Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1928 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Jansson 10-09-2024

Bijzonder prettig geholpen. Rustig, beschaafd, vriendelijk. Tijd werd uitgebreid vrijgemaakt , en dat is in andere zaken niet meer. Dat is dan, ......wat moet je hebben daar staat alles , betalen en de winkel uit. ........
Ook de bezorging was perfect. Zelfs met grote zorg voor de vloerbedekking. Keurig neergezet, even de tijd gunnen zodat ik de vloer even kon schoonmaken. Echt, nogmaals perfect. Volgende maand ga ik daar een droger kopen en een stofzuiger. Mijn dochter gaat daar een nieuwe wasmachine kopen. Tot ziens!!!!!!!

Paul Grobbink 10-09-2024

Goede winkel met groot aanbod en mooie aanbiedingen. Deskundig personeel en zeer goede aftersale service.

Hans van der Plas 10-09-2024

Een heel goed bedrijf met uitstekende service en klantvriendelijke vakkundige medewerkers die altijd proberen zo spoedig mogelijk klaar te staan voor de klant en meedenken aan de juiste oplossing

W de Feijter 10-09-2024

heel tevreden goede service en prettige ervaring een winkel waar je terug naar toe ga als er iets nodig is

Jesse 10-09-2024

Snel, vriendelijk, professioneel !
Goed geholpen op de manier waarop wij het graag hebben. Merci

Isabelle 10-09-2024

Accuraat geholpen en gelijk een afspraak inclusief tijdsperiode ingepland.
Later werd ik zelfs nog gebeld dat ze al een dag eerder tijd hadden om de Quooker te plaatsen.
De monteur was zeer nauwkeurig en deed de plaatsing in goed overleg. Omdat mijn keukenlade wat ingekort moest worden omdat deze anders niet goed sloot werd er zelfs voor mij geregeld dat de volgende dag een timmerman kwam om dit te fixen. Super klantvriendelijk.

Rene 10-09-2024

Uitstekende service en meedenken met de klant. In dit geval werd een product aangeboden ter waarde van 30 euro terwijl het originele onderdeel 100 euro duurder is. Zelfde functionaliteit. Daarnaast kwalitatief hoogstaand assortiment en prima kennis van zaken. Tevens goede after sales service.

Wilma 10-09-2024

Prettige levering en aansluiting

Marion Koenen 10-09-2024

Fijne mensen die alle tijd hebben om goed uit te leggen welke producten waarin verschillen

Wasmachine defect 10-09-2024

Altijd correct en snel, ook bij reparaties

Anja 10-09-2024

Vriendelijk, informatief sterk en meedenkend en goed luisterend naar de wens van de klant

Derk R 10-09-2024

Wij zijn al jaren klant(mijn ouders ook al sinds jaren 80).
De service is top, goede informatie en deskundig advies.
Ook de service aan huis is iets waar ze echt een streep voor hebben.
Er wordt de tijd genomen en als iets niet helemaal naar wens is, wordt het (waar mogelijk natuurlijk) heel goed opgelost.
Wil je nog de ouderwetse service (in de winkel maar ook zeker thuis) ga dan bij Herman en André Trijselaar langs!

Mensen, ga zo door!!!

Mark 10-09-2024

AVA Electro World biedt fijne persoonlijke service, nemen de tijd voor mij als klant en de prijzen zijn marktconform. Ook de nazorg is geweldig als er toch iets mis is met een product. AVA is een aanrader!

Pier 10-09-2024

Uiterst scherpe en aantrekkelijke prijs voor de Hisense 55 inch smart tv.
Kon zelfs nog diezelfde middag bezorgd worden met meenemen van een oude tv.
Kortom: ik ben heel erg enthousiast en tevreden over Electro World in Oegstgeest.

Wim Veraart 09-09-2024

We zijn daar goed geholpen en een uitstekende uitleg gekregen.
We konden gewoon alles bestellen zonder er een percentage voor moest betalen.

Manon van Beelen 09-09-2024

Service gericht. Klantvriendelijk. Goede producten

Familie van Huet 09-09-2024

Goede service, duidelijke en eerlijke uitleg bij de keuze van het product. Levering verloopt prima. Snelle aansluiting. Duidelijke korte uitleg over het gebruik van het product. Betaling prima, uitleg over garantie. Prima bedrijf, fijn personeel.

E. van der Kamp 09-09-2024

Ik ben al jaren klant van Elektroworld Dekkers in Waalwijk. Onlangs belde ik ivm. een probleempje met onze wasdroger. Binnen een half uur stond er een monteur op de stoep! Waar vind je nog zulke service tegenwoordig...
In de winkel heeft het personeel erg veel kennis van zaken en de service is ronduit uitmuntend. Dank!

Har 09-09-2024

Kennis van zaken .
Goed advies en klantgericht . Goede sfeer in de winkel . Wij kopen graag bij Wout van Vlerken .

TOPSERVICE!!! 09-09-2024

Onze wasmachine stopte van het ene op het andere moment met centrifugeren en omdat we met in totaal 5 mensen wonen op ons adres kunnen we absoluut niet zonder een goed werkende wasmachine! Eén telefoontje was al voldoende om diezelfde middag al een nieuwe wasmachine geplaatst te krijgen. De oude machine werd direkt meegenomen zonder problemen. Dit noem ik werkelijk TOPSERVICE!!!

Peter Muller 09-09-2024

Wij hadden snel een goede koel/vriezer nodig die NIET beschadigd was... we hadden daar al 2 slechte ervaringen bij anderen mee... Electroworld begreep snel het probleem en nog mooier: een smetteloze Bosch kwam de andere dag al aan. De bezorger was een zeer vriendelijke en rustige man die niet bang was van de flat met lift. Erg tevreden met de hele gang van zaken !!

Henk Alberts 09-09-2024

Deskundige voorlichting en alle rust om vragen te beantwoorden.
Snelle levering en prima geïnstalleerd en de service was uitmuntend!

Koelkast 09-09-2024

Door de jaren heen koop ik eigelijk voor 90 procent in sgravenzande top zaak goede service en altijd berijd te helpen.Goede uitleg over producten.Mijn kinderen kopen daar ook door ons.Beter op je eigen dorp dan op internet.

Henk Lansink 09-09-2024

Goede eerlijke monteur, goed geholpen bij aanschaf nieuwe afwasmachine, snel geplaatst. Gewoon prima service 👍

Mcm vd Berg 09-09-2024

Zeer goed geholpen door deskundig personeel en het was nog gezellig ook, wij gingen zeer tevreden met het aangekochte product naar huis..