Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3062 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Peerke 08-04-2023

Erg tevreden bij Electro World Wout van Vlerken.
Goede informatie en uitleg van apparatuur, levering en inbouw service zijn wij ook erg tevreden.
Alom prima winkel!

Hans 08-04-2023

Goede uitleg bij het maken van de keuze. Nette behandeling en goede service bij levering.

Henry van de Hoeve 08-04-2023

Meerdere apparaten bij jullie gekocht met prima ervaringen mbt plaatsingen en voorlichting. Keuze was eenvoudig gezien de vorige ervaringen. Voor een volgend apparaat komen we weer aan.

Deek Klumpers 08-04-2023

Deskundig advies met duidelijke afspraken mbt werking van het gekochte apparaat!

eggy 08-04-2023

winkel ligt centraal in ons dorp en wij konden via de site zien dat koffieapparaat aan onze wensen voldeed...toen bleek dat er slechts een exemplaar aanwezig en reeds uitgepakt was bood de verkoper aan een nieuwe te willen bestellen...voor ons echter niet nodig want doos met alle andere inhoud was nog aanwezig...verkoper was zeer behulpzaam en met een dosis humor

P. Huits 08-04-2023

Soundbar was niet op de juiste manier aangesloten op de tv door installateur waardoor synchronisatie van het geluid niet optimaal was. Aansluiten dvd-speler aan soundbar waardoor deze als cd-speler gebruikt kon worden lukte installateur ook niet. Dit laatste kon met een extra audio dvd kabel simpel verholpen worden.

Geert Fokkens 08-04-2023

Ik vond het heel netjes hoe ik werd geïnformeerd over het tijdstip van bezorging.

Gerrit v Roosmalen 08-04-2023

Zoals altijd weer klantvriendelijk, servicegericht, duidelijk en vertrouwd.

Jeffrey van Doorn 08-04-2023

Altijd duidelijk en eerlijk uitleg, achtergrond informatie en hele goede service.
Personeel is allemaal betrokken en bekwaam

S van den Broek 08-04-2023

Prima en zeer vriendelijk personeel. Belden zelfs terug dat er nog een andere optie mogelijk was voor wat ik ging kopen ik zeg top

Henk 08-04-2023

Netjes afgeleverd en aangesloten. Als de aftersale service ook zo goed is ben ik zeer tevreden.

Arends 08-04-2023

Vriendelijk personeel + een goede begeleiding , voor de aanschaf van een nieuw product , eerlijk als er een aanbieding is.
Ook de bezorging was perfect , ook de uitleg van de producten waren optimaal , en geduld , niet van daar staan de producten en red je maar.

Hans 08-04-2023

Uitstekende service en levering volgens afspraak en tegen een scherpe prijs

Ben Venneman 08-04-2023

Altijd een fijne zaak om electrische apparaten te kopen met goede uitleg en service . Dit keer ging het om de aankoop van een Bosch PVS775B5E serie 6 . Maar er was toen niet bij verteld door de verkoper dat er 99,95 bij kwam voor de inbouw service iets wat wij verwacht hadden. Wel 50,00 korting gehad. Anders een 10!

Sjeff uit Loon 07-04-2023

We zijn prima geholpen in de winkel en iedereen die we daar spraken heeft goed meegedacht: van advies tot bestelling tot levering.

B. Zijlstra 07-04-2023

Wij hebben via kieskeurig.nl gezocht naar een nieuwe droger. Op basis van deze vergelijking gezocht naar een expert / winkel. Vanwege de goede naam van John Bellekom / Bell Service hem gevraagd naar zijn vrijblijvende mening.
Duidelijk dat hij nog vele andere zaken bespreekt, die wel degelijk belangrijk zijn. Nooit over nagedacht tijdens onze eigen vergelijking.

Keuze was na het advies beperkt tot twee wasdrogers. Toen voor het leukste design gegaan. Installatie was top geregeld en ontzettend snel. De uitleg na installatie ging extreem veel verder dan wij hadden gedacht. De rust en tijd die hij nam was zeer plezierig.

Dit is het verschil van een zelfstandig ondernemer en de grotere mega winkels / internet bedrijven.

Wim Joling 07-04-2023

Bij aankoop van een inbouw-koelkast ter vervanging van de oude is er eerst iemand komen kijken wat de toestand van de bestaande koelkast was en welke keus voor ons werd geadviseerd bij aankoop van een nieuwe. Bij leverring van de nieuwe koelkast werd zorgvuldig, schoon en professioneel gewerkt om deze zo goed en netjes mogelijk te plaatsen. Hierbij werd en-passent ook nog even enig mankement aan de bestaande koelkastdeur gerepareerd zonder daar om te hoeven vragen.

Bova 07-04-2023

Goede uitleg in de winkel in Etten-Leur.Alle vragen werden beantwoord. Goed advies gekregen.Levering van de wasmachine na een paar dagen.Tegen extra betaling is de stekker aangesloten en aangepast. Levering was afgesproken en van te voren nog een telefoontje wanneer ze in de buurt waren.
Enige kanttekening na het vertrekken van de mannen zag mijn man een kleine deuk in de zijkant van de wasmachine. Eerder was die nog niet opgevallen.Dat is wel heel jammer omdat de papieren voor ontvangst al waren getekend en de mannen waren al weg.

H. Dunnewind 07-04-2023

N.a.v. een defect aan de oven kwam er een monteur, deze nam ‘s avonds contact op met ons om door te geven dat het niet meer gemaakt kon worden.

Volgende hebben we in de winkel een nieuwe oven gekocht, waarbij we goed geholpen zijn. De verkoper nam de tijd om verschillende ovens te laten zien die bij onze wensen passen.

Binnen een week hadden we een nieuwe, betaalbare en kwaliteit oven in de keuken. Al met al erg fijn gegaan.

M.bartelen 07-04-2023

Shop is zeer toegankelijk en open op zondag wat zeker een voordeel is om je apparaat of product te kunnen gaan zien. Personeel is heel vriendelijk en hulpvaardig en komen hun afspraken die je maakt na.
Snelle levering en plaatsing vond ik ook zeker een pre’.
Al met al een zeer tevreden klant.

Jack 07-04-2023

Super aardige mensen, kundig, behulpzaam en heel attent! Kom er heel graag!

Ronald 07-04-2023

Ik kom hier al bijna 40 jaar en word altijd naar tevredenheid geholpen en ook als er iets mee is wordt het altijd opgelost

Cor Davids 07-04-2023

Goede service , mooi op tijd, en alles heel goed
Uitgelegd. Oude machine mooi mee genomen

DianaR 07-04-2023

Snelle service, door nette medewerker die tegen een reële prijs ons wasmachine gerepareerd heeft. We zijn blij met Vogel Electroworld!

Paul van der Linden 07-04-2023

De reparatie werd uitstekend en uiterst snel uitgevoerd. De communicatie verliep goed en alle afspraken zijn nagekomen