Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2934 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

A.Blaakman/ Schriever 27-04-2023

Altijd goed, professioneel en vriendelijk geholpen! Met koffue!
Ze kwamen ook thuis kijken of de aanschaf mogelijk was in onze keuken, want wij zijn a technisch!

Jolanda Oudenhoven 27-04-2023

Zeer goede service
Goede uitleg van het te kopen product
Fijn personeel in de winkel

Bijkerk 27-04-2023

Ik heb niet via de site besteld maar rechtstreeks bij de winkelier Oosterhof. Onze vriezer had zijn laatste adem uitgeblazen aan het eind van de middag, gebeld met Oosterhof en binnen het uur hadden wij de nieuwe vriezer staan. Top Service.

Melissa 27-04-2023

Wij zijn zeer tevreden, als er iets gemaakt moet worden zijn ze snel bij je, geven goed advies, weten waar ze het over hebben en zijn klantvriendelijk.

Bert Meijer 27-04-2023

Altijd in staat om een goede oplossing te vinden en service te verlenen. Makkelijk binnen lopen omdat ze een van 'de buurt ' zijn.

Erbee 26-04-2023

Prima geholpen. Oude diepvries werd dag later opgehaald zodat nieuwe tot rust kon komen.
Toch een groot voordeel van lokaal kopen en niet duurder dan elders.

Melis 26-04-2023

Ze denken mee wat het beste is en bij jou past. Zeer te vrede over de aankoop.

V van Rijn 26-04-2023

Netjes geholpen in de winkel. Goede uitleg van het artikel.
Snelle levering en prima afgeleverd.
Persoonlijk contact vind ik fijner dan via de site. Zo stel je makkelijker een vraag en krijg je goede uitleg.
En dan het liefst bij een bedrijf waar je op kunt vertrouwen. In dit geval Electro Breukers.

henk 26-04-2023

prima service voor een goede prijs
snelle afspraak kunnen maken
vriendelijk personeel

Walter 26-04-2023

De medewerk(st)ers van Electro World Witte Hal proberen gericht te zoeken naar oplossingen waar het door externe omstandigheden lastig is gemaakt om het vraagstuk op te lossen. Ze ontzorgen je waar mogelijk. Dank daarvoor.

l.a. 26-04-2023

Deze winkel heb ik gekozen omdat ik daarover goede referenties hoorde en ik daar meer vertrouwen in kreeg voor wat betreft de after sale ofwel dat ik beter zou worden geholpen dan bij een andere winkelketen als zich later storingen zouden gaan voordoen.
De wasmachine koos ik na een advies van de consumentenbond. In de winkel werd ik keurig geholpen door een deskundige.
De bestelling werd op korte termijn geleverd door 2 prettige medewerkers.

J.C.Oosterholt 26-04-2023

Fijn bedrijf, lokaal én een goede service. Door voor lokaal te kiezen, zijn de lijnen kort en kun je sneller service verwachten.

H Hofstra 26-04-2023

zeer betrouwbaar,goede service,vriendelyk personeel en snelle levering. goede prys qau product.

Snelle en goede levering, goede uitleg over gebruik.Heb reeds meerdere apparaten bij Rinse Hofma Electro World gekocht.

Ashley 26-04-2023

Veel mensen raden jullie aan.
Dus zo gezegd zo gedaan naar jullie heen gegaan!
Werd vriendelijk geholpen en kreeg goede antwoorden op mijn vraag!
Top serves.

Marlies 26-04-2023

We hebben een goede uitleg mogen ontvangen over de Miele, wasmachine. En binnen enkele dagen geleverd en geïnstalleerd met de juiste uitleg. Wat willen we nog meer;)

Merle 25-04-2023

Aanschaf en installatie van onze Quooker. Goed geadviseerd en geholpen en daarna ook snel en kwalitatief goed gemonteerd. Alle rommel en oude kraan werd weer netjes meegenomen en fijne uitleg. Erg blij mee!

T. Vandenberghe 25-04-2023

Ik winkel graag in mijn eigen woonplaats Zandvoort en ik ondersteun graag de lokale ondernemer in Zandvoort. Altijd klantvriendelijk en doen niet moeilijk over ruilen/ terug brengen van het aangeschafte artikel. In dit geval gaat het om zwart/colour cartridge in een max verpakking.

E 25-04-2023

Mensen hebben verstand van zaken en erg vriendelijk. Ze nemen de tijd en dringen niets op of aan.

Freewilly 25-04-2023

Electroworld Hamer Apeldoorn geeft een prima service. Hebben kennis en kunde in huis, dus het zit altijd goed

Ineke 25-04-2023

Ik kreeg n.a.v. mijn vraag ,direct, een, goede, oplossing.
Hartelijk dank ,

G Hebben 24-04-2023

Hopenbrouwers is een prettige winkel waar je deskundig geholpen wordt. Prima service, open en eerlijk.

Stephan de Lat 24-04-2023

Goede en correcte service
Afspraak wordt goed nagekomen en levering op juiste afgesproken tijd👍🏻👍🏻

Hedo 24-04-2023

Het is een kleine winkel, maar daardoor hebben ze alle tijd om uit te leggen wat de voor en nadelen zijn, van in mijn geval een wasmachine en een koelkast.
Het is daardoor in de winkel ook overzichtelijk, want er staan geen 30 wasmachines waar je uit kan kiezen.
Het was wel zo, dat wanneer ik een bepaald type had willen hebben, ze die ook konden bestellen.
Daarnaast houden ze de internetprijzen bij, waardoor je dus niet veel meer betaald.

A Buijtenhuis 24-04-2023

Fijne winkel en goed geholpen alleen vinden wij het aanbod in de winkel niet heel veel

André Busschers 24-04-2023

Goede adviezen ook met extra heldere toelichting. Verkopers beschikken over goede kennis van de producten