Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3270 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Rob van Hattum 28-09-2023

We zijn uitstekend geholpen in de winkel. Aan huis werden de maten opgenomen en daarna keus uit diverse merken en opties.

De monteur heeft de nieuwe vaatwasser vakkundig en snel geplaatst.

Lof voor het vriendelijke personeel.

Theo 28-09-2023

Uitstekend geholpen in de winkel en ook thuis bij de plaatsing van het toestel. Op een vriendelijke manier deskundige uitleg gekregen over prijs , acties en werking gekochte toestel.

Ad Meijers 28-09-2023

Afhalen bij de Electroworld winkel in de buurt gaat vrij eenvoudig. Zo heb je toch een direct aanspreekpunt mocht er wat met het artikel zijn.

Peter 28-09-2023

prima uitleg en de service was uitstekend vooral het afvoeren van oude en afleveren nieuwe wasmachine

Mattie Bronswijk van Olphen 27-09-2023

Zeer deskundig personeel
Denken in oplossingen met je mee
Goede service.
Kortom een fijne zaak om je witgoed en andere elektrische apparatuur te kopen

Elektro World Veen. 27-09-2023

Wij zijn al tig jaar klant. Een fijn en betrouwbaar bedrijf. Ook wat de service betreft een topper.

theo 26-09-2023

Prima winkel heel overzichtelijk en zeer professionele medewerkers en een uitstekende serves wat wil een mens nog meer toppie

Eindeloos ge-email, zonder enige echte hulp 26-09-2023

Geholpen door xx. Wat een trage klantenservice en niet proactief. Met moeite informatie kunnen krijgen over een gekocht product waar ik een vraag over heb. Na veel mailen en bellen krijg ik te horen dat ze niks voor mij kan doen. Moet zelf overal achteraan gaan. Voel me niet efficiënt geholpen als koper. Ook de productinformatie is niet compleet!

Maurice 26-09-2023

Nette service conform afspraken, helder en duidelijke voorlichting in de winkel.

Huib Verhage 26-09-2023

De zaak is gebruiksvriendelijk. Alle personeelsleden luisteren goed naar de klant. Gelukkig geen gladde verkooppraatjes.

Edmond 26-09-2023

Ik vind Electroworld een hele goede winkel.
De medewerkers/medewerksters staan altijd voor je klaar
en ze doen echt hun best om de klant zo mogelijk te helpen.

Robert 26-09-2023

Zeer tevreden, snelle levering, open communicatie. Wel opletten of de gefactureerde prijs overeenkomt met de aanbieding (website). Dat loopt niet altijd synchroon. Prima opgelost. Kom zeker weer kijken wanneer er weer iets nodig is.

Joeri 25-09-2023

Wij zijn uitgebreid geholpen bij het zoeken naar een vervangende kookplaat. Al tijdens het informerend telefoontje naar zijn zaak hadden we het gevoel met een kundig persoon te praten. Hij deelt zonder verplichtingen zijn ervaring en stuurt vooral niet te snel aan op een aankoop. Eenmaal in de winkel verschillende opties besproken te hebben, hebben we onze keus gemaakt en kon de plaat bovendien binnen een dag geplaatst worden. Service!

linda 25-09-2023

goed geholpen in de winkel, snelle levering en kookplaat netjes gemonteerd.

Elli 25-09-2023

M'n oude tv begaf het op eens .Vlotte service. Prima advies aan mijn kleinzoon van 18 jaar in de winkel. Ik kon zelf niet komen mijn been zit in het gips. Geadviseerde tv gekocht. Heel blij mee.

Wilna de Jong 25-09-2023

Koop lokaal, zodat lokale ondernemers in het dorp klandizie hebben.
Zeer deskundig en goed geholpen bij het kopen van een koel/vriescombinatie.
Vriendelijke bezorgers!

van der Kraan 25-09-2023

Netjes en eerder thuisbezorgd dan verwacht. De gebruiksaanwijzing klopte niet maar ook dit is naar tevredenheid opgelost.

Bert 25-09-2023

Vriendelijk, meedenkend en ze doen wat ze zeggen. Vlot geleverd en goed aangesloten.

Annemarie 24-09-2023

Snel en goed geholpen, maar belangrijker nog ; je voelt je op je gemak in de winkel!
En drie dagen later is het heel netjes thuis gemonteerd !
Wat wil je nog meer?
Hier een tevreden klant!!!

Ruud Roepers 24-09-2023

Ik had een service afspraak met electro World bij mij thuis. Het betrof het aansluiten van een extra kanaal digitale televisie. Dit werd zeer vakkundig en snel uitgevoerd. Ook werd goed uitgelegd wat her probleem was en wat zij eraan gingen doen!!

Jp 24-09-2023

Zeer vriendelijk te woord gestaan. Heb vanuit de webshop een koelkast gekocht, duidelijke website, eenvoudig koelkasten te vergelijken. Uitstekende service buiten de site om. Goed bereikbaar.

Danielle 24-09-2023

Ja 1 woord geweldig heb s'morgens besteld binnen paar uur had ik het al in huis echt top

Sago 24-09-2023

Snel en vakkundig geholpen. Met alle geduld wed met alles uitgelegd en getoond. Verschillen tussen apparaten werden goed en eerlijk uitgelegd.

Ria Theunissen 23-09-2023

Is een hele goede zaak en niet zo vreselijk groot. Je moet opkomen voor je eigen middenstand.

Johan 23-09-2023

Niet al te grote winkel, zeer vriendelijk personeel.
Je ervaart het oude Harense Smid klimaat