Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2959 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Johan 16-03-2024

Goede informatie verstrekking voor levering van de Euvy deurbel chime en telefonisch contact met de winkel.

Jawel, mits er aan de voorlichting richting klant wat verbetering plaats vindt. 16-03-2024

Wij gunnen de plaatselijke ondernemer ook zijn bestaan. Je kunt tegenwoordig alles via internet kopen en vaak ook goedkoper.
Daarbij merk ik wel op dat je dan ook wat mag verwachten van de verkoper. Van de monteur die het apparaat kwam plaatsen
hoorden wij toch een paar dingen die de in eIk geval de verkoper ons had moeten vertellen.

fam. B. Schalk 16-03-2024

Vanaf onze eerste aankoop, enkele jaren geleden, waar we zeer tevreden over waren voor wat betreft de adviezen voor de aankoop van het type wasautomaat en droger, maar ook de scherpe prijsstelling, was het geen vraag om opnieuw bij van Rossem een opdracht te plaatsen. We hadden later, tegen zijn advies twee onderbouwkasten van Miele laten plaatsen, aanvankelijk naar volle tevredenheid. Maar tijdens bedrijf maakte beide apparaten een dermate lawaai, dat we ze toch weer - door van Rossem - op elkaar hebben laten plaatsen. Het blijkt maar weer dat zelfs Miele niet altijd de juiste adviezen geeft, zelfs niet in het Centrum te Vianen! Je moet bij de praktijkvakman zijn. Ook deze installatie werd keurig en voor een schappelijke prijs uitgevoerd: TOP!

Helene 16-03-2024

Uit de bijbehorende info bleek niet dat ik 5 jaar v Ommeren garantie heb op de afwasmachine. En nu naar de winkel moet gaan om dat te regelen.

De Mooij. 16-03-2024

De winkel is overzichtelijk en het personeel behulpzaam. De stofzuiger was binnen de afgesproken datum al binnen. Een hele goede service en vriendelijk personeel.

Frans 16-03-2024

Altijd hele fijne persoonlijke service, meedenken, goed adviseren en hele zorgvuldige installatie!

JVV 15-03-2024

koel- vrieskast en vaatwasser: prima service, netjes ingebouwd in mijn keuken en oude aparaten meegenomen

Ton van Hooff 15-03-2024

Voldoende ter zake kundig personeel bij de verkoop
Snelle afwikkeling en inbouw van de gekochte apparatuur door goede monteurs die hun werk uitvoeren alsof het voor hen zelf is
Werken netjes en staan je correct te woord en hebben goede adviezen, ook over andere aanwezige apparatuur
Eigenlijk verdienen ze een 10
Heb hier al meer apparatuur gekocht en als ik iets nodig heb en zij verkopen het dan is er maar 1 adres waar ik naar toe ga
Electroworld vd Broek

Jan Ghuijs 15-03-2024

In de winkel werden wij prima geholpen. De installatie van de nieuwe wasdroger was wat minder. De droger was voorzien van een stekker maar in onze wasruimte zit alleen een wisselschakelaar waarop wasmachine en droger worden aangesloten. Daar hadden de installateurs geen oplossing voor. Ze hebben droger keurig neergezet en zijn toen vertrokken.
Gelukkig ben ik zelf handig genoeg voor dat klusje maar ik had verwacht dat ze de spullen en de handigheid bij zich zouden hebben.

WG 15-03-2024

Tv gekocht zelf geïnstalleerd
2x terug geweest voor vragen
Kundig personeel ook met betrekking tot de provider

Martens 15-03-2024

Al jaren zijn mijn familie en ik zelf klant bij STADHOUDER, omdat we daar de beste klantvriendelijkheid ondervinden en de beste service.
Ze staan altijd voor je klaar.
Nu weer een koelkast en inductie fornuis gekocht voor mijn gehandicapte zus en wederom weer bezorgd en gemonteerd met alle geduld.
Ook nemen ze de tijd voor een duidelijke uitleg.
Winkelpersoneel is TOP, maar ook de monteurs.
Ook de destijds gekochte wasmachine hebben zij opnieuw aangesloten bij de verhuizing afgelopen dinsdag.
In één woord: TOP bedrijf! Ze zijn ook goed meedenkend om het juiste advies te geven, waar je zelf niet aan dacht.
Ook als je ná de aankoop nog vragen hebt of problemen, staan ze je altijd heel vriendelijk te woord en komen altijd met oplossingen.

