Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1928 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Klaas 29-06-2024

Snel geholpen en super snelle en goede levering de zelfde dag door vakkundig personeelslid

Jan-Kees Van Amsterdam 29-06-2024

Ik heb voor deze shop gekozen vanwege de kennis, de service, het assortiment en de klantvriendelijkheid.

Bert van Veen 29-06-2024

Prima hulp bij uitzoeken nieuwe televisie. Deskundig personeel. Nemen de tijd voor je.

G van Esch 29-06-2024

Wij kopen hier omdat ten eerste de service heel goed is geen vraag is teveel en het wordt thuis afgevoerd en goed uitgelegd en het is een echt Vughts bedrijf

Jopie 29-06-2024

Bediende was wel jong maar moet nog wel leren wat het verschil tussen de artikelen is. Maakt aanbevelen aan de klant makkelijker

Liane Hendriks 29-06-2024

Super fijn geholpen en perfecte service zelfs bij thuis installeren super service en hele fijne medewerkers

S.J. Jansen 29-06-2024

Geef geen 10. maar zeer tevreden. Snelle (re)actie op een storing na eerdere levering van de vaatwasser. Aanbeveling bij vrienden en kennissen.

Stevina Breeuwsma 29-06-2024

Gekozen omdat ik al jaren klant ben van Peursum nu Electro World. Na de verhuizing in mei blij met installatie van inductie kooktoestel. Helaas lieten de oude wasmachine en stofzuiger het binnen een week afweten. Dat betekende een onvoorziene uitgave. Dus ook wasmachine en stofzuiger daar gekocht. Uitgebreid geïnformeerd bij aankoop en goede uitleg bij installeren van werking wasmachine.

Hans hendrix 29-06-2024

We zijn heel goed geholpen in deze winkel. Meneer had er duidelijk verstand van en kon heel goed uitleggen wat de verschillen zijn tussen verschillende types. Vriendelijk personeel, goede service dus top

Caroline 29-06-2024

Vriendelijke en kundige bediening en prima levering, aansluiten en uitleg, helemaal top🔝

Y. Rezzak 29-06-2024

Tijdens bezoek aan de winkel kregen we deskundige en eerlijk advies. We hebben door het goed gevoel ons wasmachine en stofzuiger aangeschaft.
Top service.

Coen 28-06-2024

Altijd word je hier vriendelijk en deskundig geholpen! Erg blij met deze specialist in de buurt!

Klein Anouk 28-06-2024

Prettige ontvangst in de winkel. Goede uitleg over het product. Leverdatum was lastig maar is toch mogelijk gemaakt.
Bezorging ging goed en op tijd.

G. Scheeren 28-06-2024

De verkoper kwam vriendelijk over
Hij informeerde ons goed over het product,
De uitleg was voor ons de rede om het product aan te schaffen.

Henk 28-06-2024

Deskundige informatie met goed gevonden alternatief en ca 70% goedkopere optie die voldoet aan mijn eisen

Marianne Griffioen 28-06-2024

Prettig geholpen met een goede vakkennis.
Het produkt was niet aanwezig maar is binnen 3 werkdagen geleverd👍.
Een goede ervaring. We komen beslist terug wanneer we weer een keukenapparaat nodig hebben

Familie de Keulenaar 28-06-2024

De mensen van Schoonderbeek Hillegom denken mee en komen met goede oplossingen. De monteur van Schoonderbeek Hillegom was op de afgesproken tijd aanwezig en monteerde de nieuwe dampafzuiger binnen een uur in onze keuken op professionele wijze. Een geweldige prestatie! Wij beoordelen De winkel van Schoonderbeek in Hillegom met een 10. Je kunt de mensen daar vertrouwen en op ze bouwen. Vriendelijke groeten: ...... ......

Dick Beek 28-06-2024

precies zoals afgesproken tv en sounvar netjes geinstaleerd en zeer klantvriendelijke monteurs

Heidi slagter 28-06-2024

Goedemorgen het is een fijne en betrouwbare winkel geeft goed advies en goede service

René 28-06-2024

Vriendelijk aan de telefoon en in de winkel, en ze nemen de tijd om al je vragen te beantwoorden.
Ook de monteurs zijn vriendelijk en geven goed advies.

Wendy Klarenbeek 28-06-2024

Super goede service. Dinsdag besteld en dezelfde dag werd het nog persoonlijk door de winkelier bezorgd. Heel erg tevreden en zal zeker hier vaker (willen) bestellen.

B.J. Boers 28-06-2024

Stadhouder is een gerenomeerde zaak in de Bomenbuurt te Den Haag, de wijk waarin wij wonen. We zijn keurig geholpen in de winkel bij het uitkiezen van de wasmachine, die op de afgesproken dag en tijd door twee kundige bezorgers bij ons is geïnstalleerd.

Wil 28-06-2024

Ervaring en prima service drijven ons steeds naar Electroworld van Drongelen.
Geduldige hulp en ondersteuning en ee prima advies , met uitleg, maken het compleet.

SBK 27-06-2024

Alles werkt en de installatie tot op de millimeter nauwkeurig uitgevoerd....

Fam Passchier 27-06-2024

wij zijn al meerdere keren in deze zaak geweest en hier ben je echt klant.
vriendelijk men is pas tevreden als de klant ook tevreden is.
dit is mijn ervaring met deze zaak.