Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1928 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

klok 03-08-2024

sympathieke mensen. denken met je mee. service is prima. afgelopen jaar een tv inductiekookplaat inbouwkoelkast en afzuigkap bij Poortman gekocht en alles naar wens gegaan. vandaag een kleine koelkast gekocht voor de camping en na een telefoontje van Poortman vandaag gebracht

Geert van Eupen 03-08-2024

Vriendelijk personeel behulpzaam met uitzoeken of zoeken naar alternatieven en een top service.

Theo Vleugel 02-08-2024

Zeggen wat ze doen
en
doen wat ze zeggen
Ben al jaren fan van en klant bij dit bedrijf.

Jl.van Deelen-Vermeulen 02-08-2024

Vriendelijke mensen, goed geholpen, mooie producten, van daar kopen wij graag bij jullie👍👍

Frank Vervoort 02-08-2024

Goed advies tijdens de aanschaf van beide producten. De service bij de aflevering en plaatsing was zeer goed!

A 02-08-2024

Voor de servicegerichtheid kun je ........ bellen. Voor niet al te hoge onderzoeken/reparatie kosten voorkom je dat je dure witgoed apparatuur nieuw moet kopen. Binnen 1 week deed alles het weer.

jh de vries 02-08-2024

word altijd goed geholpenen jullie komen je afspraken na en gaan niet voor 10 euro naar de concurent omdat we alles bij jullie kopen wat we aan witgoed thuis hebben staan incl.audio/video

Relinde Schepers 02-08-2024

Betrouwbare winkel, vriendelijk personeel, en met technische problemen van aangekochte artikelen word je altijd geholpen.

Luite Koopmans 01-08-2024

Was geïnteresseerd in een Loewe tv zoals op de site staat van Hartelust. Er werd mij nogal pinnig geadviseerd geen Loewe te kopen omdat de verhouding prijs kwaliteit niet goed is. De verkoopster in kwestie beweerde bij hoog en laag dat Loewe niet meer op de site staat; hij staat er wel degelijk. Ik koos toen vooreen Philips. Een trainingklantbenadering kan zij nog wel gebruiken; niet erg vriendelijk en klantgericht

Toon 01-08-2024

Nette, overzichtelijke winkel met mooi aanbod. Vriendelijk en kundig personeel

Eric 01-08-2024

Ik ben goed geholpen in de winkel en zeer tevreden met mijn aankoop. De verkoper naam ruim de tijd voor mij.

Guus Verbeek 01-08-2024

Mijn schoonzoon heeft de koop namens mij gedaan. Gezien zijn recente ervaringen en zeker ook mijn zeer goede ervaringen uit een verder verleden hebben wij besloten de koop bij U te doen. Uw uitstekende service “naast de deur” is voor ons erg belangrijk.

AvD 31-07-2024

Levering was top, tv is netjes geïnstalleerd en duidelijke uitleg gekregen.

kees wessels 31-07-2024

Heel behulpzaam personeel, vlotte levering en keuring netjes en snel ingebouwd

Kruidhof 31-07-2024

Ik ben er al heel lang klant. Service heel goed. Goed advies.
Men neemt tijd voor de klanten.

Marco 31-07-2024

Duidelijke uitleg tussen de verschillende modellen stofzuigers, artikelen zijn van prima kwaliteit en prijs!

Marja 31-07-2024

Werd heel vriendelijk ontvangen, kreeg ruim de tijd om zelf even rond te kijken, werd goed meegedacht toen ik mijn voorkeuren/wensen kenbaar maakte en uiteindelijk zeer goed advies gekregen. Snelle levering van het gekochte product, werd zelfs gebeld toen de bezorgers onderweg waren. Zeer tevreden 👍

gelukkig een fysieke winkel met een echte verkoper 30-07-2024

alles perfect !!! gewoon een leuke prettige verkoper ., verstond zijn vak .
waarom geen 10 ? omdat ik nogal lang moest wachten in de winkel , was nogal druk ( dus niets ten nadele van de verkoper )

P&F Uden 29-07-2024

Wederom een prima ervaring bij van de Broek Boekel. Al is het de tv, wasmachine of de afwasmachine. Top
Goed advies vooraf, prima afspraken en picobello afhandeling, zoals montage met uitleg.
Ook achteraf aandacht voor de klant. Groet vanuit een tevreden klant uit Uden. Een dikke 10

Ellen 29-07-2024

Nadat ik eerst een foute keuze had gemaakt ben ik in de winkel voorzien van eerlijke en duidelijk informatie. Nu heel tevreden met de aanschaf.

Paul 29-07-2024

Kort in de buurt. Snelle levering. Goede service. Komen hun afspraken na. Goede prijs/kwaliteit. Op een zeer prettige manier te woord gestaan. Zo hoor je als klant behandeld te worden, Electro World tevreden ik tevreden.

Jette 29-07-2024

Prima service, komen zo vlug mogelijk aan huis en houden zich aan afspraken.

Aad 29-07-2024

Electroworld Hoogendoorn doet wat ze belooft! Vakmanschap, klantvriendelijkheid en ontzorgen staan hoog in haar vaandel. We zijn uiterst tevreden over de aanschaf en montage van de electrische kookplaat en de vakkundige aanpassing van de meterkast!

Roelof 29-07-2024

Luistert naar de klant. Duidelijke uitleg en goed advies. Nette winkel en deskundig personeel.

J Noordzij 29-07-2024

Zeer snelle en vakkundige levering .
Het advies sloot ook perfect bij onze wensen .