Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2934 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Bema 19-03-2024

Wij zijn al meerdere jaren klant bij Electro World Hagedoorn en zijn zeer tevreden. Een groot assortiment, behulpzaam personeel en zeer goede service.

Ria Welten 19-03-2024

Goede service, vriendelijk personeel en meedenkend voor een oplossing. goede uitleg.

Anko Holthuis 19-03-2024

Electroworld Thijssen gaat echt voor de klant. Er wordt alles aan gedaan om tot een zeer bevredigende aflevering en installatie van het aangeschafte apparaat te komen. Bij twijfel wordt er nogmaals opgemeten om het meest geschikte apparaat in te bouwen. Top!

Ronald kagenaar 19-03-2024

Hele vriendelijke mensen en zeer goed geholpen
Gingen in eerste instantie voor een wasdroger en toen ook maar een iv erbij gedaan

Roelof Jager 19-03-2024

Bedrijf zoals het hoort te zijn, neemt de tijd voor je en geeft goed advies!
Prijstechnisch het zelfde als de grote partijen, maar betere service.
Installatie door vakkundige en zeer vriendelijke medewerkers!

Tom Boer 18-03-2024

Snelle levering en montage van de vaatwasser op vrijdagmorgen op mijn kantoor, dank daarvoor. Maandagmorgen bleek het kantoor blank te staan. Snelle actie, andere monteur heeft de kraan goed aangesloten. De gevolgen zijn minder leuk. Stoppen doorgeslagen ook de Stedin hoofdstoppen, wateroverlast in de meterkast, een elektricien, twee aparte Stedin monteurs verder, moet er nu weer een elektricien komen om de zaak te herstellen. We zitten nu al een dag, straks twee dagen, zonder stroom. Kunnen niet werken, Geen internet, computers verlichting etc. Kortom de gevolgen zijn een vierkante ramp Nog even afgezien van de vloerbedekking die overal drijf nat is en loslaat.

Ruben Mulder 18-03-2024

De enige winkel waar je wel goed advies krijgt over de artikelen en de service is fantastisch!!

Elektroworld 18-03-2024

7 maart wasmachine gekocht drie werkdagen levertijd (word na 8 dagen geleverd)
De wasmachine vertoonde gebreken,het winkel personeel weet niet wat te doen en verschuild zich achter de fabrikant.
Vandaag 18 maart nog niets geregeld.(ze gaan wat proberen bij de fabrikant?????)

frans 18-03-2024

vertrouwd adres geeft mij een goed gevoel.De persoonlijke band heeft invloed op mijn beslissing om juist daar te kopen.
Wat zij geven aan service en advies is niet onbetaalbaar maar slechts een prijsverschil....

Electroworld 18-03-2024

Ik kreeg de Oskar, dat is een versterker voor slechthorenden en of gewoon wat duidelijker horen bij tv kijken, een week op proef mee naar huis. Ik ben hier erg tevreden over.

Ans 18-03-2024

Ik was in de shop op zaterdag en de medewerker was erg behulpzaam, vriendelijk en geduldig.

Johan 18-03-2024

Woensdagmiddag om 17.00 uur nieuwe vaatwasser gekocht bij van der Poel Electroworld in Zundert. Donderdagmorgen om 9.00 stond de installatiemonteur al aan de deur om hem in te bouwen. Kortom weer service van topniveau.

Rob 18-03-2024

top winkel vriendelijk personeel en ze hebben verstand van (electro) zaken :))

Jan Bokma 18-03-2024

Brenkman in Culemborg is een winkel die moet opboksen tegen de internetaanbieders die veelal iets goedkoper zijn. De kracht van Brenkman is de klantgerichtheid en service. Mijn Jura koffiemachine was stuk, kreeg direct een vervangend apparaat thuisgebracht. Goede communicatie en ze hebben klantgevoel. Ik prefereer daarom kopen bij de winkel in je regio. De meerprijs verdien je later dubbel en dwars terug!

Fam van Hienen 17-03-2024

Gebeld i.v.m. storing wasmachine. Eerst geprobeerd dit telefonisch op te lossen, wat niet ging. Twee dagen later kwam monteur en die heeft iets verwijderd uit de pomp. Was binnen 15 minuten weer vertrokken. Super service en blije klant.

Wim 17-03-2024

Bij Elektroworld zijn de lijntjes erg kort. Aangezien de servicemedewerker ziek is, springt de baas in en komt hijzelf de vaatwasmachine aansluiten, dat is pas service!

John 17-03-2024

Ik werdt in de winkel goed en vriendelijk geholpen.
Ook bij het thuis aansluiten van de kookplaat was men vakkundig.
Ook werd Ik er door de elektromonteur nog op gewezen dat ik de garantie termijn van 2 jaar tot vijf jaar kon verlengen door het toestel te registreren.

Herman 17-03-2024

Ik ben een aantal malen in de winkel geweest voor een televisie. Telkens de zelfde medewerker gesproken. Medewerker gaf goede uitleg zonder opdringerig te willen verkopen. De televisie, die ik kocht, is bij mij netjes thuis bezorgd.

Maria van de Ven 17-03-2024

Duidelijke uitleg over de apparatuur die we wilde kopen en een zeer goede service!

Kevin de Ruiter 17-03-2024

Duidelijke communicatie en snelle offerte. Inductieplaat kon snel gerepareerd worden .

Jolande 16-03-2024

Professioneel en klantvriendelijk. Uitstekende service, ik kom zeker terug!

Joop van Baarlen 16-03-2024

Meedenkend, zonder “verkoopzucht’; kijken wat je echt nodig hebt. Verkopen je geen praatjes

L.Urannie 16-03-2024

Heel vriendelijk geholpen duidelijke uitleg
Een top service
Ook bij bezorging prima geholpen
Ik ga zeker terug naar deze zaak
Voor een volgende aankoop

Kim 16-03-2024

Erg netjes geholpen.
Zowel in de winkel als bij het thuis bezorgen van de apparaten.

Arnold 16-03-2024

Een fijne winkel je krijgt er de tijd om rond te kijken . En als je wat wil weten krijg je een goed en eerlijk antwoord. Dan hebben ze service hoog in het vaandel staan. Bij levering is alles netjes aangesloten en getest. Zeer tevreden over deze winkel.Combi elektro world te Den Helder.