Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2936 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Jos Denissen 23-02-2024

De voorlichting en service bij de koop was zeer goed. Kreeg het idee, dat ik eerlijk werd voorgelicht. Een en ander werd goed gedemonstreerd.
De aansluiting door Jasper verliep in zeer gemoedelijke sfeer en hij heeft naar ons idee alles keurig gemonteerd, gedemonstreerd en uitgelegd.
Zonder meer een aanrader om bij dit bedrijf te kopen. Uit ervaring weet ik dat de nazorg ook prima is.

maria 23-02-2024

Electroworld in Sittard is een prima winkel met geweldige mensen, maar ik krijg er wel een punthoofd van dat jullie elke keer willen weten wat ik ervan vind. Ik heb het een keer uitgebreid beantwoord, maar nu delete ik jullie voortaan onmiddellijk. Heb wel iets beters te doen!

Miranda 22-02-2024

Na telefonisch overleg tot deze aankoop besloten. Snelle goede levering van een fijn apparaat

P. Cornelissen 22-02-2024

Goed advies, afspraken worden nagekomen, denken goed mee, deskundig vriendelijk personeel.

Ditta wijland-ardon. 22-02-2024

Binnen 2 mnd grote aankopen gedaan..en trouwens al jaren koop ik daar..heel aardig personeel en zeker goed advies waarbij ze niet altijd het duurste willen verkopen..t,gaat hun ook om de kwaliteit en wat bij de klant past...dus..een heel veel jaren een tevreden klant..

Monique 22-02-2024

Wij kopen al jaren bij Electroworld. Goede service en advies, vriendelijke medewerkers en goede prijs/kwaliteit verhouding.

Edwin 22-02-2024

Vaatwasser gekocht. Goed voorgelicht. Vaatwasser is op afgesproken tijdstip gebracht en gemonteerd. Korte uitleg gegeven. Alle rotzooi meegenomen. Perfect.

F Putker 22-02-2024

goede service; goede uitleg en snel; duidelijk communicatie; prettige omgang

H. Keizers 22-02-2024

Snel en vriendelijk geholpen met duidelijke uitleg over verschillende opties voor product

Wilma 21-02-2024

Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Gaven goed advies. Het gekochte artikel voldoet helemaal aan de verwachtingen .
Mooie prijsje, was in de aanbieding

Ina Vos 21-02-2024

Winkel, personeel en apparatuur is oke.
Maar ze hielden zich niet aan de afspraak van bezorging van dag en van tijd, zelfs 2 keer. Moest er zelf achteraan bellen.
Daarom een cijfer 5.

Henk Hoving 21-02-2024

Komt hun afspraak conform na. Werkt vakkundig.
Is service gericht . Is zeer klantvrienlijk en besteedt tijd om ook het vak door te geven aan leerling/praktikant. Onze ervaring: Een perfect bedrijf .

E 21-02-2024

Goede service en vriendelijk personeel met kennis van zaken geld ook voor personeel die spullen komen installeren.

LP 21-02-2024

Goed advies en prettige begeleiding in de aankoop. Er was niet heel veel keus in het soort product, maar ik heb het juiste product gevonden. Aardige hulp, zelfs met het plaatsen in de achterbak van de auto.

G.Leeuwenburgh 21-02-2024

Klantvriendelijk voorlichting en advies gekregen bij de aanschaf van een wasmachine. Duidelijke uitleg bij het maken van een keuze
voor een passend product.
Goede ervaring bij de koop van eerdere apparaten ,goed advies, vlotte levering en goede afhandeling.

Johan littel 20-02-2024

Zeer klantvriendelijk bij advies tijdens een winkelbezoek, en ook bij vervanging door snelle levering en plaatsing van zowel de vaatwasser deze maand en de inbouwoven en inductie- kookplaat eind vorig jaar.

Tonie 19-02-2024

Ik wilde een Senseo bij Electro World kopen maar deze was niet in voorraad. Ze hebben hem voor mij besteld en de volgende dag kreeg ik een telef. dat hij binnen was. Heel accuraat en snel afgehandeld.

Leen 19-02-2024

Men wordt in deze winkel al jaren op een vakkundige en prettige wijze geholpen
Voor vragen neemt men de tijd om die op een vriendelijke wijze te beantwoorden
De afleveringen worden volgen afspraak goed uitgevoerd
Dus geen klachten over deze winkel

Stef & Marian 19-02-2024

Geïnspireerd door de webshop zijn we een lijstje met de door ons gekozen producten toch nog even naar de fysieke winkel geweest. Goede ontvangst en zeer goed aanvullend advies gekregen. Op basis van het onderbouwd advies hebben wij onze product keuze als nog aangepast. Levering net als via de webshop de dag erop alles in huis geïnstalleerd en wel. Tevens afvoer van oude droogtrommel.

P. Muller 19-02-2024

Goede service en snelle levering, plaatsen op een nette en professionele manier gedaan. Oude apparat meegenomen.
Keurig afgehandeld.

Hans 19-02-2024

Overzichtelijke winkel. Niet te veel aanbod. Goed, snel en deskundig geholpen. Meer kan ik er verder niet over zeggen.

Eric Maas 19-02-2024

Klant gericht en verstand van zaken. Service zoals het eigenlijk hoort maar te weinig zien. Fijn dat dit soort winkels er nog zijn en je ziet dat het werkt!

Kevin 19-02-2024

Het personeel wist me veel te vertellen over de verschillen tussen de soundbars en had antwoord op al mijn vragen. Daarna hebben we muziek en andere audio afgespeeld om te kijken welke het beste bij mijn wensen past. Mijn nieuwe soundbar met subwoofer bevalt helemaal. Top winkel en goed personeel!

Rindert Leegsma 19-02-2024

Nieuwe stofzuiger gekocht , goed advies gekregen, werkt fantastisch.
Niet de goedkoopste maar wel de beste winkel hier in de regio

Marjo Teppema 18-02-2024

Goed advies bij aankoop en vervolgens wasmachine super snel en goed geïnstalleerd .