Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2934 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Ale 12-10-2023

Ik koos voor All White Center, omdat het vlakbij op de Hesseplaats zit. Ik kocht zowel een wasdroger als een wasmachine en werd zeer uitgebreid geholpen met het maken van een keuze door een zeer ter zake deskundige medeweker (Fatih).

Corrie 11-10-2023

Dit jaar al 5x product gekocht en zeer tevreden over advisering en aflevering. Inbouw vaatwasser en koelkast met zorg uitgevoerd. Fijne medewerkers en prima service.

Marcel 10-10-2023

Prima service en communicatie. Komt afspraak goed na. Inbouw netjes gedaan en opgeruimd.

Ina Ritz 10-10-2023

Erg plezierig geholpen in de winkel. De levering was supersnel. De jongeman die de vaatwasser installeerde werkte schoon, was deskundig en de uitleg was helder. Kortom ik ben zeer tevreden en zal deze winkel zeker aanbevelen

F.Verspoor 10-10-2023

ik ben goed te woord gestaan en een goed advies gekregen van de verkoper de wasmachine is netjes aangesloten er werd een contra stekker gemonteerd en de oude wasmachine werd af gevoerd

Corry en Jos Meijvis 10-10-2023

Wij hebben een groot vertrouwen in de personen van Electroworld-shop door eerdere ervaringen. (*) en (#) stralen een professionaliteit uit. We worden altijd zeer goed geholpen, ze hebben altijd voldoende tijd voor ons en begrijpen exact wat wij willen. We laten ons goed voorlichten want wij absoluut leken op dit gebied. Koop de spullen bij de man die ook repareren kan!
Verder hebben ze van ons een grote gunfactor, vooral door de plaatselijke winkelier.!

Jenny 09-10-2023

Top. Na maanden niet leverbaar, nu donderdag weer geprobeerd en vrijdag het telefoontje dat het klaarstond. Direct opgehaald! Bovendien .... heel tevreden over het geleverde product.

Bella 09-10-2023

Super service en fijne winkel ,mensen denken mee. Een aanrader ! Verder kun je zien wat je koopt.

GL 09-10-2023

Combimagnetron verkopen, laten betalen, en dan berichten dat het product niet voorradig is. Niet zo netjes.

Arthur Paulides 09-10-2023

Grote klantvriendelijkheid, prima service en goede uitleg ook bij reparatie.
Communicatief zeer sterk.
Zeer tevreden over Electro World Oegstgeest.

Aad 09-10-2023

Zeer goede service erg vriendelijk personeel , dat ook graag meedenkt om dingen op te lossen zonder dat dit direct de hoofdprijs kost.
Ziet er bovendien erg verzorgd uit .

Wil Udenhout 09-10-2023

Nadat onze huidige vaatwasser, 17 jaar oud, stuk ging met een dure foutcode hebben wij in de winkel van Herman van Amelsvoort weer een Miele vaatwasser gekocht. Deskundige voorlichting over de juiste inbouw vaatwasser voor onze keukeninrichting. Direct besteld en na enige dagen vakkundig geplaatst door de monteur van van Amelsvoort. De vaatwasser kon perfect geplaatst worden in de open ruimte van onze keuken. Mooi gecentreerd en op de juiste hoogte. Wij zijn 100 % tevreden over zowel winkel in deze Dhr. P. van Amelsvoort als de vakbekwame monteur Dhr. xxx die de vaatwasser geplaatst heeft.

Eva 09-10-2023

Mijn buurman raadde jullie aan toen mijn koelkast kapot ging. Wat een goede tip! Ik kreeg een leen koelkast, mijn nieuwe koelkast werd vakkundig ingemeten en geplaatst. Ongekende service en vriendelijkheid. Wij komen zeker terug!

Sabine Kuipers 08-10-2023

Eerst zijn we goed geinformeerd over de tv voor iemand anders. Toen ik daarna belde om dezelfde tv te kopen ben ik super goed, deskundig en snel geholpen.

Pluk 08-10-2023

Rustige winkel, snel geholpen, nemen alle tijd. Goede informatie, product vergelijking in prijsklassen. Snelle en goede levering

Marja Bouwmans 08-10-2023

Goeie service met betrouwbaar personeel. Wel wat duurder maar daar staat veel tegenover qua service en klant vriendelijkheid.

Manon 08-10-2023

2 goed gehumeurde mannen kwamen na 17 uur nog mijn nieuwe droger op de 2e verdieping plaatsen. Toen ze zagen dat de afvoer er niet helemaal netjes uitzag, hebben ze die ook nog even aangepast. Nog even een uitleg over de machine en ik kon weer fijn drogen.
Fantastische service!

Cecilia 08-10-2023

Vriendelijke bediening met goede uitleg, er wordt tijd gemaakt om goed en eerlijk je product te zien en beoordelen zo is het voor mij als klant duidelijk dat ik de juiste keuze maak.

Alsemgeest 08-10-2023

Super snel en goed geholpen.
Snel geleverd en voldoende informatie gekregen.
100% tevreden.

Postma 08-10-2023

Het beeld is goed ben er zeer te vrede mee het geluid is ook goed en hebben het goed opgehangen

J.Linders 08-10-2023

Alles naar wens verlopen. Monteurs waren vriendelijk en beleefd.
De gemaakte afval hebben zij dan ook netjes verwijderd.

jw 07-10-2023

wordt erg goed beholpen, denken met je mee...geven dan een goed advies...apaaraat is thuisbezorgd en geinstalleerd door vakmensen

Christa Balt 06-10-2023

Blij en goed geholpen. Vertrouwd adres en als je Wat nodig hebt staan ze altijd voor je klaar. Geven goed adres. Iets kapot weten ze je ook goed te helpen met garantie oa.
Fijne medewerkers en top eigenaar.

C Janssens 04-10-2023

Goede service. Alles in een keer opgelost. Zou ik zeker aanbevelen. Klantvriendelijk.

Gin de Rover 04-10-2023

Na dat ik op zoek was gegaan naar een nieuwe espressomachine kwam ik bij Electro World uit. De aanbieding was goed en ik wist dat de persoonlijke benadering daar vaak beter is dan bij de mega-zaken. Ook nu was er weer een duidelijke uitleg over het gebodene en konden we onze keus gedegen maken.
Electro world Meppel is een fijne zaak met kundig personeel. Dank voor de hulp en aandacht !