Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2934 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Jos Heesakkers 19-04-2023

Op advies gekozen en inderdaad perfect behandeld en geadviseerd, waarna direct tot koop overgegaan.

De bruin 19-04-2023

Verkoper positief
Bezorgers hulp Zaan
Prijs positief
Dus dooooor gaaaaan zo

Kuijpers 19-04-2023

mooie winkel, ruim gesorteerd. goede informatie/uitleg. prijs/ kwaliteit is goed. vriendelijk personeel en snelle service, aanrader.

Herman Baars 19-04-2023

Toegankelijke winkel, vriendelijke benadering. Mooi overzicht van producten.

Aline Bouma 19-04-2023

Prima advies etc. Betrouwbaar en netjes in bezorging. Klantenservice vaste klanten advies voor bedrijf: bijvoorbeeld een extraatje of plaatsingskosten/voorrijkosten te vergoeden

Wil 19-04-2023

Vriendelijke mensen met verstand van zaken!!

Je wordt hartelijk ontvangen. En de medewerkers nemen de tijd om je alles goed uit te leggen.

jose van Lonkhuizen 19-04-2023

Vanuit het buitenland alles geregeld wat betreft een droogtrommel.Apparaat gereserveerd en afgelopen maandag geinstaleerd ,alles volgens afspraak. GEWELDIG!!

Harry Nijhof 19-04-2023

Mooie nieuwe shop. Goed personeel en goed advies.
Ook het plaatsen van de inbouw vaatwasser was uitstekend.

Rob van Kappel 19-04-2023

Hele goede service...!!!!!!! en ik vind de persoonlijke aandacht en dat zij een eigen werkplaats heeft top...!!!!!

Sara 19-04-2023

Je wordt vriendelijk geholpen, zowel in de winkel als telefonisch en door degene die de TV kwam installeren. Deze nam ook goed de tijd om hem goed op te hangen. Bedankt!

Boy 19-04-2023

Goed advies in winkel in Gorinchem. Product was niet op voorraad. Bestelling zeer snel in huis. Prettig dat ik bij eventuele vragen over het product gewoon naar de winkel kan.

Thijs 19-04-2023

Top service van Electroworld Bergschenhoek. De dag nadat ik de bestelling voor een TV geplaatst had, werd ik netjes gebeld om een bezorgafspraak te maken. De TV werd mooi op tijd geleverd en tot aan de voordeur gebracht op de 2e verdieping. Ook vond ik het erg fijn dat ze meteen mijn oude TV mee konden nemen. Niks op aan te merken!

Imme 19-04-2023

Het ging om een afspraak met een wasmachine monteur. Hij is op tijd gekomen

Edwin Louissen 19-04-2023

Enorme Vakkennis, correctheid van afspraken nakomen. Snelle service, Droger kapot gegaan, wordt zeer goed meegedacht voor de juiste en voordeligste reparatie. Met de mogelijkheid voor leen droger

Erik van de Velde 19-04-2023

Ik kom al jaren bij deze winkel, aardige medewerkers die je overal wel mee kunnen helpen als het kan en de service en kwaliteit is altijd top! Aanrader!

W van Voorst Vader 18-04-2023

Altijd service, al sinds lange tijd een prima bedrijf. Goed geholpen met een technisch probleem.

Iris en Eugène 18-04-2023

Punctueel, snel en service gericht. Electroworld Wim van Leeuwen uit Wateringen heeft snel door wat de klant wil en denkt mee in oplossingen!

Kees 18-04-2023

De monteur was heel vriendelijk en deskundig vroeg eerst naar het probleem heeft alles na gekeken tv en soundbar gereset en weer opnieuw geïnstalleerd uitgelegd waar je met problemen naar moet kijken en ons probleem is opgelost,top

Ron 18-04-2023

Goed geholpen door vakkundig personeel.
Nemen alle tijd om uitleg te geven aan de producten.

Ger Rosenbrand 18-04-2023

In de winkel werd de tijd genomen om de vragen die we stelden over een nieuw aan te schaffen TV. Behalve d tijd was de verkoper ook ter zake deskundig wat ons een goed gevoel gaf en uiteindelijk deed besluiten om de door ons gewenste TV te bestellen.
Ook de levering op zaterdagmiddag was prima. De oude TV werd meegenomen en op onze vraag of er een nieuwe UTPkabel getrokken kon worden was geen enkel probleem. Daarna werd de TV geplaatst en werd ons door de monteur een uitgebreide uitleg gegeven over de bediening.
Al met al : zowel voor de bediening in de winkel als ook de plaatsing thuis een dikke 10.

18-04-2023

Ik ben voorstander van om zoveel mogelijk te shoppen op je eigen dorp. Als e en shop is die kwaliteitsgoederen levert tegen en vriendelijke prijs. Zo kwam ik terecht bij Gebra Electro World Noordwijkerhout. Daar werd ik ook nog eens uiterst vriendelijk en deskundig geholpen. Top, deze shop!

Jos van Santen 18-04-2023

Prettige medewerkers die de tijd voor je nemen.
goede service en kennis van zaken.

Frans 18-04-2023

Goed eerlijk advies over de producten .( Ze proberen je niet iets duurs aan te smeren.)
Levering volgens afspraak.
Krijg alle medewerking bij mijn vragen.

Joyce 18-04-2023

Ik heb mijn vaatwasser telefonisch besteld, waarbij ik advies kreeg over verschillende merken en functies.

Ik heb gekozen voor de installatie service. Daar ben ik achteraf erg blij mee. De oude vaatwasser werd keurig netjes verwijderd en de nieuwe geïnstalleerd. Het was nog nodig om een stukje van de plint af te zagen, zelfs dat werd nog door de monteur gedaan.

De bestek lade was niet gelijk voorradig, maar werd de volgende dag alsnog gebracht en geïnstalleerd.

Al met al een prima service.

Petra 17-04-2023

Goed advies gekregen. Er wordt meegedacht in de opties. Daarnaast een goede prijs, goede bereikbaarheid en behulpzaam .