Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2974 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

André Kuijsten 14-04-2023

Je wordt er goed geholpen en ze geven een eerlijk advies en als er iets is met het apparaat is komen ze het altijd netjes maken

wolf 14-04-2023

zeer goede service . meedenkend aan een goede oplossing en eerst de de goedkope oplossing vinden voordat er naar andere opties word gekeken .

Gerrit 14-04-2023

Kennis van het gekochte apparaat en ontvangst inde winkel en de keus van het product

Regan 14-04-2023

Eigenlijk ik heb helemaal niks te zeggen want ja ik ben er tevreden mee dan ik weet niet of ik een motivatie kunnen schrijven maar ik ben wel echt echt echt tevreden mee dus dat is heel knap van jullie dankjewel groetjes Regan,

carla 14-04-2023

Persoonlijke benadering en luistert oor. De klanten bij naam noemen vindt ik een persoonlijke benadering!

Els 14-04-2023

Zijn al jaren klant en worden altijd vakkundig geholpen. Daarnaast is de service uitstekend@!

Fam Pluis 13-04-2023

Persoonlijk advies gekregen, top geholpen door XXX en zeer snelle plaatsing

E.R. Cuijk 13-04-2023

Goede informatie en uitleg bij aankoop van een wasmachine op zaterdag. Hierna een correcte, nette aflevering en plaatsing van de machine. TOP!!

Anna 13-04-2023

Klantvriendelijk en aardig personeel. Met de goede skills in adviezen te geven over een product waar je interesse in hebt of koopt.

Echt een aanrader om dat te gaan shoppen.

Frank 13-04-2023

Goede hulp gehad in de winkel met aankoop van nieuwe TV.
En de TV is ook netjes afgeleverd en uitleg gekregen van de monteur.

Jacz 13-04-2023

Positief,goede communicatie,goede service,geleverd en aangesloten netjes volgens afspraak,duidelijke site

Willem 13-04-2023

De firma Hamer uit Apeldoorn is betrouwbaar en levert een uitstekende service.

Bianca 13-04-2023

Zeer netjes geholpen door de verkoper , goed meedenken met je wensen , mooie keuze kunnen maken

D Kleinveld 13-04-2023

Monteur is op de afgesproken dag langs geweest( hoefde gelukkig niet lang te wachten) heeft mn wasmachine met de klacht die hij had nagekeken en hersteld. Ook duidelijk uitgelegd wat de oorzaak was. Verder nog goede tips gegeven over het gebruik vd wasmachine👍

Emil 13-04-2023

Top advies, fijne service en plaatsing van de apparaten
Ik zou Brilman Elektroworld Enschede meer dan aanbevelen

electro world thijssen 13-04-2023

prima winkel,fijne verkoper ter zake doende ,we zijn goed geïnformeerd.prima service .

JP Vermaat Zorg 13-04-2023

Ben zeer tevreden over de snelle service. Direct na telefonisch contact, bellen jullie terug. Een mankement aan de apparatuur wordt snel verholpen. Dank

Tejo en Gré van Veenendaal-Bosma 13-04-2023

Door het niet vantevoren opmeten van nieuw te plaatsen koelvriescombinatie kregen we eerst de verkeerde, die niet paste. Dit gaf overlast en ergernis. Na een aantal weken werd een passend product geleverd waar we tevreden mee zijn, echter is de ombouw wel beschadigd door boorgaten die nu niet gebruikt worden, jammer.

Jeroen 13-04-2023

Wij hebben bij Electroworld Gulpen een inductiekookplaat besteld en ook laten installeren. Ook is de meterkast door hen volledig gerenoveerd. Dit alles is zeer goed verlopen. Alles werkt uitstekend en we werden heel goed geadviseerd.

Vanessa 13-04-2023

Vorige week in de winkel advies gekregen over welk type vriezer goed is voor in de schuur. Daarna thuis rustig een aantal vriezers vergeleken en er eentje besteld. Snelle levering. De heren hebben de vriezer netjes bij de achtertuin afgeleverd. De vriezer is inmiddels weer goed gevuld.

Bianca van hees 13-04-2023

Ik ben goed geholpen. Ondanks dat het net iemand mieuw was. Zelfs de verzekering dat als de inhoud van de vriezer tegenviel, deze meteen terug mee kon. Netjes geleverd, goede communicatie.

B van Kamnen- Zijlstra 13-04-2023

Erg goed geholpen en geadviseerd door de vriendelijke werknemer(s) van Electro World Talsma De Westereen. Wij hadden een probleem met de aansluiting en weergave muziek van de pick- up, via versterker naar de speakers. Geen nieuwe apparatuur verkoop praatjes, nee, meedenken en gewoon op zaterdagmiddag probleem op een relatief 'eenvoudig' en 'goedkopere' manier opgelost. Duidelijke uitleg van het 'probleem' Wij zijn dik tevreden. Wij adviseren Electro World Talsma dan ook echt aan!

c musters 13-04-2023

mijn broer is bij u in dienst en bracht het product mee naar ons thuis en heeft het aangesloten en het werkt prima

Esther 13-04-2023

Ik ben keurig netjes geholpen, en ze hebben geduld getoond ( met het maken van mijn keuze ).
Erg prettig is ook dat mijn aankoop dezelfde dag geleverd en aangesloten word. !

Joze 12-04-2023

Heel duidelijk uitleg en geholpen telefonisch
Vriendelijk personeel
En de bezorging was ook perfect
Thanks