Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3011 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Penningmeester VVRCS 12-04-2023

Allereerst een vriendelijke ontvangst daarna een goed advies. Na koop een goede service en levering. Alles netjes!

Elektro van Kan 12-04-2023

Goede winkel, in mijn woonomgeving voor áls in de toekomst toch een probleem zou komen met mijn apparaat.
Vriendelijke verkoopmedewerker, ook uitleg.

M.J. van Geest 12-04-2023

Wij vinden dat we correct behandeld worden door de mensen die hier werken. De winkel is perfect ingericht. Alles goed zichtbaar.
Wij hebben alleen maar lof over deze zaak.

Pijper8 12-04-2023

dat er 2 monteurs hier geweest zijn om probleem van combikast van koel/vrieskast op te lossen . en na 43-4 dagen door gestuurd is naar liebherr . waardoor nog bijna 3 weken wachten moet voor reparatie

Evert 11-04-2023

De wasmachine werd snel na koop afgeleverd en geïnstalleerd. Dat AEG een wasmachine waar onthardingszout gebruikt wordt als ontharder, zonder een zakje van dat product mee te leveren, werd door mijn leverancier onmiddelijk gecorrigeerd. Ik koop al jaren mijn witgoed en keukenapparatuur bij "het Anker" naar volle tevredenheid en zou deze winkel aan iedereen aanbevelen.

Ben C 11-04-2023

Na een diepvries gereserveerd te hebben op de website is alles goed gelopen. Ik moest alleen zelf de dag voor de bezorging bellen om een bezorgtijd te weten te komen. De bezorging ging goed. Ik werd door iedereen vriendelijk te woord gestaan.

C. Tao 11-04-2023

We werden goed geholpen in de winkel, zonder afspraak. De medewerker dacht met ons mee en adviseerden over de mogelijkheden. Heldere uitleg over bezorging en hoe en wanneer dit zou plaatsvinden. De bezorging en montage vonden plaats volgens planning. Vooraf werd ik gebeld om een datum af te spreken. Montage gebeurde snel en vakkundig, uitgevoerd door vriendelijke monteurs. Alles -van aankoop tot aflevering en montage- verliep precies zoals ik hoopte dat het zou gaan. Heel fijn, zeker in deze tijd waarin service geen vanzelfsprekendheid is.

Sara 11-04-2023

Ontzettend fijne zaak met prettig vast personeel. Hebben kennis van zaken en denken graag met je mee. Ook eventuele breng- en/of installatieservice is top. Kortom; heb je hulp nodig voor een van je elektrische apparaten - ga dan zeker bij hen te rade!

Conny 11-04-2023

Heb je een fijne zaak om iets te kopen vriendelijk behulpzaam en vooral betrouwbaar en de eigen bezorgers zijn zeer correct en behulpzaam niets dan lof

J. Sebus 11-04-2023

Vriendelijke en behulpzame mensen in deze zaak. Er wordt altijd geprobeerd een goede oplossing voor een probleem te vinden.!

Hanneke Brinkman 11-04-2023

Al meer dan 30 jaar doen mijn ouders zaken met jullie. De koelkast ging stuk vorige week. Dat was niet erg, zei mijn 78-jarige moeder, dan bel je Baake in Delden, die regelt het!
En dat was ook zo, in no-time een monteur en niet veel later een inbouwkoelkast! Bedankt Baake oet Delden

Wouter O 11-04-2023

Je krijgt producten mee om uit te proberen en je wordt als klant bediend op basis van vertrouwen. Topzaak.

Petra van Echten 11-04-2023

Was een beetje teleurgesteld over het feit, dat ik extra moest betalen voor het omzetten van de deur van koelkast, terwijl ik al jaren alles bij u koop.

Walter 11-04-2023

Ervaren, kundige en vriendelijke mensen.
Op paaszaterdag om 16 uur in de winkel om een wasmachine uit te zoeken en om 17 uur hadden we de nieuwe al geplaatst en al in huis staan! Top service, want anders was het na Pasen geworden!

Francine 11-04-2023

goed advies, vriendelijk personeel/eigenaar, flexibel in de levertijden en opties, super service, bij levering goede uitleg en alles netjes weer opgeruimd

Ad Snaphaan 11-04-2023

goede informatie,snelle levering
komt afspraak na ,bij levering van het artikel krijg ik tips en word het verpakkingsafval mee afgevoerd
aanrader !

A. Jacobs 11-04-2023

Sinds we in Haaren wonen hebben we deze zaak ontdekt. Iedereen is en was er altijd vriendelijk.Afspraken komt men goed na.

Marion 10-04-2023

Vriendelijk personeel, overzichtelijke winkel. Goede uitleg, mooie demo. Snelle afspraak en levering van het product.

janetta van der voorden 10-04-2023

Werd leuk en spontaan geholpen in de winkel , met alle informatie die ik nodig had voor mijn aankoop . De levering van de wasmachine was ook heel netjes en vakkundig , uitleg was duidelijk . Dus gewoon top

Duke 10-04-2023

Het bleek tijd voor een nieuwe vriezer want de oude was een grote stroomvreter. Via internet wist ik eenvoudig uit te vinden welke zuinige vriezer wij moesten hebben. Electroworld kon hem leveren. De productie van Siemens (Duitsland) blijkt niet helemaal op rolletjes. Electroworld belde me ruim op tijd dat de levering uitgesteld moest worden. Rond de verwachtte levertijd wordt ik gebeld en hij kom op zaterdag al geleverd worden. De bezorger was zeer vriendelijk en heeft goed geholpen de vriezer op zijn plek te krijgen. Dikke voldoende, ook de prijs 😃

Tom 10-04-2023

uit het verleden weet ik dat ik deskundig advies krijg vandaar dat ik opnieuw naar de winkel ben gegaan. Ondanks dat ik verder weg woon.

Auk 10-04-2023

Ik werd erg snel en vriendelijk geholpen en kon het artikel (een strijkijzer) meteen mee naar huis nemen omdat het op voorraad was.
Ik heb voornamelijk voor deze winkel gekozen omdat het slechts 2 minuten lopen is, maar vooral ook omdat ik erg tevreden met de service.
Vriendelijk, meedenkend personeel.

Harrie 10-04-2023

De winkel is niet erg groot, maar de sfeer is goed, deskundig advies en zeer goede service.

W&L 10-04-2023

Snelle en correcte levering van de wasdroger toen de oude defect bleek. Goede uitleg van het gebruik en de mogelijkheden van de droger.

Zozijn 10-04-2023

Goede service voor onze clienten!!
Top Bedrijf in Vorden en begrip voor mensen met een verstandelijke beperking.