Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2926 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Marjolein 02-05-2023

Fijne winkel, vriendelijk en behulpzaam personeel wat graag een stapje extra zet voor de klant en ruim de tijd voor je neemt. Levering en installatie ging precies zoals afgesproken, kortom, ik ben heel tevreden!

D de Baan 02-05-2023

Altijd servicegericht en zoekend naar oplossingen. Fijne grote winkel met ruim assortiment. Hetgeen er niet is kan veelal besteld worden. Medewerkers hebben stuk voor stuk kennis van zaken en zijn zeer vriendelijk. Een aanrader als je van een ouderwetse service houdt waar je hulp krijgt met de installatie van de apparatuur en duidelijke uitleg van alle hedendaagse, soms ingewikkelde toestellen en machines.

Rik 02-05-2023

Top service! Gevraagde product werd op afgesproken moment geleverd én geïnstalleerd. Ook nog uitleg gekregen. Al jaren is Brinkhuis voor ons een vertrouwd adres voor elektrisch apparatuur, juist vanwege hun service!

Bert van Dijk 01-05-2023

Vriendelijk personeel wat eerlijk is over het product wat ze verkopen.
Ze nemen echt de tijd voor je en denken mee met de klant.
Alles goede duidelijke uitlegt voordat je iets gaat kopen.
Na het bezorgen en aansluiten is alles nogmaals goed en duidelijk uitgelegd en de vragen naar volle tevredenheid beantwoord.

Cor Holleman 01-05-2023

Ik ben zeer tevreden ik zou het zeker aan andere aanbevelen. Wordt goed geholpen klant vriendelijk 👍

lemstra 01-05-2023

eerlijk , behulpzaam , en gewoon goed . wat je afspreekt gebeurd. doen nooit moeilijk en is betaalbaar voor elke portemonee is er wat bij .

Robert 01-05-2023

Lokale ondernemer met persoonlijke service. Vriendelijke en nette bediening. Vakkundig.

Lever 01-05-2023

De gekste problemen in de keuken worden opgelost door de zeer ervaren en vriendelijke monteur!
De communicatie verloopt op een prettige manier.

Marijke 01-05-2023

Erg goed advies! Vriendelijk en vooral niet opdringerig! Erg veel uitleg en vergelijking gekregen! Helemaal goed dus!

Tiemen 01-05-2023

In de winkel goede uitleg, snelle plaatsing en weer goede uitleg. Alleen het registreren was een puntje, want dat moest op een niet vermelde website en dat is balen.

Maurice 01-05-2023

Zoals sltijd goed voorgelicht en geholpen bij onze keuze. Altijd vriendelijk personeel.

Jan 01-05-2023

Korrekte en snelle levering en goede uitleg met als extra services werd het produkt bezorgd

Patrick van Bernebeek 01-05-2023

Fantastische service, gehele ontzorgen en vooral een hele prettige samenwerking. Zeer vertrouwd!

Annemieke de Vré 01-05-2023

Het artikel dat ik gekocht heb was in de winkel zelf, vriendelijke mensen, gezamenlijk goed advies.

T. Graven 01-05-2023

betrouwbaar en degelijk. Meedenken inclusief huisbezoek . Goede afwerking en mogelijkheid tot after sales service

A.Delfsma 01-05-2023

wij hebben voor deze zaak gekozen omdat we dit via via hoorden dat het een goede zaak was en dat je prettig wordt geholpen. Zo ervaren wij dat ook.

J. Brekelmans 01-05-2023

Fijne winkel. Wij kopen alles bij deze winkel, altijd tevreden geweest. De service is top.

CJA Kuitert 01-05-2023

Ruime winkel met vriendelijke medewerker.
Ook prettig dat het iemand is met verstand van de producten die worden verkocht.

Carina Schrijen 01-05-2023

Elektroworld : goede service, vriendelijke monteurs/ installateurs,dichtbij huis...

Else 01-05-2023

Electro World Duynstee is al jaren absoluut de eerste keus als we een apparaat nodig hebben.
Vriendelijke mensen, goed advies, snelle levering plus montage.

Marianne rebel 30-04-2023

onaf laatbare service en klant vriendelijkheid , een plezier om bij Stiphout je geld uit te geven. Chapeau.

Lineke Wagelaar 30-04-2023

Koop regelmatig bij deze winkel, wordt correct geholpen ook uitleg over het product. Dat is ook de reden dat ik liever in winkel koop dan online.
Makkelijk en laagdrempelig om even terug te komen voor een vraag, ( misschien wordt dat wel als vervelend ervaren maar laten het niet merken. . ).
Kortom fijne winkel en ook prettig dat de reparaties zonodig door hen gedaan kunnen worden.

Annemarie 30-04-2023

Online een tv gereserveerd om in de winkel af te halen. De volgende dag werd ik gebeld dat de tv leverbaar was en dat ze het de dag erop bij hun in de winkel zou zijn. Ondertussen had ik bedacht dat ik eigenlijk een ander model wilde hebben en die was ook leverbaar. Ze vroegen of ik het zelf wilde ophalen of dat ze het thuis moesten bezorgen en installeren. In ons geval was installeren niet nodig maar super dat je de keuze krijgt. De volgende dag in de winkel tv opgehaald en vriendelijk en netjes geholpen. Ik krijg bij deze zaak het gevoel dat ze service heel belangrijk vinden en dat waardeer ik zeer!

Jen 30-04-2023

goede uitleg van aanschaf machine, vind het belangrijk dat je lokaal koop. snelle levering en montage

K. Slotman 30-04-2023

Overzichtelijke winkel. Vriendelijk en vakkundig personeel. Grote voorraad. Snelle levering.