Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3272 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

GJS 30-03-2023

Hagedoorn Electroworld is al sinds jaar en dag een betrouwbaar adres voor huishoudelijke appartuur en electronica. Dat is met deze aankoop maar weer eens bevestigt

C.J.P. Geerings Leenen 30-03-2023

was al eerder klant ben tevreden wordt goed geholpen en ze komen afspraken na

N. Bakker 30-03-2023

goede klantservices met een snelle reactie mbt probleem oplossing waar de klant naar op zoek was

C.A.Jagtenberg 30-03-2023

Goede service en snelle afhandeling van het probleem
Zandvoort’s filiaal al heel lang bij mij bekend als uitstekend!

Frank en Marieke 30-03-2023

Altijd goede service van AVA uit Souburg; je kunt op ze rekenen. Komen thuis bezorgen en aansluiten.

Romke 30-03-2023

Klantgerichte service. Plezierige omgang en meedenken. Komen afspraken na! Al jaren achtereen dezelfde persoonlijke benadering.

Anoniem 30-03-2023

Altijd bereid te helpen, altijd uitstekende service, altijd open en eerlijk naar de klanten. Kortom top bedrijf

Thomas Lindeman 30-03-2023

Fijne overzichtelijke winkel, waar je snel en deskundig wordt geholpen; of 't nu om de aanschaf van nieuwe apparatuur gaat of om een reparatie. Ik ben al jaren een zeer tevreden klant!

Ben 30-03-2023

Heb telefonisch besteld. Kreeg goede uitleg. Wasmachine was snel geleverd. Ook de bestellers waren correct en vriendelijk.

vos 30-03-2023

Zeer correct en beloften werden waargemaakt, reparatie vaatwasser tot volle tevredenheid.

Lenie Geerlings 30-03-2023

We zijn tevreden omdat ze klantvriendelijk zijn en het personeel is mee denkend met de wens van de klant.
Duidelijke uitleg over nieuwe aankoop en fijn dat het geen mega grote winkel is. Ze kennen hun vaste klanten.
Wij kopen er graag!

Gerard Averes 30-03-2023

Wordt altijd snel en adequaat geholpen door deskundig personeel. Advies past bij mijn vraag.

Ilse vd Berk 29-03-2023

Uitgebreide uitleg, goede afweging, goede bezorg en aansluit service. Kortom erg tevreden.

Evelien van de Veen 29-03-2023

vriendelijk en personeel dat hun vak kent. Installatie was moeilijk, maar juist uitgevoerd.

Nellie Bunders 29-03-2023

Geweldige service, als er iets defect gaat komt er altijd redelijk snel een monteur langs om het euvel te verhelpen

Anja H. 29-03-2023

Super klant vriendelijk. TV gekocht waar ik thuis toch niet tevreden over was en kon deze zonder problemen ruilen.

Erik 29-03-2023

Onze droger vertoonde kuren. We hebben een leendroger gehad omdat de storing af en toe optrad. Storing opgelost tot alle tevredenheid.

MNQb 29-03-2023

Zeer klantvriendelijk. Goede uitleg en demonstaties over de producten. Snelle levering. Ook thuisbezorgen, instaleren en uitleg daar is top.

Wim wallaart 29-03-2023

Uiterst vriendelijke verkoopster bij de gebra, prima uitleg en de extra garantie van 3 jaar.

Bregtje 29-03-2023

Goede informatie bij aankoop , prima instructies bij installatie en uitstekende after- sale service

P. van Loosbroek 29-03-2023

Goede service, snelle reactie op vragen, correcte levering, vriendelijk personeel

Wil Janssen 29-03-2023

Wij hebben al jaren goede ervaringen met de Witte Hal. Niet alleen als je wat koopt maar ook als je beld voor een reparatie. Altijd vriendelijk en vakkundige monteurs. Volgende aankoop zal zeker weer bij Electrworld zijn.

Fam. van Drie 29-03-2023

Wij zijn naar het filiaal bij ons in het dorp, Hoevelaken, gegaan. Wasmachine was kapot en we gingen om 17.15 nog even snel op pad. Uitleg was duidelijk l, verschil in merken werden besproken en de wasmachine werd de volgende dag zelfs nog geleverd... levering ging helemaal top ook! Kortom... zeer tevreden!

Yvonne 29-03-2023

Snelle service. Vriendelijke monteurs. Correcte afhandeling. Onderdelen waren zeer snel binnen en even snel gemonteerd.

Heino Buikema 29-03-2023

Goede communicatie, snelle levering, product zoals beschreven, bezorging tot in de keuken, dus alleen uitpakken en installeren.