Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2934 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Jaap 07-05-2023

leuke winkel en goede uitleg en vakkundig dus met al snelle en vlotte afhandeling zeer tevreden.

Rob 07-05-2023

Zoals altijd weer goed geholpen, zeer scherpe prijs en snel geleverd. En van Frans deskundig advies gekregen mbt de inbouw van de onderdelen van de vaatwasser.

Albert Bauer 07-05-2023

Goede uitleg. Snelle en goede service. 100% betrouwbare mensen. Komen de afspraken meteen na.

Ouderling 07-05-2023

Prima zaak goed en duidelijk geholpen uitleg werking van De wasmachine en keurig afgeleverd met duidelijke uitleg

Peter 07-05-2023

Prettige ontvangst en goede en heldere uitleg van het product. Korte levertijd en installatie ideaal.

Cees Krens 07-05-2023

Wij zijn zeer tevreden over de levering en het monteren en zeer goed en vriendelijke monteurs.
Vriendelijke groet Cees Krens

Smink 07-05-2023

Goed geholpen in de winkel. Correcte bezorging. Vriendelijke mensen. Op de camping bij de caravan afgeleverd.

Frank 07-05-2023

Goede service en prijs.Wij hebben hier al verschillende apparaten aangeschaft en zijn met name erg tevreden over de service van Firma

Fam van Lieshout 07-05-2023

We zijn altijd tevreden als we bij Verberkt iets gekocht hebben , goed advies en snelle service

Harrie 07-05-2023

Wij gingen kijken voor een frituurpan, daarnaast hadden wij besloten de koel/vries combinatie in fe keuken te vervangen. Ook de extra vriezer in ons bezit wilden wij vervangen boor een Frost vrij exemplaar. Dit werd goed begrepen door fe heer Ted Stadhouder, waarbij wij alleen de friteuse niet hebben gekocht. Ondanks dat de heer Stadhouder voor ons heeft mee gezocht tijdens zijn werktijd. Een zeer goede persoonlijke service wat bertrouwen geeft weer lamgs te gaan als we weer iets nodig hebben.

CvH 07-05-2023

Perfecte service, goede productinformatie, vriendelijke mensen. Kapotte droger was binnen een week vervangen door een nieuw, beter en volledig geïnstalleerd exemplaar.

Lisanne 07-05-2023

Super goede service. Machine kapot, word direct een nieuwe bezorgd en geïnstalleerd! Super aardige monteur ook!

Lin 07-05-2023

Ondanks de tegoedbon die ik alleen kon inleveren bij jullie. Had ik toch voor deze winkel in reuver gekozen. Vriendelijkheid, behulpzaamheid is echt super

Lieke 06-05-2023

Heb een wasmachine, koelkast en vriezer besteld en laten bezorgen. Ondanks dat mijn gekozen vriezer niet op tijd bezorgd kon worden, is er goed meegedacht om een alternatieve vriezer in dezelfde prijsklasse aan te bieden die er wel op tijd kon zijn. De communicatie en levering verliep heel netjes, zelfs de koelkast en vriezer zijn op de plek gezet en geïnstalleerd terwijl ik in eerste instantie alleen heb gekozen voor montage van de wasmachine. Snelle bezorging, goede communicatie. Zeker tevreden!

Wiebo van der Wijk 06-05-2023

Goed advies in de winkel en vriendelijk geholpen bij de installatie van de TV

tipi 06-05-2023

de site is duidelijk goed opgebouwd! Daarna ben ik in de Winkel in Raamsdonksveer gaan kijken! en daar heb ik hem gekocht. En afspraak gepland dat ze de nieuwe wasmachine kwamen brengen. Ze hebben hem boven goed gezet en aangesloten. ook kreeg ik een uitleg van hoe hij werkte! en daarna hebben ze me oude wasmachine mee terug genomen!

Anja 06-05-2023

Duynstee Sassenheim heeft ons heel goed geadviseerd bij de aankoop. We wilden een afwasmachine en een stoomoven vervangen voor een oven/magnetron. Onze oude afwasmachine had een lade voor bestek. Dat wilden we graag ook bij de nieuwe. Afgesproken werd dat gekeken werd of oude besteklade geplaatst kon worden in nieuwe afwasmachine en mocht dit niet lukken van een nieuwe met vanzelfsprekend extra kosten. De oude lade paste. Kortom geen extra kosten en duurzaam gehandeld. Ander goed advies was om ook onze andere oude oven te vervangen van 15 jaar,. We kregen dus nieuwe oven met daarboven een oven/magnetron. Hierdoor kregen we eenzelfde aanblik/ front. Naast advies was ook de plastsing van alle spullen perfect. Er werd heel rustig gewerkt in overleg. Ik kreeg tijd om tussendoor een beetje schoon te maken en alle oude spullen keurig meegenomen!!

Fam. Vd Bunt 06-05-2023

Super fijn om zo vakkundig geholpen te worden. Je stapt de winkel in, en je krijgt antwoord op al je vragen. Wij hebben een droger gekocht, en deze werd snel bezorgd. De bezorgers deden heel voorzichtig en alles werd vakkundig naar boven gebracht. Vriendelijk personeel. Wij komen hier zeker nog terug voor onze huisraad.

Bram 06-05-2023

Keurig geholpen, kundig advies waarin naar goed naar onze wensen werd geluisterd. De keuze gemaakt voor een prachtige zwarte wasmachine en droger van Samsung. De bestelling werd al de volgende dag bij ons gebracht en geïnstalleerd, waarbij alle oude apparaten meteen werden meegenomen. Kan niet anders zeggen dan een uitstekende service!

Ruben 06-05-2023

Snel en correct geholpen met het inspecteren van onze oude vaatwasser. Toen bleek dat deze niet te herstellen was, is er uit voorraad een nieuwe geleverd.

René 06-05-2023

Goed advies en afspraak is afspraak, en alleen maar lof over de monteur die het apparaat geplaatst heeft.

Gerrit 06-05-2023

Źeker aan te bevelen shop.
Goed advies door vriendelijke verkoper. After sales servie ook top je word gewoon ontzorgd
Ik kom hier al jaren en ben altijd goed geholpen. Dus voor volgende aanschaf ga ik zeker weer hier shopen

C.J. Hoekstra van Vuurde 06-05-2023

In de winkel op het Thomsonplein word je vriendelijk ontvangen en zeer deskundig geholpen en is er ruime keuze in de winkel aanwezig betreffende het juiste apparaat. Ik had zeker niet het gevoel dat men mij het duurste apparaat/wasdroger wilde 'aansmeren' maar met mijn behoefte goed rekening hield. Ik woon in een kleine flat en heb, omdat ik alleen ben, de droger niet zo vaak nodig. Men heeft de droger keurig geplaatst. Geen rommel gemaakt en de oude weer meegenomen, zonder meerkosten!! Voordeel van Eletroworld is de persoonlijke benadering.

Prima service 05-05-2023

Goed advies gekregen en uitleg gekregen over de verschillende mogelijkheden en functies.

Aad 05-05-2023

Hele vriendelijke verkopers met verstand van apparatuur en ze weten wat service is.
Bezorging en installeren is perfect.