Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3024 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Wil en Helma ter Horst 27-10-2023

Altijd vriendelijk en goed geholpen. Wij kiezen bewust voor service en kwaliteit. Dat weten we ondertussen ruim 30 jaar.
Never charge a winning team

Corrie 27-10-2023

Een bedrijf dat nog weet wat SERVICE is.
EEN AANRADER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

A 27-10-2023

Onze wasdroger was op .
Dus na de winkel voor een nieuwe .
Netjes geholpen en duidelijke uitleg gekregen van het product wat we kochten .
De volgende dag geleverd en netjes geinstaleerd de wasdroger door de monteurs die ook erg vriendelijk waren .
Wij zijn een tevreden klant en komen er zeker weer terug voor de volgende aankoop.
Voor aanschaf voor nieuwe aparaaten raden wij deze winkel aan

Mevr Baecke 27-10-2023

Vriendelijke benadering , goede uitleg over het product , en vlotte levering ! Top !

Kees Jan 27-10-2023

Telefonisch een wasmachine besteld en prima advies gekregen.
Bezorging en aansluiting thuis ook keurig uitgevoerd.

chrissie 27-10-2023

ik ben heel erg tevreden over de topkwaliteit monteurs die mij betrouwbaar en professioneel van dienst zijn bij het verhelpen van storingen aan afwasmachine, wasmachine, droger, oven, koelkast, kortom alle produkten die ik bij dit bedrijf in mijn huishouden heb aangeschaft. ook de winkel in hillegom is qua personeel deskundig en vriendelijk - ik blijf hier mijn huishoudelijke apparatuur aanschaffen en heb een hoge pet op van de deskundigheid en professionaliteit van deze vakmensen.

Verbrugge 27-10-2023

Vakkundige en behulpzame voorlichting door vriendelijk personeel.
Prima [product keuze mogelijkheden.

Dolf Westen 27-10-2023

goede uitleg gekregen over de inkoop over mijn nieuwe diepvriezer no frost,,, En werd snel en vakkundig geleverd!
ol ben blij met electroworld

San 27-10-2023

We zijn uitstekend geholpen in de winkel.
De levering en aansluiting van de tv was ook uitstekend.
Toen er een week later toch nog wat mee was kwam er direct een ziet vriendelijke monteur die alles keurig heeft opgelost.

Erik Smit 26-10-2023

Vriendelijk personeel, goed advies en de prijzen werden vergeleken met het internet!

Beil 26-10-2023

Je wordt hier altijd goed en snel geholpen, goede service en goed afgeleverd!

P 26-10-2023

Personeel heeft verstand van zaken en je wordt altijd goed geholpen. O ja, de koffie smaakt ook goed.

Roela 26-10-2023

Het is heel fijn om een goede advies en een vriendelijke medewerker te spreken. En zeker goede aflevering van de product,en de plaatsing ervan.En de oude meenemen plus de verpakkingsmateriaal. SUPER

Ronny 26-10-2023

Top Winkel met veel keus en Klant vriendelijk.je geven je goede uitleg en bezorgen meestal al binnen 1 dag als er spoed mee is

Hannie van Hees 26-10-2023

Goede service, klantvriendelijk, product gevonden dankzij zoektocht personeel .

Flory Kuijl 25-10-2023

We hebben voor deze shop gekozen door een tip van vrienden en toen hebben we al een inbouw vaatwasser gekocht. Heel goed bevallen. Heel vriendelijk ontvangen en vakkundig geholpen door een mevrouw. Die ook mee dacht over de wasdroger die we nu hebben gekocht. Snelle levering . 2 nette jonge mannen hebben hem naar boven gebracht de oude meegenomen. Heel vriendelijk uitgelegd hoe de nieuwe werkt. Ik ben heel tevreden.

Yvonne 25-10-2023

Vriendelijk geholpen
Veel moeite gedaan voor t zoeken van lamp
Bleef heel vriendelijk

Marco 25-10-2023

Keurig geholpen in de winkel en met een goed gevoel een wasmachine en droger gekocht van Miele, welke netjes is geleverd en aangesloten.

Houmes 25-10-2023

Niets gekocht maar snel en correct geholpen met de reparatie van de wasmachine!

Patrick van Bernebeek 25-10-2023

Topservice! Fijne mensen. Afspraak is afspraak. Totale ontzorging van aankoop tot en met installatie

b vd kammen 24-10-2023

klantvriendelijk en goed voorgelicht over het produkt ook service later is goed in orde

Erwin 24-10-2023

helder advies over het aan te schaffen product , professioneler installatie service aan huis

Astrid 24-10-2023

Prima winkel, uitgebreide sortering, uiterst deskundig advies en hele goede service!

Harry Hover 24-10-2023

Winkel ligt centraal in het dorp en je wordt uitstekend geholpen. Altijd snelle service en het werk wordt accuraat gedaan.

Nelissen 23-10-2023

Vriendelijk te woord gestaan. Goede en duidelijke informatie voor de aankoop van een Oled tv. Meegedacht over een oplossing voor het plaatsen van de nieuwe tv in een bestaande tv kast. De monteur die de tv kwam plaatsen was vriendelijk en dacht goed na over het probleem dat zich voor deed tijdens het installeren van de nieuw tv. Was zeer kundig. Echt heel goed geholpen door de mensen van Electro world in Boekel.