Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2927 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

B.Zandstra 08-05-2023

Electroworld Alphen aan den Rijn heeft mij goed geholpen in een keuze te maken voor een wasdroger. Zij zijn inhoudsdeskundig, geven goede informatie en zijn klantvriendelijk. Ook de medewerkers die bezorgen, geven de juiste informatie, komen op het afgesproken tijdstip en hebben de wasdroger prima geïnstalleerd.

Jos van Lamoen 08-05-2023

Fijne winkel. Geen logische keuze eigenlijk want ik ka ook gewoon in Boxtel kopen maar enkele jaren geleden een televisie gekocht en heel goed geholpen. En nu weer terug voor een televisie voor op de camping en weer snel en goed geholpen

Hans Alders 08-05-2023

Er zijn van die klussen die je niet graag zelf doet. Zoals het omdraaien van de draairichting van de koel-vries combinatie. en dan is het prettig dat je kunt rekenen op de service van Grootaarts Electro World, hun vakmensen hebben daar geen moeite mee en dat ook voor een schappelijke prijs.

Jan Pieterse 08-05-2023

Vriendelijk en goed geholpen in de winkel zonder niets toevoegende nonsens. Levering keurig op tijd en geïnstalleerd mey de juiste info over de werking

Nico Geleijnse 08-05-2023

Had een Samsung. Met zes jaar zei die: doe het zelf maar. Naar de Service van Samsung gebeld. Krijg je een link. Dan krijg je een prijsopgave voor reparatie. Met twee of drie dagen. Dat duurde mij te lang. Gelijk naar Elektroworld gegaan. Nieuwe AEG gekocht. De technische dienst heeft bezorgd. De oude Samsung open gebroken. Zij hebben die meegenomen en verder goed de nieuwe AEG geinstalleerd. Doorgebeld naar Samsung dat ik afzie om met hun door te gaan. Krijg je opmerking van : zullen we noteren. Ze kunnen beter smartphones maken dan wasmachines. Hulde aan Elektroworld. Dat is pas service. Nieuwe apparatuur zoals wasmachines kan je beter kopen bij Elektroworld dan Samsung.

Margo 08-05-2023

Winkel in mijn woonplaats, dichtbij huis. Koop graag lokaal. Ruim aanbod van producten. Personeel is vriendelijk, en ik heb in het verleden al mogen ervaren dat de service ook prima in orde is

toine 08-05-2023

goede service goede klantvriendeelijkheid ,de locatie is goed bereikbaar, overzichtelijke winkel en mensen met kennis van zaken .

Wil 08-05-2023

Klein maar fijn. Kwam voor een afwasmachine. Deze kom ik ter plekke zien. verder prima advies gekregen en service, volgende dag al geplaatst en oude mee terug.

MJH Hegger 08-05-2023

De service en de voorlichting was goed. Verder werd de afgesproken leveringstijd correct nagekomen. Dit is voor mij heel belangrijk omdat ik ervaring heb met andere bedrijven die hier correct mee omgaan

Diana 08-05-2023

Netjes geholpen in de winkel.
Levering van apparaat keurig netjes, uitleg over hoe het apparaat werkt. Vriendelijk personeel. Gekozen voor deze winkel omdat het een lokale zaak is.

Frans 08-05-2023

Goede service en adequaat advies. Men is duidelijk en denkt met je mee. Ik beveel deze winkel zeker aan.

John Nova 08-05-2023

Zeer vriendelijk en deskundig geadviseerd in de winkel. De mannen die de wasmachine hebben gebracht waren ook zo. Alweer een pluim voor Hamers.

Bas A 08-05-2023

Via de website zie je duidelijk wat de lokale winkels voorradig hebben. Verder zelf naar de winkel in Wateringen gegaan waar we zeer vakkundig en vriendelijk zijn geholpen door Rob. Hij heeft ons zeer goed geholpen de juist tv en afwasmachine te kiezen en meteen een afspraak gemaakt dat alles bezorgd en geïnstalleerd kan worden. Mijn moeder heeft duidelijke instructies gekregen na de installatie. Erg goede service!

Ingrid 08-05-2023

Had eerst gebeld en ben in de loop van de dag heen gegaan. Ze hadden de tablet nog en ik werd vriendelijk te woord gestaan en kreeg ook duidelijke antwoorden op mijn vraag. Personeel is altijd netjes en behulpzaam.

Fred 08-05-2023

Goede uitleg tijdens de aankoop van welk product het beste voor ons is. Daarna inbouw op afgesproken tijd gemonteerd.
Door monteur die ook verstand van de apparatuur heeft.

Henk Piek 08-05-2023

Goede service, geduldig, vriendelijke mensen, betrouwbaar merk en wat wij vooral belangrijk vinden 'lokaal'

T.v.d.Berg 08-05-2023

Goede uitleg, luisteren naar de wensen van de klant. Goede prijs kwaliteit verhouding

Leo Van Steen 08-05-2023

Goed geholpen bij het kiezen van een nieuwe wasmachine. Duidelijk en eerlijk. Snelle bezorging.

Monique 08-05-2023

Overzichtelijk assortiment. Er is alle tijd genomen om ons uitleg te geven en met ons meegedacht over de aanschaf van een nieuwe TV. Een hele fijne winkel met gemotiveerd personeel! Dat maakt het verschil of je iets gaat aanschaffen via een winkel of internet!

S. Baumgart 07-05-2023

hele behulpzame mensen//ze geven goed advies//alle medewerkers zijb vriendelijk//

A.Roest 07-05-2023

Alle eerdere machines gekocht tw. Wasmachine Vriezer en Oven goed geholpen en volgens afspraak geleverd en geïnstalleerd en oude mee terug genomen .

Harry 07-05-2023

Duidelijke uitleg over de koel vriescombinatie zeer prettig geholpen en ook gratis thuis bezorgd

konings 07-05-2023

Goede service, meedenkend, snelle levering, afspraken nakomen, prima personeel, kundige instalateurs

De Bruin 07-05-2023

Keurig netjes en kundig geholpen door de monteur (aan huis). Een 10 met een griffel!

Leen van Hulst 07-05-2023

Prima bedrijf en goede vakmensen en prima service en komen prima op tijd en vriendelijk personeel