Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1928 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Hannie Veltman 05-09-2024

Een plaatselijke ondernemer is sowieso altijd aan te raden omdat ik vind dat je de plaatselijke middenstand moet steunen. Electro World Frans Smits heeft mij deze keer echter bijzonder goed geholpen door een andere, betere, koelkast te leveren toen de bestelde er niet op tijd was. Dat was meedenken met de klant. Ook de plaatsing was mooi op tijd geregeld. Ik ben er erg blij mee.

Elma van der Stelt 05-09-2024

Altijd een vriendelijke ontvangst en goede hulp bij aanschaf van wat dan ook. Er wordt mee gedacht, goede informatie en uitleg gegeven, waardoor je altijd met een goed gevoel over je aankoop de winkel verlaat.
Erg belangrijk om te noemen is ook dat mochten er problemen ontstaan, of achteraf nog vragen zijn, je nog net zo welkom bent om deze op te lossen/te beantwoorden!

Albert 04-09-2024

Persoonlijk en prettig advies
Goede service

Hans 04-09-2024

mooie winkel en uiterst vriendelijk personeel.
Persoonlijke benadering en niet opdringerig

J 04-09-2024

Klantgericht en klantvriendelijk. Meedenken, vlotte en nette service.
We komen hier al jaren.

Haasnoot 04-09-2024

Prima shop met ervaren personeel. Bestelde product was niet snel leverbaar. Showproduct uit winkel tegen reductie kunnen kopen.

Peter 04-09-2024

Goede en snelle service door vakmensen

Jaco 04-09-2024

Prima service, vakwerk montage. Vooraf plaatsing afgesproken en netjes nagekomen

Jannie 04-09-2024

Een fijne zaak waar J goed geholpen en geadviseerd wordt.
Ze nemen de tijd voor je en bieden een goede service

Ietje Röhr 04-09-2024

Altijd vriendelijk en deskundig advies!

Henk Bernink 04-09-2024

Snelle levering en goede service. Goede prijs kwaliteit verhouding en netjes geplaatst.

Theo Boonstra 04-09-2024

Vriendelijk en met kennis van zaken werd de aankoop begeleid en de levering was ook conform de afspraak

Michel 04-09-2024

De medewerkers van v. d. Broek zijn altijd heel behulpzaam. Laatste keer kwamen we voor ontkalkingstabletten voor onze koffiemachine, maar toen zag mijn vrouw ook nog een Black en Decker Dustbuster, die ze heel graag wou hebben :-) We gaan nooit onverrichter zake naar v. d. Broek! Ze nemen altijd de tijd om je goed te helpen.

Yucel 04-09-2024

Goede prijs voor de TV en heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Samen TV in de auto ingeladen!

Hans van Baren 04-09-2024

Uitstekende winkel met goede uitleg over het product, duidelijke afspraken over de plaatsing door deskundige medewerkers. Meerdere malen prima ervaring met Stphout Zandvoort.

J. Harte 04-09-2024

Ben al heel lang klant bij deze winkel altijd een passend advies en goede uitleg over de apparaten die ik in de loop der jaren heb aangeschaft. En je kan er altijd terug binnen lopen moest je er met de gebruiksaanwijzing niet uit komen , ook zijn ze altijd bereid om de installatie voor je te doen als je daar behoefte aan hebt.

ava 04-09-2024

heel klantvriendelijk en service schijnt heel erg goed te zijn! Monteur die het aangesloten heeft was ook kundig en heel vriendelijk

Sonja Ruiter 03-09-2024

Prima service, snel geleverd en geplaatst.

Reinhold Boot (Rhenus Road B.V.) 03-09-2024

Deze aankoop, een inbouwvaatwasser voor onze pantry op kantoor hebben we na advies per mail besteld. Dit gaf voldoende duidelijkheid. Een enkele vraag die ik vervolgens had over de inbouw werd snel benantwoord. De vaatwasser kon snel geleverd worden en zo ook de installatie werd snel ingepland. Correcte monteurs die alles perfect hebben geinstalleerd en opgeruimd! Mijn complimenten!

Jozien 03-09-2024

Ben in de winkel geweest en heb niet via de webshop gewinkeld.
Goede service, vriendelijk personeel.

Tilly Fremmer 03-09-2024

Super goede persoonlijke service zo wel aan huis als in de winkel. Eerlijk advies en afspraken stipt nagekomen.

Michael van Langevelde 03-09-2024

Fijne winkel, groots opgezet en zeer vriendelijk personeel.

Ton 03-09-2024

Deskundig personeel en advies en goede service alles naar volle tevredenheid
-------------------------------------------
review 26 augustus 2024
Functioneert volgens verwachting en tevredenheid en goede service van Electroworld Wim vd Broek te Boekel ....
---------------------------------------------
review 17 juni 2024
Moet nog aan het product wennen, verkoper gaf duidelijke informatie maar thuis vond ik het toch wat omslachtig .... de service van v.d. Broek was wel in orde .....

K. Roseboom-Hol 03-09-2024

Uitstekend geholpen en de bestanden zijn van de oude laptop overgezet op de nieuwe. Het heeft de betreffende persoon best wel tijd gekost, maar hij liet voorkomen dat er graag voor over te hebben.

ROB 03-09-2024

Alles was goed. De levering was op tijd en de service met de aansluiting was goed.