Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2934 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Menno 16-10-2023

Prima uitleg in de winkel en snelle installatie thuis. En zelfs nu ik me bedacht en wilde ruilen kwamen jullie met een fair voorstel. Top Dit is precies de reden waarom ik graag bij jullie kom!

nel 16-10-2023

een bedrijf dat met veel bereidheid en vriendelijkheid snel voor je klaar staat en goed werk levert .

Arianne 16-10-2023

We wonen er dichtbij waarom zou je het dan verder weg zoeken.
Personeel helpt je goed en is vriendelijk. De doos zelfs voor mij in de auto gezet, wat wil je nog meer.

Arjan 16-10-2023

Goed advies gekregen in de winkel. Levering kon zelfs dezelfde dag nog. Aanrader!

anet 16-10-2023

het bestellen gaat top .meteen de volgende dag het produkt al bezorgd .vriendelijke bezorger .
ben zeer tevereden met mijn aankoop .ik zal zeker in de toekomst hier gebruik maken van de aankopen die ik nodig zal hebben

de Groot 16-10-2023

vriendelijke vakman die de service komt verlenen aan een artikel, wat al enkele jaren geleden gekocht is bij electro world Van Den Broek. bij aankoop goed advies, en goede service

Jan uit Loon 16-10-2023

Op de melding van een storing in onze geluidsinstallatie Sonos reageerde Frans Smits onmiddellijk met een huisbezoek, waarbij de storing oploste.

Nicolette 15-10-2023

Ik ben echt super geholpen in de winkel.
Toen de vaatwasser niet op tijd leverbaar was heb ik zelf een andere gekregen die eigenlijk veel duurder was maar voor dezelfde prijs.
En met de plaatsing is ook alles goed verlopen als het nodig is doen de mensen van de plaatsing zelf nog meer om alles goed te laten verlopen.
Ik ben echt zeer tevreden.

J. van Oene 15-10-2023

Prima service, goede voorlichting, concurrerend prijsniveaus en goede uitleg bij installatie en niet onbelangrijk koop bij je plaatselijke speciaalzaak

Elke Beekmans 15-10-2023

Goede voorlichting en service.
Houden zich aan de afspraken, qua terug bellen en levering

Jan Goedhard 15-10-2023

Prettig geholpen door verkoper, goede aflevering en plaatsing , goede service.

Van der Smissen 15-10-2023

Goed geholpen in de winkel. Vriendelijk en kundig personeel. Goede communicatie vwb levering en plaatsing vriezer. Alles volgens afspraak en netjes verlopen

Jan Peters - Boxmeer 15-10-2023

Als Boxmerenaar vind ik het goed om de Boxmeerse economie te ondersteunen. Bovendien is Jan Berkvens een goede bekende van mij en die " gun" ik het in het bijzonder.

Jan 15-10-2023

Duidelijk aangegeven en of uitgelegd , goede omschrijving product. Volop keuze producten.

M.ofman 15-10-2023

Werd goed geholpen in de winkel, maar niet opdringerig.Kreeg de tijd om de voor en tegens tegen elkaar af te wegen. Bij de aflevering werd de oude koelkast van z’n plaats gehaald. Daarna had ik tijd om de hoek schoon te maken en werd de nieuwe op z’n plek gezet. De man was vriendelijk en beleefd

J.A. van den Oever 15-10-2023

Persoonlijk en vriendelijke medewerkers.Goede keus en ruim assortiment.Adviseren duidelijk.

Ria van Bueren 14-10-2023

De heren waren inderdaad heel vroeg, heerlijk!
Monteren van combi magnetron gebeurde netjes en correct, mocht zelf het hokje even vooraf poetsen, zodat het apparaat op zijn schone nieuwe plek kwam!
Bedankt en tot ziens

jos damen 14-10-2023

Je word er altijd vriendelijk ontvangen je krijgt uitleg over dat genen wat je ter reparatie hebt aangeboden

N.Vlietland 14-10-2023

Erg goed geholpen in de winkel, vriendelijk personeel. Nieuwe vaatwasser binnen een paar dagen vakundig geplaatst!

miet 13-10-2023

vlotte levering en goede service, afspraak wordt direct nagekomen. Producten worden ingesteld en zijn ontzettend mooi.

Hans 13-10-2023

Goede service. Winkel waar je nog geholpen wordt. Beschikt over technische dienst.

lou 13-10-2023

Prima zaak met een perfecte service. Zeer uitgebreid assortiment.
Ik ga nooit meer ergens anders

Theo 13-10-2023

We hebben een nieuw apparaat gekocht bij electroworld Dedemsvaart op basis van eerdere positieve ervaringen.

Electroword.nl 12-10-2023

goede info op tijd geleverd zeer kundige en vriendelijke installateur. En goede service.
ruime keus in winkel

Marieke 12-10-2023

In de winkel goed geholpen, uitleg gekregen over de soorten wasmachines in de verschillende prijsklassen. Uiteindelijk daarom niet voor een Samsung maar voor een AEG gegaan. Levering is goed gegaan, ik woon wat “ingewikkeld” en had daarom gevraagd te bellen als ze er waren, dit hebben ze gedaan (bij andere winkels ondanks van te voren aangeven niet goed gegaan). Kwamen op afgesproken tijdstip. Wasmachine is geplaatst en getest. En zelfs de droger is er weer terug op gezet.