Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3272 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Van Boxel Galder 29-03-2023

Had n probleem met mn wasmachinedeur, advies was, als t lukt om hem eraf te schroeven , kom er dan maar ff mee. Ging gemakkelijk eraf, heb hem weggebracht, toevallig nog zo,n deur staan , zelf er weer in gezet, meteen opgelost, want had nog zo n zelfs deur liggen wel tweedehands, maar das geen probleem.PRIMA opgelost. Dankjewel.

Thamar 28-03-2023

Een klantvriendelijke zaak met fijne service. We zijn goed geadviseerd en de winkel heeft kosteloos de maten opgemeten. We zijn blij met onze aankoop.

Ron 28-03-2023

Goede en eerlijke informatie. Er wordt stilgestaan bij verschillende merken en de voor-/nadelen afgewogen. Wat doorslaggevend is is de goede service die er is na aankoop!

Robert Wilken 28-03-2023

Service dichtbij en snel beschikbaar.
Prijzen van de artikelen marktconform en soms concurrerend. Vriendelijke bediening goede kennis van de producten. Maar vooral persoonlijke bediening.

Ilona 28-03-2023

Gebruik gemaakt van de reparatieservice voor mijn wasmachine. Erg vriendelijke meneer en duidelijke uitleg over wat er mis was. Alles is netjes opgelost. Heldere communicatie ook via de mail en telefoon.

Fam van Eeden 28-03-2023

Gebra NWH in ons dorp Personeel met goede adviezen , overzichtelijke winkel, aflevering TV bij moeders geïnstalleerd en aangesloten zeer tevreden. Ga zo door.

Combi Den Helder 28-03-2023

Vriendelijk en hulpvaardig personeel. Goede voorlichting. Uitstekende service.

NB 27-03-2023

Hebben onze TV laten repareren, hij was niet bij Elektroworld gekocht. Snelle reactie op de aanvraag, snelle diagnose en goed advies. TV was binnen één week gerepareerd. Zeer tevreden!

A.G. 27-03-2023

zeer goede service en voorlichting
bereidheid om met de klant mee te denken

Ronny 27-03-2023

Een pick-up naald besteld DN 251 E is momenteel moeilijk aan te komen bij breukers binnen een week geleverd.

Martin van der Weele 27-03-2023

We zijn goed geadviseerd en netjes geholpen. Bij installatie is alles in goed overleg gedaan. Netjes afgeleverd en gemonteerd.

Mirjam van Bergen Walraven 27-03-2023

Kennis van zaken, goed advies, snelle levering en prima en kundige service bij aflevering en installatie.

Peter 27-03-2023

Levering was prima in orde. Vakkundig geholpen. Deze winkel is een aanrader.

C de Graaf 27-03-2023

Vriendelijk personeel nemen echt de tijd voor je en wat betreft de service meer dan perfect!
Deze winkel van Verlinden kan ik iedereen aanbevelen

Arjan M 27-03-2023

Snelle levering en de wasmachine werd helemaal naar boven gebracht door de vriendelijke medewerkers. Ook uitgebreide uitleg over hoe deze te gebruiken, top!

JvdWolf 27-03-2023

Persoonlijke hulp/aandacht. betrouwbare,goede service; je kunt altijd om hulp vragen

Frans de Vries 27-03-2023

goede uitleg, keuzemogelijkheden, voor en tegens en goede service, klantvriendelijk

Excluder 27-03-2023

Zeer goede en deskundige voorlichting over mogelijkheden, uitvoeringen en toepassingen bij de aanschaf van een nieuwe wasmachine. Levering was snel en plaatsen van de machine werd vakkundig gedaan. Ondertussen werd er als service nog snel een probleem met de nieuwe televisie geïdentificeerd. Helaas konden zij dit niet oplossen omdat het aan het bekabeld systeem ligt, waarvoor specialistische firma moet worden ingeschakeld.
Kortom uitstekende info, levering en service van een prima bedrijf uit eigen dorp.

Hein 27-03-2023

Luistert naar klant en zorgt voor snelle en praktische oplossingen
Prima service en goede kwaliteit van dienstverlening

Brutus 27-03-2023

Wij zijn al jaren klant bij electeowinkel de Rouw in Kerkdriel zij doen wat ze beloven en hebben een perfecte service. Wij hoeven niet zo nodig naar de grotere ketens de prijs is nagenoeg gelijk maar de service is top,hier kunnen bedrijven als mediamarkt enz. nog wat van leren en een voorbeeld aan nemen.
Daarnaast blijven wij met onze aankopen liever in ons eigen dorp
Bert.

André 27-03-2023

Keurig geholpen door de verkoper en hele duidelijke uitleg om keuze te kunnen maken.

I. Smit 27-03-2023

De winkel AVA in Oost Souburg is overzichtelijk ingericht.
De medewerker was heel erg vriendelijk en hielp ons perfect.

Zeer tevreden

Tineke van Leeuwen 27-03-2023

Ik heb een. Inductie kookplaat besteld bij Baake. Ze kwamen thuis de kookplaat opmeten. Duidelijke afspraken over de levering en plaatsing. Ze namen zelfs de lege doos en andere materiaal mee.
Kortom zeer tevreden. Ik kom zeker weer. Zeer goede service.

J. Ploeger 27-03-2023

Vriendelijke medewerkers, deskundige voorlichting om een goede keuze te kunnen maken.

Ab Jacobs 27-03-2023

Fijn personeel. Goeie vakkennis en goede productkennis. Zij zijn ook telefonisch altijd bereid om je te helpen.