Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2935 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Scholten 06-04-2023

De tv moest weer naar de serre, manlief had de stekkers eruit gehaald. Maar we kijken naar schotel en gewoon tv.
Wist niet hoe de stekkers zaten om dat er een splitter tussen zat.
Voor een paar stekkers er in te steken, koste dat de lieve somma van € 60, en dat terwijl wij een vaste klant zijn.
Verder zijn wij altijd tevreden voor de service , maar sorry deze keer niet.

K.zwart 06-04-2023

De kosten zijn niet gering, maar de vervangende onderdelen vergoeden dit ruimschoots.
Ook de servicetermijn was correct.

Jan 06-04-2023

Goed geholpen, nette prijs en bezorging was top en name gelijk het afval met verpakking mee.

Familie Kok 06-04-2023

Wij waren op zoek naar een nieuwe televisie.
Dank zij de geweldige hulp van uw medewerker Leo hebben wij de goede keuze kunnen maken, Ook uw medewerker Evert heeft bij ons thuis alles vakkundig geïnstalleerd.
Wij zijn heel erg blij met onze nieuwe televisie en de geweldige service die u ons heeft gegeven. 👍

Peter 06-04-2023

Duidelijkheid en vakkundig advies over de droger en wasmachine. Snelle levering en plaatsing.

wat wordt hier precies bedoeld? 06-04-2023

een consument gerichte organisatie behoort uiterst klantvriendelijk te zijn en dus ALTIJD de telefoon op te nemen als één van deze klanten belt i.p.v. haar of hem te vragen terug te bellen!

Aart Liefers 06-04-2023

lokale winkel in Wapenveld Visser met veel keus. goede service en zeer klant gericht. Prijs is gelijk aan andere grote internet winkels.
Al met al : Alles wat het dorp uw bied, koop dat bij een ander niet.

Hanny 06-04-2023

Heel erg tevreden zeer klantvriendelijk
Zal de volgende aankoop zeker weer daar doen

FWS 06-04-2023

Wij zijn ons hele leven al klant bij Hagedoorn Meppel, zelfs onze beide ouders waren dat al.
Ze zijn altijd super klantvriendelijk en behulpzaam, geven zeer goede service, het kan gewoon niet beter!

Karel 06-04-2023

Top geholpen door Frans en collega👍👍👍👍👍 mooie vaatwasser en super geinstalleerd

Pieter 06-04-2023

Goede service voor een goede prijs en houw de middenstand in stand in onze plaats.

J van Veenendaal 06-04-2023

We zijn deze keer niet in de winkel geweest. Maar aan de telefoon zijn we duidelijk en vakkundig geholpen. We waren snel erover eens welke aanschaf het worden zou. De volgende dag al geleverd.

Marie-Rose 06-04-2023

Snelle reactie op verzoek om inspectie op locatie, snelle offerte en snelle levering.

Hesp 06-04-2023

Prettige uitleg aankoop
Goede communicatie over de plaatsing en de verlating
Vriendelijke en correct personeel
Sieraad voor het MKB

Dagmar 06-04-2023

Ondanks dat de winkel erg klein is en een beperkt assortiment heeft kom ik hier graag.
Ik doe mijn " research" op internet en eventueel een grote winkelketen, en als ik weet welk produkt ik wil hebben dan bestel ik het online en haal het af in de winkel.
Personeel is erg gastvrij en behulpzaam

Corrie 06-04-2023

Zeer deskundig persoonllijk advies. Wij kopen al meer dan 50 jaar bij deze zaak. Heeft ons nog nooit in de steek gelaten. Geweldige service. Toppie!

Eddy 06-04-2023

Zeer goede zaak. Service is geweldig. Ook bij problemen altijd behulpzaam en correct.
Apparatuur op zicht is nooit een punt. Kortom een winkel van klasse.
Ook de medewerkers verdienen een pluim!

Ria 05-04-2023

We zijn jaren klant, altijd netjes geholpen heel vriendelijke eigenaars en personeel, heel behulpzaam!!

Anneke postma 05-04-2023

Heel erg vriendelijk personeel,goede uitleg over de apparaten.De apparaten wasdroger,wasmachine,tv zijn keurig afgeleverd.

Sipke 05-04-2023

Het personeel is vriendelijk, behulpzaam en deskundig. Ze zijn ook bereid zaken af te raden, die ik anders wel had aangeschaft. Het is ook handig dat je in de winkel kunt plannen wanneer iemand langs komt

Jos 05-04-2023

goed advies en service. vooral het meedenken en naar alle mogelijkheden kijken.

Phia van Tuijl 05-04-2023

De reparateur moest komen voor onze wasmachine: hele aardige man, die alles zo had gefixed,, supernetjes. Wij bellen niemand anders meer.

LJ 05-04-2023

Jura product wat op dat moment niet in de winkel was, is besteld en kon ik de volgende dag ophelen

jos 05-04-2023

Goede voorlichting bij de aankoop van onze TV en daarbij bleek ook de prijs- kwaliteitverhouding prima. Ook werd de TV goed geïnstalleerd en werden al onze vragen adequaat beantwoord.

M.J. van Iwaarden 05-04-2023

Wij vinden het fijn dat we een Ava op ons dorp hebben.Ze zijn klantvriendelijk en hebben een groot assortiment.