Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3011 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Egbert 17-04-2023

Snel en goed afgehandeld, goed gecommuniceerd. Electroworld Baake is een aanrader ook voor reparaties.

Eric Seerden 17-04-2023

In eerste instantie was ik er eens binnen omdat een paar maanden geleden mijn electrisch fornuis niet goed werkte. Er kwam dezelfde dag nog een monteur om ons uit de brand te helpen.
Dit was sowieso de reden dat ik voor een nieuwe wasmachine ook daar heen ging.
Goed en vriendelijk geholpen en levering ging best snel .
Kortom een fijne zaak.

tootje 17-04-2023

Bijzonder goed meegedacht en geadviseerd, snelle levering, vriendelijk.Prima!

A.C. (Adri) Meijer 17-04-2023

Gekozen i.v.m. kwalitatieve goede en deskundige informatie.
Er wordt meegedacht in de situatie thuis.
Installatie en afwerking is keurig verlopen.

Spect 17-04-2023

Goed en snel geholpen. Nadeel voor de zakelijk klant is de directe betaling van de factuur

Yvonne 17-04-2023

Ben al 37 jaar klant. De service is nog steeds goed en er word geluisterd naar je wensen betreffende het apparaat wat je nodig hebt. Ook als je een storing heb in een apparaat word er goed gehandeld!

Jack En Map Van Der Sommen 16-04-2023

Wij hebben onlangs een kleine Etna vaatwasser gekocht bij Electroworld Hameeteman te Ouddorp. Wij kunnen alleen maar lovend zijn over de service die de dames hebben verleend. Omdat wij erge haast hadden met de koop van de nieuwe vaatwasser, ons zomerhuis wordt verhuurd, is het de dames gelukt binnen een dag de vaatwasser in de winkel te hebben. Fantastisch!! Wij hebben de vaatwasser dankzij hen snel, tussen twee verhuren in, kunnen inbouwen. Onze dank is groot!!

zonder meer aan bevelen P.Wouters &zn 16-04-2023

Altijd vriendelijk en deskundig advies.houden zich aan de afspaak .goede uitleg thuis over het gebruik van wasmachine.

Martijn van Rijn 16-04-2023

In de winkel geholpen door een zeer vakkundige verkoper. Daarna was de levering en installatiie op de afgesproken dag en is alles super geregeld. Voor herhaling vatbaar!

Belinda van den Heuvel 16-04-2023

Goede en duidelijke uitleg m.b.t. de verschillen in de combi-ovens. Goede service en snelle levering! Zeker aan te raden!

Gert 16-04-2023

Na mijn vraag naar een KOBO E-reader werd er meteen gekeken wat er op voorraad was. Daarna een duidelijke uitleg gekregen over het model en wat de extra voordelen zijn in vergelijking met het model wat ik op het oog had. Door deze uitleg voor het iets grotere model gegaan en ik heb er tot nu toe geen spijt van. Het scherm draait automatisch mee naar hoe je de E-reader vasthoud en dat is een zeer welkome optie.
Zoals altijd prima en tot volle tevredenheid geholpen.

Sj van der Werf. 16-04-2023

Heel goed geadviseerd met het kopen van een wasmachine. S'Morgens gekocht s'middags al bezorgd.

Gil 16-04-2023

Vlotte bestelling en vlotte afhandeling en afhaal door vriendelijke winkeluitbaters .
Heel goed product. We komen zeker nog terug .

B.W.Leenheer 16-04-2023

heel klantvriendelijk en goede service. Het is een familiebedrijf en daar houden wij van

Rinus 16-04-2023

Altijd perfect behandeld en voorgelicht. Aanvaardbare prijzen.
prima service.

Suzan 16-04-2023

Snelle en efficiënte service. Afspraken worden nagekomen. Zeer vriendelijke monteurs.

Miele wasmachine reparatie 16-04-2023

Goed te woord gestaan, komt afspraak na. Prijs was van te voren bekend. Prima service zonder verrassingen.

Rob 16-04-2023

Goed advies over de nieuw aan te schaffen wasmachine. Apparaat werd netjes afgeleverd en we kregen goede uitleg over het gebruik.

Frank 16-04-2023

Gericht advies. Snelle plaatsing.
Enige is dat in de winkel gekeken had moeten worden naar audio installatie, omdat dithered was.

H.Wint 16-04-2023

Zeer persoonlijke service. Uitstekende informatie en adviezen. Heel veel op voorraad en tegen lage prijs aan huis geleverd en geïnstalleerd waar nodig.
En heel belangrijk: Midden in de winkelstraat. Daar kan een BCC beslist niet tegenop !

Jan Stam 16-04-2023

In de winkel heel prettig geholpen met tekst en uitleg. De aflevering was precies op tijd en alles keurig saangesloten en afgesteld en de emballage werd mee terug genomen. Een aanrader.

Willem 16-04-2023

Goed en duidelijk advies bij het maken van onze keuze
Levering keurig en volgens afspraak.
Winkel met ruime keuze aan producten in St. Oedenrode.
Tevreden klant!!

Els Bruijn de 15-04-2023

Verkoper geeft goed en eerlijk advies zodat de gemakkelijker wordt gemaakt.
Levering volgens afspraak

Jan 15-04-2023

Betrouwbaar en vriendelijk personeel. Men komt zijn beloftes na. Men heeft een ruim assortiment met een goede prijs kwaliteit verhouding

Antje 15-04-2023

Zeer klantvriendelijk bedrijf. Snelle en deskundige levering. Voor vragen en advies kun je altijd bij hen terecht.
Ook reperaties worden vakkundig gedaan.