Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2934 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Cwm hugen 30-04-2023

Zeer correcte manier van advies en service.
Bij een vraag direct hulp.
Wij zijn heel tevreden.

Thijs 30-04-2023

Heel goed geholpen door de verkoper. Wij komen al jaren tot grote tevredenheid in deze winkel.

Roelvink 30-04-2023

Keurige instalatie netjes op tijd door gegeven voor afspraak van plaatsing en netjes het onderdeel geplaatst

Dianne 30-04-2023

De altijd vriendelijke verkoper zoekt samen met jou een passend product naar jou wensen uit. Goede uitleg en service staat hoog in het vaandel bij Brilman. Een reparatie aan een defect apparaat verloopt vlot. De reparatie prijs wordt altijd even besproken.
Het plaatsen van nieuwe producten en afvoeren van de kapotte apparaten wordt gedaan door prettige mannen. Gewoon een top bedrijf!

Willem 30-04-2023

Deze mensen staan altijd voor je klaar afspraak is afspraak komen ook na geweldige winkel en mensen die er op zitten dikke duim

erik van den heuvel 29-04-2023

Nabij, toegankelijk, netjes, overzichtelijk en ouderwets service gericht!;-)

Dylan 29-04-2023

Hele goede service door dit bedrijf. Zeer persoonlijk contact en betrokken. In deze tijd erg bijzonder. Vriezer gekocht (en al eerder tv, wasmachine en droger). Alle apparatuur volledig geïnstalleerd op een zeer professionele wijze.

L. Driessen 29-04-2023

Ze hebben mij goed geholpen in de winkel, kwam voor een combi koelkast, en die wat er stonden was net niet wat ik zocht. Er stond eentje ingepakt heeft uitgepakt zodat ik kon kijken, en deze is het ook geworden. Meteen bezorg afspraak gemaakt wanneer het voor mij uitkwam. De bezorging is goed gegaan. Netjes neer gezet waar deze hoorde.

Petra 29-04-2023

Ik kom al heel veel jaren in deze winkel, altijd vriendelijk en behulpzaam . Snelle levering en altijd goede service. Top winkel

Huub 29-04-2023

super zaak deskundig en vriendelijk van aankoop tot en met aflevering prima afgehandeld

P. Tacoma 29-04-2023

Ik vind deze shop super. De medewerkers denken heel goed mee en zijn bereid van alles voor hje uit te zoeken, zodat je een verantwoorde en onderbouwde keuze kunt maken.

nijhuis 28-04-2023

Een correcte en vlotte bediening met bijbehorend advies.
Afspraak over het niet op voorraad hebben van artikel, maar de volgende dag na 14.00 aanwezig klopte perfect.

Theo 28-04-2023

Goederen gekocht bij Electroworld,prima zaak,leuke ontvangst,de service van deze zaak is geweldig,geven een goede uitleg over gekochte produkten.

Wil 28-04-2023

Houden zich aan de afspraken, denken mee met klant en geven goede adviezen.

Gerda 28-04-2023

Vriendelijk personeel wat je graag advies geeft, en in is voor een gezellig ontvangst. Een kopje koffie wordt je geheel gastvrij direct aangeboden!

Corine 28-04-2023

Super service en vriendelijk personeel. Fijn geholpen bij het uitzoeken van de nieuwe vriezer. Top bedrijf!

A vd Broek 28-04-2023

goed uitleg en informatie in de winkel en scherpe prijzen. Ook nog nagebeld hoe het allemaal bevallen is. Echt nog ouderwetse aandacht voor klanten

Hamer 28-04-2023

Al jaren klant , altijd vriendelijk en behulpzaam personeel . Wij komen graag bij Hamer te Apeldoorn

Js 28-04-2023

Passe Sliedrecht in een winkel waar de klant nog koning is. Keurige aflevering, netjes gemonteerd, alle afval weer mee. En altijd goede na service!! Ik kan hem van harte aanbevelen

Eddy 28-04-2023

Klantvriendelijke en adequate behandeling door deskundig personeel. Zeer tevreden over vlotte service.

Fam. Timmermans 28-04-2023

Vakkundige mensen, die meedenken met de klant, doen alle moeite om te leveren waar je om vraagt, je kunt met alle vragen terecht, komen zelf ook met oplossingen en ideeën, ook plaatsen thuis zeer goed verlopen. We zijn zó tevreden dat we hier ook andere apparatuur kopen in de toekomst.

Willem rosier 28-04-2023

Eerlijke voorlichting .
Duidelijke uitleg.
Prima services.
Perfect afgeleverd en aangesloten

Pieter 28-04-2023

Levering zoals afgesproken en op tijd en op de juiste plaats.
Ik ben tevreden over de service .

hoppenbrouwers 28-04-2023

We komen hier vaker en worden altijd goed geadviseerd en geholpen. Kregen nu een duurdere wasmachine omdat de bestelde niet op korte termijn leverbaar was en dan wordt de vrouw niet blij met steeds grotere hopen wasgoed.

K. D. Buzeman 28-04-2023

Heel mooie zaak. Makkelijk parkeren. Ruim assortiment. Bekwaam en kundig personeel. Goede service.