Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Peter en Maria 05-02-2024

Eerlijk advies. vraagt wat voor wensen je wilt bij een aanschaf van een machine. Denkt mee. Vriendelijk, duidelijk uitleg over de machine. Neemt de tijd om een geschikte machine uit te zoeken. Het verschil uitleggen van een ander machine

Joey 04-02-2024

Begin deze week zijn we ons gaan verdiepen in de aanschaf van een nieuwe televisie. Daarbij zijn we zeer goed geholpen, door een medewerker die ons meerdere televisies heeft laten zien, en de verschillen daarvan. Nadat we de televisie hebben opgehaald, bleken er onderdelen niet bij te zitten, maar dit is vakkundig opgelost. Hele dikke pluim voor het team van ElectroWorld in Bergen op Zoom!

Thea 04-02-2024

Ik ben goed en vriendelijk geholpen. Product was op voorraad dus ik kon het direct meenemen.

Tijs 04-02-2024

Wij zijn heel netjes en goed geholpen, onze vragen werden goed beantwoord, snelle service, gewoon perfect.

F. Van den Hamer 04-02-2024

Problemen met de vaatwasser. Super goed geholpen, complimenten voor de monteur. Repareren was economisch veel betere oplossing dan vervangen.

Siem de Haas 04-02-2024

Deskundig advies en snelle service. Zaterdagmiddag besteld en aan het eind van de dag uit voorraad geleverd. Welke witgoed keten doet hen dat na.

Rick van der Graaf 04-02-2024

Droger kapot, snel naar Hans Brinkhuis waar we binnen 30 minuten geïnformeerd werden over de best geschikte modellen én onze nieuwe droger hadden besteld. Deze droger was niet op voorraad, maar stond al in bestelling. Binnen enkele dagen werd de nieuwe droger geleverd, aangesloten en uitgelegd. En onze oude droger? Die ging keurig mee, evenals het verpakkingsmateriaal.

FVDV 04-02-2024

Goede informatie gekregen tijdens de aankoop, duidelijke afspraken over de levering. Goede vlotte installatie door de bekwame serviceman.

HA Sanders 04-02-2024

Goed en duidelijk advies, plezierig geholpen in de winkel, snel aan huis afgeleverd en aangesloten, verpakking meegenomen, kortom geweldige winkel !!!!!

Peer Fu 03-02-2024

Mijn koelkast kapot niet bij Electroworld gekocht
Maar ze waren vlug hier om hem te repareren
Maar jammer genoeg hij was te ver heen
Toen heel snel een nieuwe geregeld en geplaatst
Weer heel tevreden

WM 03-02-2024

Goede services. Vriendelijk en behulpzaam. Netjes geïnstalleerd. Alles netjes opgeruimd. Zeer tevreden.

B.Koolma 03-02-2024

goede service. geholpen bij het uitpakken en plaatsen. Namen oude magnetron mee.

H.G.B. Heerink 03-02-2024

Bij het plaatsen van een nieuwe inbouw koel-vriescombinatie kwamen we de nodige problemen tegen. Deze zijn door Electro World Weiden uit Weerselo op een uitstekende manier opgelost. Nadeel was dat wij moesten zorgen voor twee nieuwe buiten deuren. Toen deze uiteindelijk gereed waren werden die door de eigenaar Richard Weiden op professionele wijze gemonteerd. Ga zo door!!! Een tien met een griffel. Met vriendelijke groet, Harry

Ton 03-02-2024

Snel en vakkundig geholpen, maar ik wist precies wat ik wilde hebben. Kwaliteit van het artikel is zeer goed

Robert 03-02-2024

Altijd een fijne zaak waar je prima tot tevredenheid geholpen wordt, dus perfect.
Iedereen is vriendelijk en ter zake goed op de hoogte van de aangeboden artikelen.
Kan de winkel aan iedereen aanbevelen.

W.land 03-02-2024

Mijn Philips TV, aangeschaft op 12-10-2023 , is voor de tweede keer in reparatie.
De winkel was niet bereid het product terug te nemen voor wel een goedwerkende.
Dus zit ik straks met een binnen 4 maanden 2x gerepareerde TV !

Rien Gluvers 03-02-2024

Goed advies in de winkel en bij thuisbezorgen ook nog een samenvatting van de gebruiksaanwijzing zodat ik meteen aan de was kon.

Steef Engelsman 02-02-2024

Al wat oudere vaatwasser stond in de overstromingsbeveiliging. Om 11.00 uur gemeld bij de firma Tolner in Vries en om 16.00 uur was de monteur er. Hij heeft alles schoon gemaakt en ja ,de machine doet het weer! Fantastisch. Menig andere monteur had ons een nieuwe vaatwasser aan gesmeerd. De complimenten voor de firma Tolner.

Rita 02-02-2024

Goede communicatie vooraf. Stipt op tijd. Goede uitleg over apparaat. Zeer tevreden.

Tw van Geest 02-02-2024

Prima geholpen in de winkel , er werd beloofd dat we woensdag gebeld zouden worden als de machines binnen gekomen waren .
En super we kregen inderdaad woensdag middag een belletje.
En zijn gelijk in de auto gestapt en hadden snel besloten dat het de boschwasdroger zou worden en de boschwasmachine.
Het was druk om een gaatje te vinden om te bezorgen er werd meegedacht met ons en ook die afspraak voor plaatsing werd keurig snel uitgevoerd.
Na een aantal dagen kwamen er 2 fijne aardige mannen monteurs/ bezorgers de apperataten plaatsen .
Snel en deskundig en tijd voor uitleg .
Helaas hadden de mannen geen tijd voor een kop koffie .
Tot nu zijn we goed tevreden over het verloop van de aankoop

Wijnand 02-02-2024

Prima winkel en goed geadviseerd over de mogelijkheden. De installatie hulp thuis was ook perfect. Alles is goed werkend opgeleverd. Prima adres om te kopen. Dit is een stuk beter dan de grote ketens waar vooral veel jochies rond lopen.

Anne-marie Verlouw 02-02-2024

Snelle service. Dezelfde dag nog monteur langs geweest om probleem op te lossen. Goede uitleg gehad.

Gertjan 02-02-2024

Zeer vriendelijk zo wel aan de telefoon als met afleveren en dat was zeer netjes en goed geregeld

Theo Jans 02-02-2024

Enkele artikelen moeilijk te vinden op de site maar zeer te vrede over het advies in de winkel en het snel en vakkundig installeren van de oven in onze keuken. Top.

Henk Sloots 02-02-2024

Heel vakkundig advies gekregen, hebben met ons mee gedacht en kwamen in ons voordeel met een heel mooie oplossing.
Alles klopt, afspraken kwamen 100% na
En heel goede vakkundige installateur