Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2934 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

penningmeester vkk 01-04-2023

vertrouwd adres. altijd goede service. kunnen we iedereen aanbevelen. zowel prive als zakelijk.

Samsung oled tv 01-04-2023

Vriendelijke medewerkers en top service hun motivatie is bij electro world is dat de klant koning is al jaren tevreden klant..

H K Bremer 01-04-2023

Je wordt vriendelijk en beleefd geholpen, en er wordt goed uitleg gegeven bij verschillende merken. De keuze is groot. De levering is vlot en netjes.

Vincent 31-03-2023

Wouters & Zn biedt uitstekende service.
Afspraak van levering goed nagekomen en apparaat goed geïnstalleerd.
Wij zijn tevreden met onze aankoop.

Jacobs 31-03-2023

vriendelijkheid en perfecte service en mooi aanbod van producten goede dienst na verkoop

Joop Pol 31-03-2023

Het is altijd zeer prettig om aankopen te doen in deze lokale onderneming. Alle medewerkers zijn toegankelijk, vriendelijk en deskundig. Ze denken mee met de klant en zijn flexibel bij het aankoopprijs.

K. Wolf 31-03-2023

De winkel heeft een ruim assortiment. Je wordt snel, adequaat en vriendelijk geholpen door het personeel. De winkel is zeer service gericht.

Frans Lalleman 31-03-2023

Geweldige service. Punctueel en altijd op tijd. Aa dice gasten ook. En niet onbelangrijk vak mensen.
Vriendelijke groeten
......

Yvette 31-03-2023

Deze lokale shop heeft een hele goede naam.Door de goede service,scherpe prijzen.Vriendelijk en zorgvuldig personeel.Ik kom al jaren in deze zaak en zelf als er een foutje wordt gemaakt lossen ze dat maar tevredenheid zorgvuldig op.

J.P.T. Hankel 31-03-2023

Perfect advies, goede service en snelle levering. Al meer dan 25 jaar klant

Ester 31-03-2023

Denken mee met de aankoop. Komen eerst meten voordat er iets besteld wordt. Vervolgens goed advies welk product het beste past en na bestellen keurig netjes ingebouwd.
Dik tevreden!

Driehuizen in Amersfoort 31-03-2023

Er wordt goed uitgelegd en ruim de tijd besteed wat voor mij de beste keus is , de voor en nadelen worden besproken. Gratis thuis bezorgd . De winkel bestaat al heel lang dat geeft je een vertrouwd gevoel. En vind ik het handig om in je eigen stad te kopen . In de jaren 19 70 kochten me ouders hier al een T.V. en een was automaat . Ook me ouders waren vol lof over jullie bedrijf.

p luiken 31-03-2023

geweldig snel en vriendelijk geholpen!
binnen 2 dagen werd ik mijn bestelling geleverd, aangesloten en uitleg te gegeven, thx electroworld nu hoef ik geen gebruiksaanwijzing te lezen, top
Ook vrienden doorverwezen naar jullie.
top winkel top service top personeel!!

Bas Visser 31-03-2023

Buiten het feit dat we graag een lokale ondernemer steunen is de service perfect. De vaatwasser is weer volledig ingebouwd en werkt weer perfect.

C.Starreveld 31-03-2023

Electroworld Grootaarts heeft mij goede uitleg gegeven over mijn aankoop en de Miele gedemonstreerd in de zaak .
Ik ben dan ook al jaren een tevreden klant.

Haase 31-03-2023

Naar aanleiding van een vraag supersnel reactie gehad. Dezelfde middag in showroom advies gehad en met de juiste aankoop weer naar huis gegaan. Advies was duidelijk & verhelderend.
Daar wordt gekeken naar de behoefte van de klant, en niet naar welk product er het makkelijkste verkocht kan worden.

Mevr regts-vroon 31-03-2023

Ik heb de shop gekozen omdat ik weet dat de servies goed is en ik altijd snel en goed wordt geholpen

Denise 31-03-2023

Altijd goed geholpen vriendelijk geen 1 vraag is te gek top service, staan Altijd voor je klaar bij eventuele storingen, word ik Altijd goed opgelost. Wil je iets aanschaffen krijg je goede en duidelijke uitleg kijkt goed met je mee wat bij jou past smeert geen dure dingen aan die niet voor jou nodig zijn dus altijd passend voor voor jou. Gewoon top winkel

Familie van Marle 31-03-2023

Zeer kundig en vriendelijke personeel. Men neemt echt de tijd om je van advies te voorzien. Zowel in de winkel als na het plaatsen (duidelijke uitleg van de werking).

Jacques Brummans 31-03-2023

Vriendelijke mensen die van de hoed en de rand weten en zoals altijd prima service!

Leo Bode 31-03-2023

Vriendelijk te woord gestaan. Een goed alternatief geboden toen model niet aanwezig was, met korting. Snelle afhandeling. Bezorgers -:vriendelijk en snel met aansluiten. Kortom een prima transactie.

Anjo Schipper 30-03-2023

Duidelijk antwoord op je vragen, behulpzaam en goede adviezen. Nemen de tijd om je te helpen en zorgen dat je weet aar je aan toe bent op korte termijn.

Meta Brinkman 30-03-2023

Van tevoren telefonisch contact over de levering. Snel en netjes geïnteresseerd en uitleg over de maschine. Het is een stille wasmachine, doet goed zijn werk, en voor een leuke prijs.

Miranda 30-03-2023

Winkel :kennis goed aanwezig bij het personeel , behulpzaam en vriendelijk
Bij afleveren apparaat (wasmachine) netjes geplaatst en aangesloten en uitleg over hoe hij werkt

aarts baarle 30-03-2023

prima service en snel en vriendelijk verder altijd bereikbaar en niet duur