Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2928 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Mgl van boekel 03-10-2023

Aardige medewerker, duidelijke uitleg, vlotte bediening en levering, installatie klokslag op afgesproken tijd.
Heb alle vertrouwen in de firma Electroworld Hamers.

Gilbert Wilson 03-10-2023

The Site was user friendly and delivery was good. However, there was a slight delay(5 Days) in delivering the product and we even though we chose a store that is very near to our house. Other than that I do not have any issues.

Ellen 03-10-2023

Al jarenlang doen we zaken met deze betrouwbare partner. Goede hulp bij aankoop, eerlijk, nette prijzen en perfecte service!

reparatie 02-10-2023

mijn bij hun gekochte stereo ( een paar jaar gelden ) is goed gerepareerd. De prijs voor de reparatie viel onder een coulance regeling . anders was mij de reparatie te duur geweest. voor zover ik kan beoordelen functioneert het vervangen onderdeel goed

H.jaeqx 02-10-2023

Electroworld Van Kan Hoensbroek
Mijn koel-vries combi: koelgedeelte deed t niet meer
Verschillende andere zaken konden niets doen op deze zaterdag. Ik was bang dat EW Van Kan te duur zou zijn.
Uiteindelijk om 10u smorgens telefonisch contact gezocht.
Konden mij wel helpen, telefonisch deal kunnen maken en om 15.30u had ik een nieuwe koelkast.

Harry 02-10-2023

Goede kwaliteit product en perfecte service. Contact verloopt via korte lijnen, rechtstreeks per telefoon en werkelijk gesprek.

rooijackers 02-10-2023

zeer kundig personeel , altijd bereid mee te werken voor de beste oplossing

W.W. v.d. Kamp 02-10-2023

Zeer goed en snel onze inbouw koelkast combi vervangen en dit voor een goede concurrerende prijs

Johan 02-10-2023

Prima geholpen, goede service en goede afspraak gemaakt i.v.m de bezorging.

Sylvia van der Straten 02-10-2023

Altijd vriendelijk en zeer behulpzaam! Wij kopen daar nog wel eens wat. Deze keer een inbouw koelvriescombinatie van Samsung.

Renze de Graaf 01-10-2023

Bij Pol in Winsum heerst altijd een prettige sfeer , je wordt vriendelijk ontvangen en er is naast goed advies ook altijd ruimte voor een praatje. Ze kennen je , en dat maakt dat we graag bij elke electronische kwestie eerst naar Pol gaan. En tot nu toe altijd met succes.

Annie Claassen 01-10-2023

Onze vaatwasser was kapot. De monteur had heel snel het probleem gevonden. Er moest een onderdeel besteld worden bij Miele. Na ontvangst van het onderdeel kwam de monteur op zijn vrije dag de vaatwasser repareren zodat wij maar een paar daagjes zonder vaatwasser waren. Top, bedankt monteur 👍!

Manja van Boxtel 01-10-2023

Ik heb hier mijn nieuwe televisie gekocht, werd super goed geholpen, men was zeer vriendelijk en wat een service! Men kwam de nieuwe televisie brengen, gingen deze meteen met bij gekochte muurbeugel bevestigen. Televisie aansluiten/ installeren! De oude televisie ging naar de slaapkamer en ook deze werd aan de muur bevestigd en volledig aangesloten en geïnstalleerd. Beide tv’s zorgde ze ook ervoor dat mijn kpn voor televisie kijken werd geïnstalleerd! Echt wat een topservice en klantvriendelijkheid! Dit maak je zelden mee! Dus voor mij een dikke tien!

Martin Schriek 01-10-2023

Overzichtelijke winkel. Goed aankoop gesprek met alle informatie. Winkel op korte afstand, gemakkelijk bij vragen of service indien nodig. Levering perfect!
100 punten!

M.L. Koole 01-10-2023

Overzichtelijke winkel, personeel neemt rustig de tijd voor uitleg en advies. Bezorging was snel en met tijd en aandacht voor instructie over de wasmachine.

Leny 01-10-2023

Deskundig en zeer vriendelijk personeel, die je helpen de juiste keuze te maken.

Rémy Smitshuijzen 01-10-2023

Van oudsher heeft de firma ELRES service heel hoog in het vaandel staan. En dat is nog steeds zo!
Niet alleen vooraf (advies met meedenken), tijdens (bezorgen en aansluiten), maar ook na de aankoop, ook jaren erna.
Persoonlijk contact is veel prettiger dan artificial intelligence.

Maik Lammers 01-10-2023

Ik heb gekozen voor electroworld Breukers omdat ze altijd een goede service hebben. De vragen die ik had voor een oplossing van mijn probleem hebben ze heel goed opgelost. Vakkundige uitleg gehad en zo gaat het hier altijd. Kom graag in deze winkel

jeannette 01-10-2023

Geweldig een winkel waar je altijd kunt vinden wat je nodig hebt en er heel fijn geholpen wordt de service is prefect ga zo door

Betty Boop 01-10-2023

Heel fijn een winkel in de buurt. Zeer vriendelijke en met name ook gezellige verkoper, de deal voor een TV was snel gesloten. Dag erna al gebracht en geïnstalleerd. Voor de hele ervaring een tien met griffel! Binnenkort weer terug voor een soundbar.

Senioren gsm telefoon 30-09-2023

Prima telefoon, helaas was de bestelde kleur (rood) niet meer leverbaar en werd er een zwarte besteld, die nog weer even op zich liet wachten. Verder tevreden over de aanschaf en de winkel (Electro World in Veen) zelf, we zin daar al heel lang klant en ze proberen altijd vlot en netjes te helpen.

A. Machiela 30-09-2023

Top bedrijf. Vriendelijk en zeer deskundig personeel. Ik kom hier al meer dan 50 jaar!

Emile 30-09-2023

vlotte service, ook reparatie op de koopavond thuis, deskundige en vriendelijke monteur!

Marianne 30-09-2023

Ik ben heel blij met deze winkel. Ik ben al 20 jaar klant. vriendelijke mensen hele goede service. Ze staan altijd voor je klaar.

Irma 30-09-2023

Vertrouwd, betrouwbaar, behulpzaam zijn slechts drie woorden die van toepassing zijn.
Electro World Stiphout is al jaren een begrip in Zandvoort; topservice!