanschaf van wat dan ook. Er wordt mee gedacht, goede informatie en uitleg gegeven, waardoor je altijd met een goed gevoel over je aankoop de winkel verlaat.
Erg belangrijk om te noemen is ook dat mochten er problemen ontstaan, of achteraf nog vragen zijn, je nog net zo welkom bent om deze op te lossen/te beantwoorden!

Albert 04-09-2024

Persoonlijk en prettig advies
Goede service

Hans 04-09-2024

mooie winkel en uiterst vriendelijk personeel.
Persoonlijke benadering en niet opdringerig

J 04-09-2024

Klantgericht en klantvriendelijk. Meedenken, vlotte en nette service.
We komen hier al jaren.

Haasnoot 04-09-2024

Prima shop met ervaren personeel. Bestelde product was niet snel leverbaar. Showproduct uit winkel tegen reductie kunnen kopen.

Peter 04-09-2024

Goede en snelle service door vakmensen

Jaco 04-09-2024

Prima service, vakwerk montage. Vooraf plaatsing afgesproken en netjes nagekomen

Jannie 04-09-2024

Een fijne zaak waar J goed geholpen en geadviseerd wordt.
Ze nemen de tijd voor je en bieden een goede service

Ietje Röhr 04-09-2024

Altijd vriendelijk en deskundig advies!

Henk Bernink 04-09-2024

Snelle levering en goede service. Goede prijs kwaliteit verhouding en netjes geplaatst.

Theo Boonstra 04-09-2024

Vriendelijk en met kennis van zaken werd de aankoop begeleid en de levering was ook conform de afspraak

Michel 04-09-2024

De medewerkers van v. d. Broek zijn altijd heel behulpzaam. Laatste keer kwamen we voor ontkalkingstabletten voor onze koffiemachine, maar toen zag mijn vrouw ook nog een Black en Decker Dustbuster, die ze heel graag wou hebben :-) We gaan nooit onverrichter zake naar v. d. Broek! Ze nemen altijd de tijd om je goed te helpen.

Yucel 04-09-2024

Goede prijs voor de TV en heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Samen TV in de auto ingeladen!