Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1928 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Natasja Risseeuw 27-08-2024

Ruim opgezette winkel. Veel keuze mogelijkheden. Heel vriendelijke en deskundig personeel. Gaven eerlijk advies. Denken met je mee in mogelijkheden.
Snelle service. Tv was binnen 2 dagen binnen.Gelijk afspraak gemaakt voor levering. Ook hier word er goed rekening gehouden met de klant.

Lanny 26-08-2024

Vriendelijke persoonlijk advies en fijne service bij het installeren bij mijn 90 jarige moeder thuis.

Frank 26-08-2024

Netjes geholpen in de zaak een eerlijk advies gekregen.
Site was even zoeken na dat je doorgezet werd naar de site van electro world zelf.
Maar zien in de winkel geeft mijn voorkeur.

Linda van Dun 26-08-2024

Men neemt de tijd om uit te zoeken welk toestel het beste past. ( steelstofzuiger)
Vriendelijke benadering van de klant.

A.M. Maquelin 26-08-2024

alles positief: klantvriendelijk, prima service, prima bereikbaar en ruim assortiment.

Martie 26-08-2024

Vakkundig personeel en een uitstekende service bij elke aankoop.

Christiene 26-08-2024

Super vriendelijke bezorgers, alles netjes aangesloten en verpakking meegenomen en ook nog netjes alles uitgelegd en ook tips gegeven waar ik op moet letten! Echt super tevreden 👍

Bert Deguelle 26-08-2024

Klantvriendelijk service gericht Reeds jaren klant van deze winkel en steeds zeer tevreden.

Herman Dijkstra 26-08-2024

Komen al jaren bij Electroworld Talsma in de Westereen. Worden altijd vriendelijk en correct geholpen.
Dit is voor o9ns een vertrouwd adres en wij komen hier zeker vaker terug.

JT de Wit 25-08-2024

Bij ons al jaren bekend als een vakbedrijf, wat goed adviseert. Verkoopt geen knollen voor citroenen.
Levert en installeert wat ze beloven.

Klantvriendelijk denkt mee 25-08-2024

Deskundig en oplossing gericht. Keurig op afspraak. Betrouwbare witgoedleverancier

pauline 25-08-2024

vriendelijke mensen in de winkel. Ook de bezorgers waren aardig. En ze namen alle afval weer netjes mee.

Fase 25-08-2024

Snelle levering aan huis
Uitstekende informatie door klantvriendelijke medewerkers

Jos 25-08-2024

Prima service en montage

Bas Pellekooren 25-08-2024

Heb contact gezocht met Electro world omdat mijn oven kapot was
Een paar dagen later kwam er een heel aardige monteur die mijn oven heeft onderzocht
Helaas was er een printplaat kapot
Daarna kreeg ik een offerte wat het ging kosten
De prijs viel mij mee dus ik heb opdracht gegeven om het te repareren De zelfde week afspraak gemaakt en de week daarna alles naar tevredenheid gerepareerd
Dus zeer tevreden over dit bedrijf

Sil 25-08-2024

Een snelle service, klantgericht en vooral oplossingsgericht. Binnen 24 uur een monteur geweest en vervolgens een nieuwe machine geplaatst

Pieter 25-08-2024

Snel en vakkundig gemonteerd

Famke Koppelman 25-08-2024

Heel fijn dat de mensen bij Electro Workd van Gils altijd heel behulpzaam zijn, ze denken met je mee en leveren top service. Niets is te veel en alles met een glimlach.

P J Bruijsters 25-08-2024

Het was n snelle levering en keurig netjes behandeld. Ik wilde kiezen tussen Miele of AEG en omdat ik n Miele droger had heb ik ook Miele wasmachine gekozen en ben er heel blij mee.

Reparatie bosch wasmachine 25-08-2024

Monteur wilde in 1e instantie de klacht niet geloven, werd ongemakkelijk.
Uiteindelijk na telefonisch contact met service dienst bleek van de wasmachine het deurslot niet goed te functioneren, helaas niet in de service wagen. Besteld en een week later gemonteerd. Klacht verholpen voor een redelijke prijs..

Bas 25-08-2024

Goed advies en snelle levering van de televisie

Jannie/Ad. 25-08-2024

Super gezellig en vakkundige uitleg door Brian. Neemt de tijd voor de klant. Maar daarom kiezen wij altijd voor Electro World, boven Mediamarkt enz.
Voor beeld voor vele andere.

Ad 25-08-2024

Een persoonlijke en vertrouwde benadering van mij als klant geeft mij het gevoel er toe te doen.

MN 25-08-2024

Artikel besteld, was 2 dagen later beschikbaar en opgehaald in winkel

Jb Lanen 25-08-2024

Door Antoon geholpen voor nieuwe koel/vries combinatie.
Heeft alles eraan gedaan om deze zo snel mogelijk bij ons in huis te zetten. Goede service , netjes bezorgd op zijn plek door bezorgers. Contact met Antoon was TOP.