Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3062 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Evelien Broerse 29-10-2023

Winkel is dichtbij, ondersteuning van de plaatselijke onderneming ,aardige en vooral goede monteur

Ineke Blom 29-10-2023

12 jaar oude oven/magnetron laten maken. Paar dagen meegenomen door Electroworld Van Dijk, goed werkend weer terug! Echt een aanrader.

J. V. D. Oever 29-10-2023

Super geholpen om de juiste aankoop te doen!
Zeer tevreden over de aankoop!
Keurige bezorging en installatie zeer tevreden!

Anja 29-10-2023

Zeer deskundige mannen, gaan nauwkeurig te werk. En leggen het rustig en goed uit.

John Verdellen 29-10-2023

Vanwege de bewezen uitstekende service ingevuld door een eigen servicedienst.

Rudy 29-10-2023

De winkel is niet al groot maar wel goed ingericht en overzichtelijk het personeel is kundig en behulpzaam vriendelijk.
komen hun afspraken na en de levering is perfect in orde. de mannen brengen de spullen op hun plaats en sluiten het aan. ook worden de oude spullen weer meegenomen net zoals het karton.

Hans 29-10-2023

Weer perfect geholpen.
———————————————————————————————————————————————————-

Familie v Hulst 29-10-2023

Bij Electroworld in Raamsdonksveer gaan kijken naar een Quooker en een CUBE (gezien op internet dat zij die ook verkochten)
In de winkel staat een keuken opstelling waar hij ingebouwd dus deze is daar werkend te zien. We kregen hier prima uitleg over hoe het product werkt en hoeveel ruimte hij in beslag neemt in het keuken kastje. Keurige offerte gehad en wordt kort daarna snel en perfect ingebouwd Thuis even wennen maar werkt perfect we zijn er zeer blij mee

Katharina 29-10-2023

Op advies van een vriendin, ben ik naar Electroworld in de dorpstraat in Zoetermeer gegaan.
Vriendelijk personeel en goed advies gekregen, de volgende dag kon ik het bestelde artikel in de winkel op halen.
Ik ben zeer tevreden over mijn aankoop.

Van Ommeren in Tiel 29-10-2023

Vaker bij deze winkel wat gekocht.Vriendelijk en zeer behulpzaam personeel,.Niks is hen te veel.Goede informatie over hetgene je wilt kopen.

Hans van Herwijnen 29-10-2023

Levering uit de winkelvoorraad winkelier op afgesproken dag en moment.
Het apparaat heeft trouwens een gelijke prijs of voor de gelijke prijs meer mogelijkheden als bij de ondergenoemde electronica keten.
Goede voorlichting bij aankoop geen mooie verkooppraatjes waaruit voor ons duidelijk was dat de productkennis veel groter is dan bij de grote electronica winkelketens.

En tevens niet zoals bij de Mediamarkt zeer regelmatig voorkomt dat de levering volgende dag soms wel dagen langer duurt omdat in tegenstelling wat de website vermeldt dan tijdens moeizaam contact met een helpdesk blijkt dat het artikel niet op voorraad is in het centrale magazijn of daar nog in bestelling staat.

Robbert Kleine Schaars 29-10-2023

Super vakkundig personeel dat me vriendelijk en goed heeft geholpen met het maken van de juiste keuze. Ze hebben een goede en snelle levering waarbij alles ging zoals vooraf afgesproken.

Nana 28-10-2023

Fantastische service aan huis ! Ze hielden zelfs rekening mee dat ik in de nachtdienst zat en hebben meteen in de vroege ochtend bezorgd! Super blij !

Henk van Es 28-10-2023

Vriendelijk , behulpzaam personeel. Geven goede uitleg en advies en zeer goede service.

Jan Pieter 28-10-2023

Prima zaak
Goed advies en vriendelijk personeel
Zaken zoals deze moet je zuinig op zijn

Lyan Berlijn - Ploumen 28-10-2023

Heel klantgericht van de keuze van het product tot de levering. Leverancier (met name eigenaar) denkt mee geeft advies en is heel kundig. Last but not least prettig in de omgang.

Mevr Geelen 28-10-2023

Geweldig geholpen morgens gekocht en middags in huis.
Super personeel goede uitleg niets om aan te merken
Klasse we kopen daar alles

Janna 28-10-2023

Super service alles netjes geleverd en geïnstalleerd. In de winkel wordt er goed advies gegeven over de apparatuur die het beste bij je past. Bedankt electro world de Rouw!!

De Rooij 27-10-2023

Goed en prettig en vakkundig geholpen. En als er iets niet duidelijk is wordt het rustig en goed uitgelegd.

Patricia 27-10-2023

Duidelijk aan de telefoon, komen afspraken na, zetten zich goed in en doen moeite. Helemaal prima!

Michael van Gerven 27-10-2023

Geweldige winkel, altijd goed geholpen en vriendelijk personeel. Ik en mijn familie komen altijd terug. Ga zo door!!

Groetjes Michael

Wil en Helma ter Horst 27-10-2023

Altijd vriendelijk en goed geholpen. Wij kiezen bewust voor service en kwaliteit. Dat weten we ondertussen ruim 30 jaar.
Never charge a winning team