Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2934 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Electroworld Service Bunschoten Abcoude 01-02-2024

Wij zijn meer dan tevreden over de firma Bunschoten uit Abcoude.
Geweldige service. En personeel die zeer vakkundig zijn.
Een aanrader om klant te worden bij deze firma!
Super ook dat er nog zo een winkel bijzonder op het het dorp is. 👍

Conny 01-02-2024

Vriendelijk personeel, goed geholpen en goed advies. Ook de elektriciën die een extra groep heeft geplaatst.
Het plaatsen van de apparatuur werd keurig uitgevoerd met een goede uitleg.
Fijne winkel!

Elckto Breukers 01-02-2024

Zeer betrouwbaar advies en een prima service. Word er altijd netjes en correct geholpen.

Peter 31-01-2024

Na de herstart vanuit het BCC-faillissement kun je echt merken dat de club alles goed doorstaan heeft en dat het bestellen, leveren en eventueel plaatsen keurig opgepakt wordt. Wij zijn jullie in ieder geval niet uit het oog verloren en zullen terug blijven komen.

Lia 31-01-2024

In eerste instantie ben ik goed geholpen in de winkel en was het bestelde product ook snel binnen. Bij de kassa moest ik op zaterdag € 199,- afrekenen. Wat schetst mijn verbazing: op dinsdag zie ik precies hetzelfde product op internet in hun webshop voor € 183,- staan. Weliswaar maar een verschil van € 16,-, maar toch. Ik gebeld, meisje aan de telefoon kon het ook niet zo 1,2,3, verklaren en ging dit uitzoeken. Kort daarna werd ik teruggebeld: dit was een product (afzuigkap) welke wekelijks in prijs variëert en daar kon niks aan gedaan worden. Ik besloot om het product terug te brengen naar de winkel en deze dan maar via een webshop te bestellen. In de winkel werd natuurlijk naar de reden van teruggave gevraagd, dus ik e.e.a. uitgelegd. Het eerste wat de medewerker zei was dat ik het verschil zonder problemen terug kon krijgen. Ik natuurlijk vragen waarom dat niet door de telefoon was gezegd, dat had een boel ergernis voorkomen maar dat kon hij ook niet uitleggen. Uiteindelijk akkoord gegaan dat ik het verschil terug kreeg, wat doen ze bij het afrekenen.......ik krijg een cadeaubon die 1 jaar geldig is!!!! Dus niks geen geld terug want een cadeaubon van € 16,- in zo'n winkel, dan moet je altijd bijbetalen. Als hij dat in het begin had gezegd had ik alsnog van de koop afgezien maar nu kon ik er niet meer onderuit... Dus nee, ik beveel ElectroWorld niet aan, helemaal niet zelfs. De medewerkers zijn vriendelijk hoor maar de gang van zaken is te zot.

Gerard Woolderink 30-01-2024

Fijne winkel, aardige behulpzame mensen. Nemen de tijd voor je en zijn deskundig. Ook omtrent bezorging wasmachine en droger alles perfect, deskundig en vriendelijk. Ook daar werd de tijd voor ons genomen. Kortom: fijne zaak met fijne mensen!

Pa Jiewan 30-01-2024

wat een deskundige personeel, vriendelijk en behulpzaam.
we kregen duidelijk advies en zeker de veerschillen , voor en tegens
ruime keus en in iedere prijsklasse

Jaap van Duijn 30-01-2024

goede adviezen en vakkundige verkopers goede overzichtelijke winkel ruim assortiment

Gertjan 29-01-2024

Electroworld Oisterwijk: na zeer goed advies een Tv besteld. Vrijdag besteld en maandag morgen geleverd. Ik had alleen leveren gekozen. Beide heren die de tv kwamen brengen hebben deze in elkaar gezet en op de plaats gezet. Geweldige service. Al met al een service en kennis wat je niet meer zo gauw tegen komt tegenwoordig. Bedankt medewerkers van vestiging Oisterwijk

Sylvia 29-01-2024

Op advies voor deze shop gekozen fijne winkel nemen de tijd voor je zijn klantvriendelijk en weten waar ze over praten
Erg fijn geholpen

Hans Molegraaf 29-01-2024

Een prettige, enthousiaste en kundige uitleg over een nieuwe televisie die we zochten. En een snelle levering waarbij een op dat moment geconstateerde noodzakelijke aanpassing in ons televisiemeubel zonder problemen op een sympathieke wijze werd gedaan. Op zo'n aanschaf kijk je met volle tevredenheid terug!

