Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2942 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Ron 03-03-2024

Fantastische winkel professionele personeel. Klantgericht. Kan er echt niets anders van maken. Zeer goed geholpen niet opdringerig , tijd voor de klant nemen. De levering is zo als afgesproken. De monteurs hebben vakkennis en weten wat ze doen. Top

goede naam 03-03-2024

vriendelijke mensen goede uitleg van het produkt goede bereikbaarheid wij zullen deze winkel zeker aanbevelen aan onze familie en kennisen

Kees 03-03-2024

Het is vooraf niet echt duidelijk dat online bestelling vanaf een filiaal verstuurd gaat worden.
Hierdoor grote kans dat je het product niet de andere dag in huis hebt.
Ook de regels mbt gratis verzending vanaf €50 waren niet goed ingericht in de webshop.
Uiteindelijk via contact met het betreffende filiaal netjes opgelost, zowel de verzendkosten als ook de bezorging.
Pakket is keurig afgegeven door een medewerker die in de buurt woonde.

Rudy 03-03-2024

Bij Electro Word is het personeel aardig en zeer behulpzaam. Goede voorlichting, ook het thuis installeren van de wasmachine en droger is heel professioneel gedaan. En op de afgesproken tijd.

Leroy 02-03-2024

Snelle en zeer goede service. Weten waar ze over praten en wat ze doen! Blij met het resultaat en het geld meer dan waard. Vakmannen!

Sipko Rozema 02-03-2024

Na een aantal jaren geleden een televisie te hebben gekocht waarbij de service al uitstekend was, heeft vorige week mijn wasmachine kuren gekregen. Kwam al snel weer bij Roetgerink uit. Vorige week vrijdag besteld . Ik ben netjes op de hoogte gehouden van de status. Afgelopen donderdag keurig op tijd bij mij geleverd en geïnstalleerd. Kundige uitleg over de machine gekregen. En bij vragen kan ik ten allen tijde contact opnemen. Wanner ik weer wat nodig heb is de kans zeer groot dat ik weer bij Roetgerink bestel.
Samengevat: Een zeer klantvriendelijke winkel met uitstekende service.

W. Wiegman 02-03-2024

Goede producten en geweldige service. De warmtepompdroger doet het perfect.

Johan 02-03-2024

Ze snappen wat de klant vraag. Denken mee, en vinden snel een oplossing.
Een betere service heb ik nog niet meegemaakt.
Het hoge service niveau van Electro world in zowel Helmond als in Prinsenbeek gevonden.
Blijf dat hoge niveau vasthouden.

M.N. 02-03-2024

We hadden al 2x eerder hier een TV gekocht en het werd tijd voor een nieuwe. Ondertussen was er nogal wat veranderd op het gebied van Smart TV, streamen, etc., dus ik had de nodige vragen. Die werden tijdens enkele bezoeken fijn beantwoord en daarop werd de keuze bepaald. Inmiddels zijn de Loewe TV met ingebouwde Soundbar en meegeleverde Sub geplaatst, en het geheel oogt, kijkt en klinkt fantastisch, wat willen we nog meer.... voor een vierde keer komen we straks ooit graag weer terug!

Jean B. 02-03-2024

Al heel lang ben ik klant bij Hamers, altijd tot groot genoegen. Persoonlijke service , deskundige hulp. Er wordt ruim de tijd genomen om je bij de aankoop te adviseren.

C. Bouwman 01-03-2024

Overzichtelijke winkel en personeel met kennis en eerlijk advies. De winkel en de naam is een begrip hier in de wijk…. Men heeft en neemt de tijd. Heb ik allang niet meer meegemaakt in andere winkels……helaas.

Weet niet wat jullie met weergavenaam bedoelen 01-03-2024

Vriendelijke hulp. Product moest besteld worden, kreeg een telefoontje toen het product na 2dagen binnen was.

winette 01-03-2024

goed geholpen, ze denken goed mee, goede service. blij met de snelle bezorging.

Peters 29-02-2024

Wij zijn zeer tevreden over de uitleg en het advies bij het kopen van een TV. Ook de levering, en installeren van de TV is op professionele wijze gedaan door de 2 monteurs.

GdJong 29-02-2024

Bij Talsma electroworld komen wij al vele jaren en worden door het personeel altijd goed geholpen. Ze zijn altijd goed op de hoogte hoe alles werkt en geven een goede voorlichting.
Wij zijn altijd heel tevreden!

Hartelust 29-02-2024

Een prima zaak die toen er leverings probleem was het goed oploste en dit ook telefonisch bevestigde

Harry 29-02-2024

Bij deze onderneming begrijpt men volledig hoe men klanten moet benaderen en bij eventuele storingen snel te reageren.
Men verstaat de kunst om gastvrij te zijn en een goed eerlijk advies te geven waarmee je verder kunt.
Daarnaast zijn de mensen/monteurs die installatie verrichten uit het goede hout gesneden. Vriendelijk en vakkundig wordt
de job uitgevoerd.

Nelly Achterberg 28-02-2024

Prettige winkel, goede service we zijn er al jaaaaaren lang klant en al onze apparatuur komt bij van Dijk vandaan. Geweldig fijne mensen.

Patty 28-02-2024

Perfecte persoonlijke service in de winkel en door de installateurs. Deze service krijg je alleen bij de kleine zelfstandige. Reden dat ik mijn TV's en soundbar bij Electroworld/Stadhouder heb gekocht.

Marja Barmentloo 27-02-2024

Heel prettig geholpen en omdat ik slecht ter been ben hebben ze hem zelfs thuisbezorgd

Linxje 27-02-2024

Prima service, mensen blijven vriendelijk, hoewel ik een domme fout gemaakt hed bij het bestellen van een koelkast. In goed overleg vonden we een oplossing die voor iedereen goed was.

Lenneke 27-02-2024

Zeer vriendelijk personeel die de tijd nam om uit te leggen hoe het nieuwe koffiezetapparaat werkt. Dat is belangrijk voor mij. En een ruime keus aan apparaten.

Fam Ramakers 26-02-2024

Gekozen voor een wasmachine die niet verkrijgbaar is bij de grote ketens maar bij de vakhandel. En dan het liefst lokale ondernemers.
Door omstandigheden onzerzijds kon de geplande levering niet doorgaan , Firma Offermans had alleen maar begrip en heeft zich zelf in bochten gewrongen om onze wasmachine toch die dag te brengen en aansluiten.
Super service waarvoor dank!
JR .

Christa Veldkamp 26-02-2024

Bij binnenkomst werden we gauw geholpen.
We wisten niet precies waar we voor moesten kiezen ed. Ze namen goed de tijd om alles uit te leggen, de verschillen te laten zien en hoe alles werkt enz. We hadden ervoor gekozen om de tv door hun op te laten hangen door een monteur. Uitermate vriendelijk, vlot en netjes gewerkt en de boel weer schoon achter gelaten. Top

Gert-Jan 26-02-2024

Onlangs heb ik hier een TV met muurbeugel en speakers gekocht. Ik ben fijn geholpen en goed geadviseerd. Alles is snel thuis afgeleverd en vakkundig gemonteerd. Ook was er voldoende tijd ingepland voor de installatie en uitleg van de producten. Al met al ben ik zeer tevreden met de aankoop en de algehele bediening/service.