Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2928 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

H. Dunnewind 07-04-2023

N.a.v. een defect aan de oven kwam er een monteur, deze nam ‘s avonds contact op met ons om door te geven dat het niet meer gemaakt kon worden.

Volgende hebben we in de winkel een nieuwe oven gekocht, waarbij we goed geholpen zijn. De verkoper nam de tijd om verschillende ovens te laten zien die bij onze wensen passen.

Binnen een week hadden we een nieuwe, betaalbare en kwaliteit oven in de keuken. Al met al erg fijn gegaan.

M.bartelen 07-04-2023

Shop is zeer toegankelijk en open op zondag wat zeker een voordeel is om je apparaat of product te kunnen gaan zien. Personeel is heel vriendelijk en hulpvaardig en komen hun afspraken die je maakt na.
Snelle levering en plaatsing vond ik ook zeker een pre’.
Al met al een zeer tevreden klant.

Jack 07-04-2023

Super aardige mensen, kundig, behulpzaam en heel attent! Kom er heel graag!

Ronald 07-04-2023

Ik kom hier al bijna 40 jaar en word altijd naar tevredenheid geholpen en ook als er iets mee is wordt het altijd opgelost

Cor Davids 07-04-2023

Goede service , mooi op tijd, en alles heel goed
Uitgelegd. Oude machine mooi mee genomen

DianaR 07-04-2023

Snelle service, door nette medewerker die tegen een reële prijs ons wasmachine gerepareerd heeft. We zijn blij met Vogel Electroworld!

Paul van der Linden 07-04-2023

De reparatie werd uitstekend en uiterst snel uitgevoerd. De communicatie verliep goed en alle afspraken zijn nagekomen

Fam. P. Willemstein 07-04-2023

Zee klantvriendelijke winkel met kundig personeel en een ruime sortering. ik kom er al sinds 2004

John Weijel 07-04-2023

Prima service. Vriendelijk personeel. Uitstekende uitleg. Kan dit bedrijf aan iedereen aanbevelen.

Frankiw 07-04-2023

Super goed advies gekregen om de juiste keuze te maken. Zeer vriendelijk en behulpzaam met een heerlijk bakje koffie!

Peter 07-04-2023

Uitstekende service en goed advies. De plaatsing is keurig verzorgd door vriendelijk personeel.

Pieter Ebus 07-04-2023

Onze ervaring met Witte Hal is al jaren erg positief, zowel voor de levering van nieuwe producten als ook wanneer een reparatie nodig is dan is snelheid geboden en die wordt dan ook geleverd. Samenvattend: een verdiende positieve review.

Valk 07-04-2023

Keurig geholpen in de winkel door een aardige mevrouw. Snel bezorgd oude apparaat meegenomen.
Goed service!

Oxipang 07-04-2023

Geweldig geholpen bij de keuze van de wasdroger. Bij het afrekenen bleek dat hij goedkoper was. De lagere prijs werd gerekend. Bezorging was al de volgende dag, inclusief montage. Top

Hempi 07-04-2023

Online bestelling gedaan, ik ben snel daarna gebeld door de winkel dat mijn bestelling besteld moest worden en dat het even kon duren. Een paar dagen werd ik gebeld dat het product er was en is een afspraak gemaakt voor bezorging. Ik ben zeer tevreden over de gang van zaken, snelle reactie en no nonsens.

07-04-2023

Ik koop graag in een winkel in het eigen dorp, en Gebra ziet er uitnodigend uit om even naar binnen te wandelen. Ik wist ongeveer wat ik wilde hebben, en werd direct geholpen door een vriendelijke heer: "Welkom in Noordwijkerhout". :-) Die vriendelijkheid maakte dat ik nog 2 artikel kocht. Die worden volgende week geleverd.

Ciska 07-04-2023

Nette verkoper goede uitleg snelle service wasmachine netjes geplaatst ook deze heren waren vriendelijk

Henk 07-04-2023

Zeer behulpzaam meedenkend en vriendelijk personeel . Die ons s’avonds nog een nieuwe diepvries kast bezorgde omdat
de oude stuk was gegaan.

john 06-04-2023

wij zijn al jaren klant bij brinkhuis en altijd goede service gekregen, dus nu ook.
vanwege een niet goed werkende nieuwe combi-magnetron zijn we tot een wederzijds tevredenheid tot een goede oplossing gekomen, wat resulteerde tot het uitzoeken van een nieuwe combi-magnetron.

Rikie Lansink 06-04-2023

Een mooie en fijne winkel. Heel fijn winkelpersoneel die altijd tijd en vriendelijk zijn . Ook de tijd nemen om het uit te leggen. Ze nemen alle tijd voor je.

Ingrid Frerichs 06-04-2023

Zeer goed geluisterd naar de wensen die ik had qua apparaat en zeer deskundig advies ! Service meer dan uitstekend, goede uitleg qua gebruik en verzorging van de gekozen droger. Nette installatie op plaats van bestemming met een lach !
Meer dan Tevreden !!

Fam. Wind 06-04-2023

Goed geholpen in de winkel, duidelijke uitleg . Bezorging en plaatsing uiterst correct en netjes gedaan met duidelijke uitleg van product.

Een zeer tevreden klant.

Marjo 06-04-2023

Goed advies over de aan te schaffen apparaten en installatie ervan, snelle service en vakkundig en vriendelijk personeel.

Peter Pol 06-04-2023

Ondanks de aangekondigde lange onbekende levertijd fabrikant gekozen voor levering bij deze winkel.
Wij hebben goede ervaring van de service en het krijgen van advies.

Fam. kroes 06-04-2023

Kundige verkoper in de winkel en prima medewerkers die de artikelen thuis leveren en installeren!
Wij zijn erg tevreden!!