Cindy 29-01-2024

hele fijne winkel, goede service, goede kennis van zaken, flexibel, denken met je mee

Adriana 28-01-2024

Geweldig geholpen in de winkel. Fijne uitleg over de producten. Er werd alle tijd genomen ervoor. Bezorgen netjes optijd, goede montage.
Wasmachine en droger gekocht, erg blij mee
Oude afgevoerd door vogel. En ook na het plaatsen weer uitlg gekregen.
Ik ben super te vrede

MHF Verheggen 28-01-2024

Netjes geholpen. Die mensen hebben alles in 't werk gesteld oom het product zo snel mogelijk te kunnen leveren.

Arnold van der Mispel 28-01-2024

In de winkel netjes en duidelijk te woord gestaan, de levering was snel en op afgesproken tijdstip.
Het verwijderen van de oude vaatwasser en plaatsen van de nieuwe werd vakkundig gedaan.

Rutgers 28-01-2024

Goede service, de afspraken netjes nakomen. Correct geregeld.
Ze hebben het apparaat netjes geïnstalleerd.

Jan Zegers 28-01-2024

Op voorspraak van familielid naar deze winkel gegaan. Vriendelijke en ter zake kundige medewerkers. Kregen goede voorlichting en goed en eerlijk advies. Gemaakte afspraken in de winkel zijn zeer goed nagekomen. Levering en voorlichting over werking wasdroger uitstekend. wij zijnzeer tevreden en gaan voor volgende aankopen zeker terug naar Van Der Poel electroworld.

Arie van den Barg 27-01-2024

Uitstekend geholpen in de winkel bij aankoop nieuwe wasmachine.
Ook de aflevering van de machine door de bezorgers heel erg goed.
Respect voor de manier van werken, zowel in de winkel als bij de bezorging. Top.

Joep 27-01-2024

Rick is erg kundig en fijn om mee te schakelen. Staat dag en soms zelf nacht voor je klaar om je te helpen.
Wasmachines zijn kundig geinstalleerd net als Sonos systeem en flatscreens.

George Gillissen 27-01-2024

Wij hebben afgelopen 2 jaar diverse apparaten via Electro World Gulpen gekocht. Daarnaast hebben een monteur moeten inschakelen voor een defect aan de inductieplaat. Zeer goede monteur, prima probleemanalyse; hij bestelde ter plekke nieuw onderdeel en monteerde dat vakkundig en snel enkele dagen later. Kortom, wij blijven klant bij EW Gulpen. Er werken nog mensen!

Peter en Maria Heesakkers 26-01-2024

Denkt mee. Goed advies. Goede uitleg over de vaatwasser. Het verschil laten zien van een ander vaatwasser. Zodat we een geschikte vaatwasser kunnen kiezen die bij ons past. Gekozen voor een Miele.

S. Van Ingen 25-01-2024

Prima Shop, in de Buurt van mijn Woning.
Vriendelijk personeel. En Göed geinformeerd wat de mogelijkheden Zijn.
Kan. her iedereen aanraden.
Besorgung prima, installieren ook.

Martine 25-01-2024

Helaas loonde het niet om onze wasmachine te laten maken, vanwege een defect lager… dus er moest een nieuwe komen. Bij een vorige aanschaf van witgoed besloten om alles via Breukers te doen. Bevalt ons super goed en ook nu weer… goede en snelle service, vriendelijk en ze maken tijd, zowel de monteurs, de installateurs en in de winkel!

Ben Haveman 25-01-2024

Ik ga naar Electro World vanwege de goede informatie, de persoonlijke benadering en de service. Men beveelt eerst een onderzoek aan het oude apparaat voor eventuele reparatie, pas daarna komt een nieuw apparaat in beeld, bij de meeste zaken is het net andersom.

Marjan 24-01-2024

Goede service, medewerkers waren aardig,namen de tijd om uitleg te geven van verschillende wasdroger.