Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1928 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Aryan 15-09-2024

Perfecte service afspraken worden nagekomen zonder enig gezeur.perfecte voorlichting Uiterst vriendelijk personeel

Annemarie de Winter 15-09-2024

Super service, goed advies en mijn wasmachine was snel geïnstalleerd. Aanrader!

Hennies 14-09-2024

tv en soundbox prima geinstalleerd en ingesteld al het overtollige afval meegenomen .Duidelijke uitleg gekregen.

Bert 14-09-2024

Een warm welkom in Zuidland,! Zo voelt de service van electro world Trijselaar aan voor ons als nieuwe inwoners van Zuidland. Kundig, snel en behulpzaam is onze ervaring bij de selectie en levering van onze nieuwe vaatwasser en koelkast en reparatie van onze wasmachine. Wij voelen ons als klant zeer gewaardeerd!

Dieuwertje 14-09-2024

Een fijne ervaring! Ik was op zoek naar een broodrooster. Er werd goed geluisterd naar mijn wensen en daarop de informatie afgestemd. Een eerlijk verhaal. De persoonlijke benadering en het gunnen van een zelfstandige ondernemer zijn redenen waarom ik zoveel mogelijk in de winkel koop. Zeer tevreden met mijn broodrooster.

Martin 13-09-2024

Goede eerdere ervaringen brachten me ertoe telefonisch een advies te vragen over het eventueel vervangen van mijn 9 jaar oude vaatwasser. Ietsje later dan oorspronkelijk toegezegd werd het door mij bestelde apparaat vakkundig geïnstalleerd en de oude meegenomen.

Jur 13-09-2024

Zeer snelle levering, installatie ook snel gebeurd. Vriendelijk personeel!

j v Veggel 13-09-2024

Keurig netjes alles geleverd zoals afspraak zeer vriendelijke medewerkers die ook een luisterend oor hadden

Janny 13-09-2024

Vriendelijk personeel, geeft duidelijke uitleg over de het product wat je wil kopen en de verschillende mogelijkheden die er zijn.
Vlugge bezorging en bij installatie thuis ook duidelijke uitleg.

Miranda 13-09-2024

Airfryer besteld via de website. In de loop van de dag krijg ik een mail dat de prijs niet juist vermeld stond op de website en dat ze de order geannuleerd hebben en het geld binnen 2 dagen zouden terugstorten. Inmiddels 3 dagen verder en nog steeds het geld niet terug terwijl ze zeggen dat het wel is teruggestort en natuurlijk ook geen airfryer. Dus gewoon slecht!

Gerard 13-09-2024

Klant vriendelijk en geduldig goed geholpen

Ruud Hoonakker 13-09-2024

Keurig geregeld allemaal. Goed geholpen in de winkel en een goede aflevering!

Barrie 13-09-2024

Super service en netjes op de plek afgeleverd waar we de koelkast wilde.

Herman 12-09-2024

Zeer tevreden , baalde wel zwaar dat het item 2 dagen later met bijna €150 was afgeprijsd!
Voor de rest naar tevredenheid geholpen en zeer tevreden met het apparaat:-)

Miele Wasmachine 12-09-2024

Het is in 1 woord geweldig!!
Vriendelijk personeel, nemen de tijd voor de klant.
Goede uitleg.Echt een aanrader👍🏻

Edward Dolman 12-09-2024

In de winkel geholpen door een vriendelijke en deskundige medewerker ondanks de warmte.
De levering en installatie was prompt en ook hier weer door een attente en deskundige medewerker.

Koelvriescombinatie 11-09-2024

Prima service
Ook bezorging een is een 10 waard
Aanbeveling voor deze winkel

Jan en annie van der doelen 11-09-2024

Super ervaring veel spullen gekocht geweldige verkopers en personeel
En zeker jXXXX staat altijd voor ons klaar wat een super geweldige service
Groetjes jan en annie

van Rijen 11-09-2024

Super goed geholpen en uitleg gekregen over de koffie bonen machine van de Jura .

W.L.M. Herrijgers 11-09-2024

Het vervangen leveren en monteren van een vaatwasser merk Miele, voorlichting door de monteur was perfect, en de service was toppie.

J.levering 11-09-2024

Wij konden rustig in de ronte kijken , en er was geen enkele druk van de verkoper .verder goed behandeld,en netjes op tijd geleverd.

Annie Hubers 11-09-2024

Praktisch en gebruiksvriendelijk!
Ik heb een wereldstekker aangeschaft voor gebruik in Schotland en Australië.
In Schotland heeft deze inmiddels z’n nut bewezen in de praktijk. Over twee maanden neem ik ‘m mee naar Australië.

Debbie 11-09-2024

Uitstekende service. Alles keurig geinstalleerd en goede uitleg geven.
Chapeau!!

Toon 11-09-2024

ik ben zeer goed geholpen en voorzien van duidelijke informatie over mijn aanschaf van een koelkast
ik had hier te maken met een personeelslid die kennis van zaken had en dit alles met een vriendelijk woord bij stond
en wat ik ook niet onbelangrijk vond was dat er de tijd genomen werd voor dit alles
nogmaals hartelijk dank

Mo 10-09-2024

In deze winkel word je altijd vriendelijk en deskundig geholpen. Om een goede keuze te kunnen maken krijg je voldoende informatie. Voor alle vragen is er ruimschoots de tijd en personeel is niet opdringerig. Tot nu toe bij elke aanschaf tevreden geweest. Mocht er toch iets misgaan dan wordt er direct naar een oplossing gezocht. Goede klantenservice. Kortom, tevreden