Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3274 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Gert Jan Taillie 22-01-2024

Service is meer dan geweldig, geen vraag is te veel. Kwaliteit en duurzaam. De heren die alles hebben geïnstalleerd zijn geweldig. Luisteren goed naar de wensen, werken netjes en overzien alle details.

A P Dompeling 22-01-2024

Mooie shop en vooral neemt men de tijd om al je vragen te beantwoorden. De bezorging is perfect in ons geval een nieuwe vries-koelkast werd keurig geplaatst en aangesloten cq geinstalleerd en de oude werd meegenomen door de bezorgers. Kortom een priema keuze geweest om bij Stadhouder te kopen.

lordini 22-01-2024

Naar aanleiding van de positieve reviews die ik op internet had gelezen heb ik op 11 jan. Bij de Fa. KREUTZ Een TV gekocht. Ben heel vriendelijk geholpen (geadviseerd.)
De afspraak voor installatie en aansluiting liep ook perfect zoals afgesproken.
De Fa.Kreutz/Landgraaf "EEN AANRADER"

Henk van Egmond 22-01-2024

Snel handelen na bestelling. Vriendelijk personeel en netjes geplaatst. En de oude mee. Kortom zeer tevreden.

Wiebe Veenbaas 21-01-2024

Fijne winkel. Er wordt fijn meegedacht en goed advies gegeven. Ook fijn dat als er iets is ze hun eigen monteur hebben die kunnen repareren.

Dennis Crusio 21-01-2024

Weer oude bekende gezichten in een vertrouwde winkel met ouderwetste goede service.

Andere naam, same store 💪

Bert 21-01-2024

Wij zijn al 22 jaar klant . Altijd een goed en deskundig advies en uitstekende service .

Sonja 21-01-2024

Na telefonisch advies werd de wasmachine snel geleverd en netjes geinstalleerd.

O.Meijer 21-01-2024

Wij kiezen voor deze electroworld vanwege hun goede/ deskundig advies. Hun service

Ontzettend vriendelijk de medewerker in de winkel. Daarnaast kennis en advies. Goed luisteren en behulpzaamJohnny.tapper@saleshuys.nl 21-01-2024

Zeer vriendelijke medewerker. Kennis van zaken en kan goed luisteren, daarnaast een goed advies geven.. Neemt de tijd voor de klant. Accuraat en neemt je serieus

Droger siemens 20-01-2024

Voor de keuzes van het apparaat en de ruimte voor het parkeren .Het ongedwongen kopen

GroeneOgen 20-01-2024

Ik ben goed geholpen bij het kopen van mujn vriezer. Alleen kwam de bezorger veel later dan afgesproken, maar nadat ik daarover gebeld had, werd ik goed op de hoogte gehouden en is uiteindelijk mijn vriezer keurig door een aardige bezorger bij me geïnstalleerd.

Ad 20-01-2024

Vriendelijk ontvangen en goede uitleg van producten die we gekocht hebben . Een warmtepompdroger aeg en een delonghi magnifiek koffie automaat.
Een dikke 10

Hans Jägers 20-01-2024

Ik kwam voor een tv in de winkel bood een goed inzicht in de mogelijkheden en de wijze van plaatsing in huis. De maniet van benadering en het geven van informatie volede heel goed aan.

C. van Oorschot 20-01-2024

Vriendelijk personeel, goede uitleg over het product..
De levering van de koelkast was precies op tijd zoals was aangegeven en al het verpakkings materiaal werd meegenomen. De oude inbouwkoelkast werd de volgende dag opgehaald.. nix dan lof voor de levering en klantvriendelijkheid.

Ad 20-01-2024

Een dikke 10

huub 20-01-2024

top zaak.....................................................................................

Wout van Vlerken 19-01-2024

Ik ben super fijn geholpen in de winkel.
De wasmachine hebben snel geleverd,de man heeft netjes gewerkt en goed uitgelegd hoe hij werkt.
Niet onbelangrijk de wasmachine doet het goed.

D. 19-01-2024

We werden uitermate vriendelijk te woord gestaan. Er werd goed naar onze wensen geluisterd en in het advies werd daarmee vervolgens ook rekening gehouden. Verder was er sprake van een concurrerende prijsstelling en de de levering en servise waren perfect. Alle medemerkers waren deskundig, correct en vriendelijk.

Claudia 19-01-2024

Geweldige winkel met vriendelijk , behulpzaam en vakkundig personeel. De webshop is handig en goed te bekijken. De jongens die me droger brachten , waren ook zeer vriendelijk, en enorm behulpzaam ze brachten de droger naar de 1e etage en sloten hem aan en legde de werking zorgvuldig uit

Apopka 18-01-2024

Maakt niet uit waarvoor je komt of met welke vraag, het word opgelost.
Bedankt voor jou hulp weer…jij heb verstand van zaken
Ga zo door

Mieke 18-01-2024

Klantvriendelijk, meedenkend en goed advies
Mijn winkel voor al mijn witgoed.

J. van den Berge 18-01-2024

De klantvriendelijke behandeling in de winkel.
De uitleg en het plaatsen en aansluiten van de Miele wasdroger.
Wij kunnen de firma electroword hamer van harte bij u aan bevelen.

Leo Geilenkirchen 18-01-2024

Goede en snelle service, ook snel in huis. vriendelijk in contact.bekend personeel.

de Vos 18-01-2024

Ik ken deze winkel al lang. Er werken mensen met ervaring, die je helpen bij het krijgen van het beste resultaat.
Ze zijn vriendelijk en denken mee.
Ik mocht een item eerst even uitproberen en mocht achteraf betalen :-)