Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2934 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Marc 04-05-2023

Had gevraagd om een prijs waarbij er geen kosten meer bijkwamen, foto duidelijk laten zien. Moet ik toch nog een stekkerblokje afrekenen van € 10.

Ceriel Loohuis 04-05-2023

Fijne winkel met personeel die je niet het gevoel geeft je portemonnee zo snel mogelijk leeg te willen trekken zoals bij de bekende rode witgoedwinkel. Lokaal kopen betekent goede snelle service en wij dragen een steentje bij om deze ondernemers voort te laten bestaan in een markt die wordt gedomineerd door de grote jongens.

Donald Nobel 04-05-2023

Geen shopaankoop maar gewoon ouderwets winkelen. Wij komen hier op grond van goede ervaringen in het verleden. Een bedrijf dat niet alleen wil verkopen maar ook nog weet wat service is. Aardige en deskundige bediening. Actiekorting die een week na aankoop inging werd zonder problemen toegepast. Ons motto: koop bij de man die ook repareren (service geven) kan.

Piet van Tuijl 04-05-2023

Super, goede uitleg en fantastisch advies. Aflevering en uitleg laat helemaal niets te wensen over. Ga zo door.

Jacques Duivenvoorden 04-05-2023

Klantvriendelijk. Duidelijke toelichting op de voor- en nadelen van verschillende produkten

Jimmy 03-05-2023

Goede shop. Netjes en overzichtelijk qua opzet. Prima uitleg en levering conform afspraak nagekomen. Bij deze winkel uitgekomen vanwege eerder reparatie die goed is uitgevoerd

A. Bouw 03-05-2023

Drieenhuizen in Amersfoort heeft oude koel-vries combinatie opgehaald en nieuwe met veel precisie geïnstalleerd. Monteur was zeer prettig in de omgang en kende met bijna 30 jaar ervaring de kneepjes van het vak.

Gerrit Sparreboom 03-05-2023

Gisterochtend kwamen er 2 uitvinders van Electro World bij ons een soundbar installeren. Voor ons iets heel nieuws omdat we de soundbar niet kenden. Maar daar hadden de heren weinig begrip voor. Ze hebben de soundbar uitgepakt en onder de TV gezet.
De bediening ging via onze eigen mobiele telefoon, voor ons een nieuwe ervaring. De meeste belangstelling van hen ging over de betaling van de factuur. Dat is toen maar gedaan. Toen ze weg waren heb ik er zelf maar een paar zenders bijgezet en konden we muziek beluisteren. Positief was dat het goed klonk. Ook las ik dat u wel eens met kadobonnen strooit of enige korting verleent. Helaas heb ik ook beide niet mee mogen maken. Al met al een zeer negatieve ervaring. Ik denk dat Vogel ons niet meer ziet. Ik zal Vogel ook niet aanbevelen bij vrienden of familie.

Monic 03-05-2023

Alles was snel en vakkundig geregeld en geplaatst, er was alle tijd voor me. Er werd thuis gekeken naar de mogelijkheden en adv dat bezoek voorstellen gedaan voor geschikte apparatuur, welke na een week al geplaatst konden worden.

Theo Pompen 03-05-2023

Bij deze winkel word je nog op een nette manier behandeld en naar waarheid uitleg gegeven door de eigenaar en monteur.
met snelle levering van de bestelde spullen super

S. Damen 03-05-2023

Uitstekende voorlichting en service. Installatie zeer netjes en conform afspraken.

Jaap Snijder 03-05-2023

Betrouwbaar, correcte afhandeling bestelling. Komen de gemaakte afspraken na!

Bert Hebels 03-05-2023

Vriendelijk personeel komen afspraken na snelle service. Ook technisch goed personeel netjes werkend en goed en netjes afgewerkt en geleverd
Dikke + voor dit bedrijf echt aanrader

Femke Dijkema 03-05-2023

Wij wonen in een dorp , en een winkel zoals deze , is zo belangrijk. Het ons kent ons gevoel , het vertrouwen, de snelle service, een dikke vette welverdiende 10

Dries van Oostenbrugge 03-05-2023

Een zaak met uitstraling.
Personeel neemt tijd voor je.
Goede voorlichting en advies.
Een zaak waar ik graag koop.

K. 03-05-2023

Fijne winkel, super service in de winkel!
Tijdens de levering verliep alles soepel dus ook hier dik tevreden over!

Mw. G. 03-05-2023

Goede uitleg in de winkel, geen snelle verkooppraatjes, gewoon recht toe. Snelle levering.

winy 03-05-2023

goed advies en snelle levering waarbij het plaatsen van droger naar wens verliep.

Een aanrader ! 02-05-2023

Prettige zaak met ruime sortering. deskundig en vriendelijk personeel. Goed bereikbaar en géén betaald parkeren.

C de Koster 02-05-2023

goede uitleg bij aanschaf en montage van afzuigkap is prima en netjes verzorgd

Simone 02-05-2023

Monteur snel beschikbaar, kennis, kunde en ervaring en kosten goed in verhouding tot prestatie.

Martha Hartjes-Timmermans 02-05-2023

We zijn heel goed geholpen bij de witte hal in Venlo. Goede service in de winkel en goede brengservice. Mijn dochter is heel blij met de vriezer.

Pieter Oosterling 02-05-2023

Makkelijk benaderbaar, snelle goede service. Eenvoudige via de website een oproep te plaatsen. Vaatwasser niet hier gekocht (weet niet meer waar wel) maar wel goed geholpen.

jacqueline 02-05-2023

Alles was prime, goede uitleg en prettige service . loodgieter heeft zijn werk ook goed gedaan

H.Sietzema 02-05-2023

Een vertrouwd adres waar we al jaren klant zijn. Deskundigheid, klantvriendelijk zijn en een super goede service zijn het handelsmerk van deze zaak.