Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1928 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Angela 04-07-2024

Een fantastische service, moest als spoed 5 afzuigkappen bestellen.
Super goed geholpen aan de telefoon. werd netjes te woord gestaan.
En de producten werden binnen de afgesproken termijn geleverd.

A. Grien 04-07-2024

Correcte voorlichting, snelle levering , goede en vriendelijke installatie. Dat alles voor een goede prijs.

Wim 04-07-2024

Zoals altijd goede voorlichting in de winkel bij aankoop en bij plaatsing.
Een latje boven de combi-oven paste niet, geen probleem bij de monteurs van Breukers.
Zoals we dit ook bij eerdere leveringen hebben gemerkt , of het nu zonnepanelen zijn of een oven, voor hen geldt,
je praat er niet over maar je doet het gewoon, want "DE KLANT IS KONING".
De monteur bood aan dit zelf elders even pasbaar te maken en werd de volgende dag perfect geplaatst.
Breukers ; Haaksbergen e.o. waardig.

RobvT 04-07-2024

Prima service , pakket redelijk op tijd
Radiotuner QE317 werkt verrassend eenvoudig

A. Grien 04-07-2024

CB 03-07-2024

De medewerkster nam uitgebreid te tijd om het product te kunnen bestellen bij de leverancier, nadat zij mij de verschillen qua productkeuze goed had toegelicht. Persoonlijke benadering. De winkel heeft zij goed op de hoogte gehouden en ik had fijne communicatie omtrent het bezorgen en de administratieve afhandeling. Fijne winkel die ik zeker zal aanraden of nog eens zal bezoeken.

Joyce Kooij 03-07-2024

Heb al meerdere producten bij electroworld van der Poel gekocht. Iedere keer weer word ik hier perfect geholpen en geadviseerd. Nu ook weer top advies gekregen. Dat is een van de redenen voor mij om hier te kopen.

Silvia 03-07-2024

Prettig geholpen en niets duurder dan internet winkels . Hier nog aandacht voor de klant. Volgende aankoop zeker weer in deze winkel.

M.Simons 03-07-2024

Prima service s’morgens gebeld en in de middag geplaatst super ! Waardoor ik niet zo lang zonder diepvries kwam te zitten!

J.Kort 03-07-2024

Ik heb nu meerdere keren grote aankopen gedaan bij dit filiaal en ik moet zeggen dat de service en het meedenken altijd top is. De informatie die geven wordt is altijd compleet en er wordt echt rekening gehouden met de klant, ook in het weinig voorkomende geval dat er mogelijk een issue is. Dit filiaal is zeker een aanrader.

MF Pastoor 03-07-2024

geweldig geholpen. opzoek naar een wasmachine. en warmtepompdroger kwam aan de praat. en ze waren in de aanbiedingen moest gelijk beslissen ze nauw wat snel. hij zie weet ik bestel ze allebei staat het je niet aan. dan verkoop, ik ze zo weer door. ze kwamen binnen kreeg een app weten kijken. en ja hoor gekochten. de man zij. ja valt met de neus in de boter. er zit ook nog cashback korting op super toch.

Monique 02-07-2024

Reparatie goed uit gevoerd, contact prima. Na reparatie werd het zelfs thuis bezorgd

Jan Baijens 02-07-2024

Fijne winkel, vriendelijk en behulpzaam personeel. Niet opdringerig en duidelijk advies.
Houden zich aan afspraken en komen netjes instaleren met goede uitleg.

Brinkhuis dedemsvaart electro world 02-07-2024

Koop liever in eigen woonplaats. I.v.m.service die is hier altijd goed. en prettige verkopers geen drammers. levering netjes en op tijd volgens afspraak

René Elstgeest 01-07-2024

Goed advies voor nieuwe inbouw koelkast. Met het afleveren op de camping heeft de beste man mee geholpen om de koelkast in de caravan te zetten en de oude meegenomen. Super tof.

Twan Daniels 01-07-2024

Donderdag 27.06 pas laat in winkel witte hal venlo. Keurig geholpen en geadviseerd en wasmachine al op zaterdag geleverd . Dit op aangeven van een monteur die ook in de winkel aanwezig was en een extra adres er gewoon op zaterdag erbij nam. Zaterdag morgen heeft deze monteur de wasmachinegeplaatst en de oude meegenomen. De monteur was zeer vriendelijk en heeft duidelijk antwoord gegeven op onze vragen.

a.korf 01-07-2024

Je komt met je eigen verhaal omtrent je zoektocht naar een andere koelkast. Als dit dan wordt opgepakt met een bijpassend advies en wij daar samen nog een extra aanvulling voor het gerief op maken, is koop in met tevredenheid snel rond. Aandacht, kennis en vertrouwen, maakt nog altijd dat wij bij deze winkel kiezen voor deze winkel tenzij.

Super winkel 01-07-2024

Goede uitleg na vragen van mijn kant en prijs kwaliteit ook prima, zeker voor andere mensen een aanrader om bij hun te kopen

Ad v boxtel 01-07-2024

In eerste instantie niet het goede product uitgezocht, maar prima opgelost en het juiste gekregen dus prima service
Af

keeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees 01-07-2024

Heb mijn product in de winkel gekocht,ben daar zeer tevreden over en ben zeer goed gehopen

HvB 01-07-2024

Zoals gebruikelijk uitstekende service. Ze nemen ruim de tijd voor afleveren en inbouwen. En dat zie je aan het nette en strakke resultaat. Alles perfect verzorgd.

Bas van den Enden 01-07-2024

Je wordt vriendelijk behandeld. En het wordt netjes thuis gebracht. Is netjes geplaats onze bestelling.

Janneke 01-07-2024

Heel vriendelijk en vakkundig personeel.
Service is perfect. Denkt mee met klant.
Wij zijn hier al jaren een zeer tevreden klant

Jan Kloot 01-07-2024

Je wordt er altijd wel vriendelijk geholpen en natuurlijk wat je er koopt is altijd wel goed.
Ze zeggen precies hoe alles werkt.ik heb er vandeweek weer een scheerapparaat gehaald
Eigelijk heb je geen beschrijving nodig.
Ik heb er onze droger,wasmachine,airco er gekocht alles was top.

B van heuveln 30-06-2024

Deze winkel vogel is de beste elektronica zaak van Vlaardingen geen twijfel mogelijk .