Carool van Kesteren 15-03-2024

Goede inhoudelijke productkennis, vriendelijke bekwame monteurs, alle rommel en verpakking netjes afgevoerd

Suzan 15-03-2024

Ik heb een koelkast gekocht waar ik heel erg tevreden over ben ,levering was sneller dan verwacht en service was zeer goed, zeker een aanrader en voor volgende product zal ik zeker weer bij electro world kopen

Barbera Roeloffzen 15-03-2024

Super correcte en vriendelijke service! Goed aangesloten met duidelijke uitleg.
Mijn leven zie ik weer door n rose bril man!

Robert 15-03-2024

Goed geïnformeerd over het aangeschafte product en waarom dit product het beste bij mij zou passen in plaats van een ander types

van Deelen 14-03-2024

Ik vind het een fantastische winkel met een uitstekende service.
Je word goed geholpen door de verkopers maar ook door de mensen die de spullen komen brengen.
Ze zijn beleeft en behulpzaam en dat is toch echt wel een belangrijk aspect tegenwoordig
Waarom een cijfer 9, er moet altijd ruimte voor verbetering blijven daarom geen cijfer 10.
Mocht ik een prijs winnen, geef het dan aan een willekeurig goed doel door jullie zelf aan te geven

Marlies 14-03-2024

Een kapotte wasmachine. Even bellen en de volgende dag al een monteur thuis. In no-time was het probleem verholpen en hij hielp ons ook gelijk nog even met een rare tik in onze vaatwasser. We moesten 87 euro afrekenen en vonden dat geen geld voor het plezier dat we nu weer hebben van onze apparaten. Snel, vakkundig en prettig geholpen. Een aanrader.

Wil 14-03-2024

Goede uitleg over de wasmachine en droger in de winkel. Laten zien hoe apparatuur feitelijk werkt door de apparaten aanbrengen aan te sluiten op stroomnet. Concurrerende prijs tov landelijke ketens en gratis bezorging en plaatsen/aansluiten op zolder. Bezorgers hebben nogmaals duidelijke uitleg gegeven over hoe de 2 apparaten bediend moeten worden. Een pluim voor de winkel en bezorgers!!!

C.H. van Marsbergrn 14-03-2024

In de winkel ben ik prettig en vriendelijk geholpen en geadviseerd.
De levering vond plaats op de afgesproken tijd. De aansluiting is prima uitgevoerd door een vriendelijke monteur.

Uiterst tevreden!

Nucole 14-03-2024

Prima geholpen. Nieuwe scharnieren voor koelkast geplaatst. Goede communicatie/afspraken vooraf .

Etna combi-oven 14-03-2024

Grote deskundigheid in het adviseren van een nieuwe wasmachine, geweldige service: al volgende dag, op zaterdag, geïnstalleerd en oude afgevoerd! Vriendelijke en begripvolle begeleiding van ons senioren.

KokenOpZonlicht 14-03-2024

Prima advies gehad bij de aanschaf van ons electrische fornuis en de aflevering en installatie verliep vlekkeloos, ondanks het feit, dat een ander bedrijf, dat onze meterkast had aangepast voor 3-fase, een behoorlijke fout had gemaakt, die meteen werd hersteld.

Marco 14-03-2024

Fijne hulp bij aanschaf tv. Goed gericht op kennisniveau van oudere tante. Waargemaakt, wat beloofd is.

Marcel 14-03-2024

De shop zag er goed uit, helaas was het fornuis wat ik voor ogen had niet in de winkel te bezichtigen. Wel werd ik goed geholpen naar aanleiding van mijn vragen.
Ik ben vooral tevreden over de levering. Dat is gedaan door deskundige medewerkers die het fornuis met vereende krachten naar boven sjouwden en zorgden voor een perfecte installatie van het inductiefornuis met oven.

S. Vermeulen 13-03-2024

Ik kan kort en krachtig zijn. De informatie is klip en klaar. In de winkel zijn wij prima geholpen. Levering thuis was volgens afspraak en is ook prima verlopen. Complimenten hiervoor!