Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1928 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Wanda 25-08-2024

Tv is geweldig. We zijn er enorm blij mee. We hebben al eerder spullen bij deze winkel gekocht en blijven hier terug komen voor meer. We worden heel goed geholpen en zoals ook nu weer bij de tv; installatie, uitleg; allemaal dik in orde.

Sytsma 24-08-2024

Super vlotte en kundige service! Alle verpakking materiaal netjes weer meegenomen, dat maak je niet vaak mee!

J. Veldpaus 24-08-2024

Wanneer wij er niet uitkomen aangaande de bediening komt Verberkt je thuis uitleg geven, zodat we naar een prachtig tv beeld kunnen kijken 👍

m klijn 24-08-2024

hele fijne winkel super geholpen. bedankt!! bij een volgende aan koop ga ik zeker weer naar deze winkel.

Klaas 24-08-2024

Prettige overzichtelijke winkel met vele keuzemogelijkheden. Goede adviezen van monteur L****. Levering, plaatsing en aansluiting wasmachine keurig. Vriendelijk, correct personeel.

Hans 24-08-2024

Altijd goed geholpen en als er een probleem is wordt het opgelost.

VERLINDE TERNEUZEN 24-08-2024

Zeer snelle en goede service. Een aanrader! Vriezer kapot en een dag later stond de nieuwe alweer op de stoep. Nogmaals dank.

Alfred 24-08-2024

Ik heb twee maanden geleden een stofzuigerbek gekocht bij deze winkel (kloon voor Mielestofzuiger, kostte rond de 40 euro). Deze heeft het nooit goed gedaan (wisselen tussen borstel en gladde onderkant). Toen ik vandaag langskwam om tot een oplossing te komen (coulanceregeling bij aanschaf vervanging), werd ik zeer onvriendelijk en wantrouwend te woord gestaan en toonde men geen enkel begrip. Men wilde mij op geen enkele manier tegemoet komen.

H.Vos 24-08-2024

Electroworld Oosterhof Steenwijk geeft altijd thuis. Droger kapot en dag erna nieuwe geplaatst en oude afgevoerd.

Altijd een eerlijk en degelijk advies.

Ook bij garantie gevallen wordt er snel gehandeld. Laatst nieuw strijkijzer gekocht en na een maand kapot. Leen toestel mee en paar dagen later een nieuwe gekregen.

Mineke van den Berg 24-08-2024

Ik belde om een nieuwe stofzuiger voor een cliënt, de medewerker aan de telefoon vertelde dat de monteur aanwezig was die dag en de defecte stofzuiger wl. dezelfde dag nog gemaakt zou kunnen worden.
Dat gebeurde voor een goede prijs. Hartelijk dank!

M.P.L. de Ridder- van Bemmelen 24-08-2024

Electroworld Van Dijk is altijd onze “go to” voor huishoudelijke apparaten. De ontvangst in de zaak is altijd vriendelijk en deskundig, de levering van apparaten snel en alles wordt thuis keurig afgeleverd en indien nodig geïnstalleerd. Ook dat wordt zeer vakkundig gedaan en de mannen zijn erg vriendelijk. Wanneer er problemen zijn met een apparaat is de service heel goed.

Henk Walters 23-08-2024

We zijn al een aantal jaren klant bij Poortman in Oude Pekela.
De klant is hier echt nog koning en je word van goed advies voorzien.
Ook word je niks opgedrongen. Men luistert goed naar je wensen en denkt dan met je mee.
Tevens is er een goede uitleg van de producten in de winkel alsmede bij installatie van het product thuis.
Top zaak.

Mike Over 23-08-2024

Het beste en makkelijkste proces. Alles verloopt soepel en op tijd. Zeker een aanrader.

Zegveld 23-08-2024

Al vaker wat gekocht.Al jaren klant.Altijd goede uitleg en prima prijs kwaliteit verhouding.

Ronald 23-08-2024

Ben altijd zeer tevreden je wordt klant vriendelijkem geholpen en de goede service.

Bert de Bruin 23-08-2024

Zeer goed geholpen in de winkel
Zeer goed geholpen door 2 jongens die van de hoed en de rand weten

Thieu Brouwers 23-08-2024

Zeer klantvriendelijk bedrijf met mensen die verstand van zaken hebben. Komen hun afspraken altijd na!

Marianne 23-08-2024

naar tevredenheid geholpen, voldoende informatie ontvangen, aan de hand van deze informatie het product gekocht. we zijn heel tevreden over deze winkel. Blij met deze aankoop.

Wilma te Roller 23-08-2024

Deze winkel gekozen, vanwege de ouderwetse klantvriendelijkheid en service. Het meedenken van het winkelpersoneel, de vlotte levering, het installeren van het product. Het grote gemak voor iemand die alleen is. Het enige wat ik heb gedaan is pinnen bij levering. Verder alles netjes en schoon achter gelaten. Fantastisch!

Dhr. Kitzen 23-08-2024

Klantvriendelijk en erg behulpzaam. Telefonisch ook goed bereikbaar.
Verschillende artikelen gekocht bij Kreutz electro world.

Marjon Van Haandel 23-08-2024

Altijd goede service vriendelijk en meedenkend

Mariette van der Veer 23-08-2024

De installateurs hebben voor een verhuizing de wasmachine en droger afgekoppeld. Ze waren op tijd en hebben de zaak snel afgehandeld.

Patrick Hoskam 21-08-2024

Goed advies, snelle levering, goede service.

Maar dat is dan ook waar Electro World de Rouw al jaren om bekend staat.

Een 9 omdat als je een 10 geeft er geen ruimte meer is voor verbetering.

Peter 21-08-2024

Scherpe prijzen
Goede uitleg en men neemt je tijd voor je
Goede service en ook na aankoop àlles perfect

Sandra van der Burg 21-08-2024

Ten gevolge van een stroomstoring had mijn 13 jaar oude koelkast het begeven. En met deze temperatuur en dan in het weekend. Gelukkig hebben wij nog een echte winkel, die keus had uit 5 modellen, en de nieuwe koelkast dezelfde (zaterdag!!) nog afgeleverd heeft. Waar vind je dat nog in deze tijd? Mijn collega, die een week eerder hetzelfde probleem had, moest een week wachten op een nieuwe. Passe is een topwinkel.