Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2957 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

P. Stassen 05-05-2023

Vakman gemotiveerd prettige samenwerking klantvriendelijk weten waar het om gaat.

Lcm vander velden 05-05-2023

Vriendelijk wist veel van het product en lekker dichtbij voor als er iets is

Klein Brinke Vorden 05-05-2023

Je wordt er prima geadviseerd en de producten worden thuis bezorgd en zo nodig aangesloten.

ECA van de Poll 05-05-2023

Goede uitleg over de led tv, deskundig en goed onderbouwd.
Kopen op het “dorp” heeft wel zijn voordelen. Snelle levering en bij reparatie komen ze bij je thuis.

Fam.G.van Herk 05-05-2023

Voor informatie en eventuele aankoop van een inductiekookplaat gingen wij naar van Dijk. Daar werden wij goed geïnformeerd en vriendelijke te woord gestaan. Dit deed ons besluiten tot aankooo over te gaan.

Wil 05-05-2023

Snel, duidelijk, goede uitleg, juiste prijs, snelle levering, goede service

B. Rijswijk 05-05-2023

Prima personeel. Bezorging is TOP!
Wasdroger via het trappenhuis naar de 3e etage gebracht omdatde liften in gebruik waren. Natuurlijk wel een fooitje gegeven.

Sandy Korver 05-05-2023

Hele fijne ervaring en goede service ben echt super tevreden over de winkel en de bezorging.

Heeft hem netjes afgeleverd en alles wat er bijzat van verpakking weer mee terug genomen zeer vriendelijke man

Schuurmans 05-05-2023

Bijzonder vriendelijke behandeling. Kundige en behulpzame monteurs. Aanbevelingswaardig,

Wouter 05-05-2023

Top service van Brenkman!
Stofzuiger werd na aanschaf in de winkel thuis bezorgd.

Marcel 05-05-2023

Wij kopen al jaren onze apparaten bij Trijselaar omdat de service uitstekend is💪 en de prijzen ook.

Bianca Jonkman 05-05-2023

Ava electro world is de beste winkel qua informatie verstrekking, levering en installatie thuis.
Prachtige televisie voor mij, en een super game tv voor mijn zoontje. Ik koop hier altijd, ook als ik even niet weet hoe iets werkt, helpen ze net zo lang tot het opgelost is.

Pauline 05-05-2023

via een tip van een vriend hier terechtgekomen; werd direct en goed geholpen. Levering was binnen enkele dagen en op de afgesproken tijd. Plaatsing zorgvuldig en netjes. Goede instructie gekregen.
Alle afspraken zijn nagekomen en ik werd steeds op de hoogte gehouden van de voortgang.

Weitenberg 04-05-2023

Heb een goede ervaring met deze winkel. Vriendelijk, deskundig en hulpvaardig personeel. Vindt het tevens belangrijk dat Heerenveense ondernemers van oudsher blijven bestaan.

slingerland 04-05-2023

heel goed geholpen in de winkel en bezorging en plaatsen ging prima gemoedelijk en duidelijk op zijn hoeksewaards zullen we maar zeggen.

Dinnissen 04-05-2023

Hier word je ontzettend vriendelijk geholpen. Goede uitleg over de producten.

Elles 04-05-2023

Eerlijk advies. Nemen de tijd en luisteren goed. Zo weet je precies wat je kunt verwachten. Installateur van de vaatwasser werkte erg zorgvuldig en gaf ook nog extra advies.

Jan 04-05-2023

Heldere productinformatie, duidelijke afspraken over aflevering en correcte levering en plaatsen van het apparaat.

KarelE 04-05-2023

Ik heb bewust gekozen voor een winkel in het eigen dorp.
Ik werd in de winkel snel geholpen door een jonge verkoper die mij als klant snel spotte.

b kievit 04-05-2023

ik vond de service buitengewoon goed , en ook dat ze alles goed geïnstalleerd hadden , hadden ze ook gelukkig ook de tijd om de kastje weer op de goede plaats te zetten , geweldiger goede service , ik kom ook graag bij jullie bedankt

Herman 04-05-2023

Fijne winkel om iets te kopen. Duidelijke uitleg en hebben alle tijd voor je.

Vrieskast 04-05-2023

Via Google zoekopdracht vrieskast gedaan en kwam uit bij deze winkel. Precies wat ik zocht en bestelling geplaatst. Kreeg direct een appje met informatie over het product. Verder liep het contact heel goed. Netjes afgeleverd op afgesproken tijd en datum. Vriendelijk personeel en netjes .

Linda Goudswaard 04-05-2023

Goed geholpen in de winkel en zeer snelle levering van het bestelde product.

Wouter van Loon 04-05-2023

Prima prijs en service. Keurig afgeleverd op afgesproken tijd, goed geïnstalleerd en afval weer meegenomen. Dik in orde.

Monique Burgemeester 04-05-2023

Gewoon lekker duidelijk antwoord + advies, prima voorraad en als het er niet is dan kan alles besteld. No nonsense hulp van mensen die verstand van zaken hebben.