Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2936 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Houmes 25-10-2023

Niets gekocht maar snel en correct geholpen met de reparatie van de wasmachine!

Patrick van Bernebeek 25-10-2023

Topservice! Fijne mensen. Afspraak is afspraak. Totale ontzorging van aankoop tot en met installatie

b vd kammen 24-10-2023

klantvriendelijk en goed voorgelicht over het produkt ook service later is goed in orde

Erwin 24-10-2023

helder advies over het aan te schaffen product , professioneler installatie service aan huis

Astrid 24-10-2023

Prima winkel, uitgebreide sortering, uiterst deskundig advies en hele goede service!

Harry Hover 24-10-2023

Winkel ligt centraal in het dorp en je wordt uitstekend geholpen. Altijd snelle service en het werk wordt accuraat gedaan.

Nelissen 23-10-2023

Vriendelijk te woord gestaan. Goede en duidelijke informatie voor de aankoop van een Oled tv. Meegedacht over een oplossing voor het plaatsen van de nieuwe tv in een bestaande tv kast. De monteur die de tv kwam plaatsen was vriendelijk en dacht goed na over het probleem dat zich voor deed tijdens het installeren van de nieuw tv. Was zeer kundig. Echt heel goed geholpen door de mensen van Electro world in Boekel.

Jan Willem 23-10-2023

Duidelijke uitleg over de werking en de opties over het product (in ons geval een Miele wasmachine). Daarbij uit het beschikbare segment ook de nadere mogelijkheden benoemd. Snelle levering en het voorbehoud dat de huidige machine ook nog gerepareerd kan worden. Dus er wordt volop meegedacht met de dilemma's van de klant. Deskundig personeel bij bezorging , instaleren en uitleg van de bediening van de wasmachine.

Marietta 23-10-2023

Goed advies met veel kennis van de producten. Denken met je mee om het zo goed mogelijk te regelen. Vrie delijk personeel

Mirjam Seubring 23-10-2023

Altijd prettig geholpen of je nu iets groots of kleins koopt. Als artikel niet op voorraad is wordt het onmiddellijk voor je besteld

Bram van Langevelde 23-10-2023

Prima voorlichting gekregen bij de aankoop van een stofzuiger. En omdat ik zei dat ik deze op de website voor een lagere prijs zag staan dan in de winkel stond, werd dit direct gecontroleerd en werd de laagste prijs gerekend.

Nugteren, Wim 23-10-2023

uitstekende collectie, kwaliteit en deskundigheid en klantvriendelijkheid, zowel in de verkoop als in de bezorging

Norbert 23-10-2023

Mooie en goede koelkast geleverd. Prima op tijd en netjes geplaatst en ingesteld. Gebruiksklaar. Verpakkingsmateriaal afgevoerd. Oude koelkast ook afgevoerd.
Alles keurig afgehandeld.
En leenkoelkast toen mijn oude het begaf onmiddellijk bezorgd en gratis omdat ik nieuwe koelkast bij Stadhouder kocht. Top!

Martin 22-10-2023

Goede uitleg vooraf. Pech met installatie werd voortreffelijk verholpen. Fijn personeel.

Loes 22-10-2023

Enorme leuke , aardige mensen. Ze weten waar ze het over hebben en nemen alle tijd voor je . Voor dat ze af komen leveren , bellen ze nog even . In 1 woord top 🤣

Fam. Roberts 22-10-2023

Fijn geholpen in de winkel met uitleg van de verschillende voor en nadelen van de diverse type Liebherr koelkasten. Wij zijn blij met onze uiteindelijke keuze. De koelkast is bijzonder stil, heeft een super praktische indeling.

W Vader 22-10-2023

Goede en klantvriendelijkheid is top. De afhandeling van de aankoop ervaarden wij als prettig

Wil Dielis 22-10-2023

Een zoektocht naar een moeilijk lampje met bajonetsluiting leverde een positief resultaat op.

Familie Rams 22-10-2023

Perfecte levering en meenemen oude machines. Personeel netjes en vriendelijk . Fijne winkel waar ik beslist vaker ga komen!

Hans 22-10-2023

De televisie was op voorraad bij ons in het dorp, dus hij hoefde niet opgestuurd te worden.
Keurig geholpen door de vriendelijke verkoper.

Jan Willem Besteman 21-10-2023

Superadvies, zeer klantgericht, goede spillen, goede service. Ze kennen de klant en denken mee.

Ben 21-10-2023

Zeer goed geholpen. Meegedacht met ons probleem en een afdoende oplossing geboden

SB 21-10-2023

Snelle reactie op reparatie aanvraag.
Afspraak werd meteen ingepland.
Wel wachttijd van 1,5 week tot monteur kon komen.
Monteur was netjes en zeer kundig.
Gaf ook goede uitleg en advies over reparatie.
Zou Witte Hal Electroworld meteen aanraden.

S. Valk 21-10-2023

Goede informatie, vriendelijke, prima service voor plaatsing, heel netjes gewerkt. Ook in onze wat oude keuken

Annemiek Roovers 21-10-2023

Electro World vd Poel in Zundert de beste van allemaal.
De beste service die je maar kan wensen.
Is er een probleem ze lossen het die dag nog op.
Nog nooit zo tevreden geweest over een winkel als Van de Poel Zundert.
Er kan er maar 1 de beste zijn en dat zijn hun!