Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3046 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

M Coolen Boerdonk 10-05-2023

netjes ontvangen in de winkel en duidelijke uitleg over het aparaat,een stofzuiger van Miele

Monique 10-05-2023

Afspraken zijn heel gemakkelijk te maken én ze worden ook nagekomen.
Wachttijden zijn kort.
De monteurs werken netjes en snel, nemen alle verpakkingen en eigen afval mee.
Ze checken goed wat de klant wil en of de afspraken nog steeds kloppen.

Gasthuisje 10-05-2023

goed assortiment producten, vriendelijke bediening. Snelle service, en heel tevreden

Stadhouder 10-05-2023

Winkel bij mij in de omgeving. Zij hebben een zeer goede dienstverlening en goed advies.
Ik ben zeer tevreden met de afhandeling van mijn bestelling. De plaatsing van de apparatuur is ook zeer vlot en netjes verlopen.

Claudia 10-05-2023

Betrokken medewerkers, klantvriendelijk, zeer behulpzaam. Het advies dat gegeven wordt is echt op jouw situatie gericht.

Ankie Kersten 10-05-2023

Kundige, vriendelijke en meedenkende monteur bij installatie t.v.
Wandbeugel bleek toch beter te zijn dan plaatsing op voet. Keurig geïnstalleerd.
Bovendien was het meenemen van een oude koelkast geen probleem!
In de winkel werd ook uitgebreid de tijd genomen voor advies.

Jacinta 10-05-2023

Aardige medewerkers en hele goede service! Snel geholpen met goed advies!!!

G Holtkamp 10-05-2023

Perfecte service,
Binnen 2 dagen geleverd.
Vriendelijke monteurs en verkoper.

Nanny 10-05-2023

Fijne service. Ik werd zelfs gebeld omdat ik een verkeerde kookplaat online had besteld. Vervolgens kreeg ik advies welke typen wel bij onze aansluiting passen. Plaatsing ging ook snel en zorgvuldig.

Dassem 10-05-2023

Alles binnen afgesproken termijn netjes uitgevoerd. Monteurs met kennis van zaken.

Otto 10-05-2023

monteur wasergnauwkeurig en was binnen 45 minuten klaar met het aansluiten van de vaatwasser

Astrid 09-05-2023

Aan het begin van de ochtend de monteur van Duynstee op bezoek gehad, helaas bleek de wasmachine aan het einde van zijn levensduur te zijn gekomen (Miele na 14 jaar zeer intensief gebruik). Vervolgens in de winkel in goed en prettig overleg een nieuwe machine uitgezocht. Dit keer een Siemens. Dezelfde middag door twee vriendelijke heren de oude naar beneden gesjouwd en de nieuwe wasmachine geplaatst. Top service!

Henri van den Tillaart 09-05-2023

We waren in de winkel om advies over een quooker. Na een geduldige uitleg en alle tijd voor vragen hebben we er een aangeschaft. Duidelijk advies en antwoorden op onze vragen. Ook kregen we een hele mooi prijs. Top zaak !!

E.Bprn 09-05-2023

Woensdag was de monteur bij ons, s'morgens, wasmachine kon niet meer gemaakt worden. gelijk s'morgens naar de winkel gegaan en een nieuwe uitgezocht. Donderdagmorgen net voor 12 uur en om half een hadden we weer een nieuwe geplaatst. Monteurhad ons nog een paar goede tips gegeven.

Wilmie 09-05-2023

Wij zijn fantastisch geholpen door vriendelijk personeel in een mooie winkel

Nolderwoud 09-05-2023

Handig en overzichtelijk, de gekozen producten worden keurig en netjes afgeleverd.

C. Vollering 09-05-2023

Prima service en goede uitleg van de installatie.
Altijd geduldig en luisterend oor.
Ben al jaren klant en de service is nog steeds zeer goed.

Paul 08-05-2023

Door kennissen op uw zaak gewezen. Een ruime sortering met heel vriendelijk personeel. Zij hebben echt kennis van zaken hebben voor alle vragen echt de tijd en een duidelijk antwoord. De tv was uit voorraad leverbaar

B.Zandstra 08-05-2023

Electroworld Alphen aan den Rijn heeft mij goed geholpen in een keuze te maken voor een wasdroger. Zij zijn inhoudsdeskundig, geven goede informatie en zijn klantvriendelijk. Ook de medewerkers die bezorgen, geven de juiste informatie, komen op het afgesproken tijdstip en hebben de wasdroger prima geïnstalleerd.

Jos van Lamoen 08-05-2023

Fijne winkel. Geen logische keuze eigenlijk want ik ka ook gewoon in Boxtel kopen maar enkele jaren geleden een televisie gekocht en heel goed geholpen. En nu weer terug voor een televisie voor op de camping en weer snel en goed geholpen

Hans Alders 08-05-2023

Er zijn van die klussen die je niet graag zelf doet. Zoals het omdraaien van de draairichting van de koel-vries combinatie. en dan is het prettig dat je kunt rekenen op de service van Grootaarts Electro World, hun vakmensen hebben daar geen moeite mee en dat ook voor een schappelijke prijs.

Jan Pieterse 08-05-2023

Vriendelijk en goed geholpen in de winkel zonder niets toevoegende nonsens. Levering keurig op tijd en geïnstalleerd mey de juiste info over de werking

Nico Geleijnse 08-05-2023

Had een Samsung. Met zes jaar zei die: doe het zelf maar. Naar de Service van Samsung gebeld. Krijg je een link. Dan krijg je een prijsopgave voor reparatie. Met twee of drie dagen. Dat duurde mij te lang. Gelijk naar Elektroworld gegaan. Nieuwe AEG gekocht. De technische dienst heeft bezorgd. De oude Samsung open gebroken. Zij hebben die meegenomen en verder goed de nieuwe AEG geinstalleerd. Doorgebeld naar Samsung dat ik afzie om met hun door te gaan. Krijg je opmerking van : zullen we noteren. Ze kunnen beter smartphones maken dan wasmachines. Hulde aan Elektroworld. Dat is pas service. Nieuwe apparatuur zoals wasmachines kan je beter kopen bij Elektroworld dan Samsung.

Margo 08-05-2023

Winkel in mijn woonplaats, dichtbij huis. Koop graag lokaal. Ruim aanbod van producten. Personeel is vriendelijk, en ik heb in het verleden al mogen ervaren dat de service ook prima in orde is

toine 08-05-2023

goede service goede klantvriendeelijkheid ,de locatie is goed bereikbaar, overzichtelijke winkel en mensen met kennis van zaken .