Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Linda 06-11-2022

Belde op maandag over een storing in mijn wasmachine.
Vrijdag kwam de monteur, gelukkig had ik niet veel was in die dagen, want een midweek zonder wasmachine valt dan niet mee.

De monteur kwam prima op tijd en was behulpzaam en zeer klant vriendelijk.
De storing is verholpen!

Henk 06-11-2022

Klantvriendelijk. Prima service (voor zover ervaren tot nu toe). Eerst leveren, dan betalen.

M.C.Hoesen 06-11-2022

Shop in de buurt. Zeer behulpzaam personeel. Snelle aflevering en plaatsing.
Zeer tevreden.

F.Boelens 06-11-2022

Heel tevreden wordt goed geholpen ,vriendelijk en behulpzaam.Denken mee wat de beste optie bij jou wensen waaraan een apparaat aan moet voldoen.Ben ook heel tevreden met het product voldoet aan mijn wensen.

Martin 06-11-2022

De service is goed. De uitleg die je krijgt zodat je een goede keuze kunt maken is helder.

Klaas 06-11-2022

Deze winkel heeft service hoog in het vaandel staan. We zijn al vele jaren klant. Vriendelijk en kundig personeel.

J.van den Oever 06-11-2022

Klein van winkel groot van service.
Persoonlijk contact en weet wat de klant wil.

Onduidelijk wat hiermee wordt bedoeld 06-11-2022

Klantvriendelijk, goed advies en goede service. We kiezen bewust voor deze plaatselijke winkelier omdat hij al heel lang goed bekend staan en we kunnen vertrouwen op hun vakmanschap.

benno 06-11-2022

Snelle en adequate service voor een schappelijke prijs. Het was niet ons eerste contact met deze firma en ook vorige keren waren wij zeer tevreden.

Emke 06-11-2022

Brilman (electroworld) is een betrouwbaar en eerlijke winkel, ze hebben een fantastische service en leveren ontzettend snel!
De droger werd netjes aangesloten en mijn oude droger namen ze mee retour. Echt een nette en fijne service! Bedankt!

Erica 06-11-2022

Fantastische service
Nieuwe inbouwkoelkast binnen paar dagen geleverd en gemonteerd bijzonder prettige monteur werkt keurig en netjes.

Esther 06-11-2022

Zeer vakkundig en vriendelijk geholpen, snelle en vakkundige plaatsing en zeer tevreden over de nieuwe vaatwasser.

m.rol 06-11-2022

vriendelijk, deskundig personeel, Levering gaat prima, goede controle op in dit geval de gasslang plaatsing. Goed stabiel zetten van het apparaat.

van Egmond 06-11-2022

Na ons telefoontje op zaterdag over panne aan onze wasmachine werd toegezegd dat de monteur maandag of dinsdag langs zou komen. Maar dat werd helaas niet met hém gecommuniceerd. Na een tweede telefoontje op dinsdag kwam hij wel meteen woensdag. En de reparatie werd donderdag al meteen uitgevoerd en daar zijn we uitermate tevreden over. Dank voor de service.

Peter 06-11-2022

Goede en vriendelijk personeel. Je wordt goed geholpen. Alles wat op voorraad is wordt snel en deskundig geleverd

Joke van Woerkom 06-11-2022

Je word altijd goed geholpen en goed wegwijs gemaakt met de producten.
Alles word goed geplaatst, en ze gaan niet eerder weg voordat het goed is.

Coen 06-11-2022

Zeer tevreden en erg vriendelijk personeel! De koelkast werd zelfs binnen een uur bezorgd en aangesloten! Dankjewel voor de goede service!

Anita 06-11-2022

Heel vriendelijk geholpen. Deskundig personeel, weten ècht waarze het over hebben. De monteur die thuis kwam ook zeer vriendelijk en service gevoelig.. Dat vind ik belangrijk, in mijn eigen huis. Fijn!

Twan J 06-11-2022

Zeer vriendelijk, duidelijke uitleg, alle tijd, niet opdringerig, goede advise.
Ben ook bij concurrentie geweest bij T.......
Maar hier word niet geluisterd en wordt je les gelezen hoe je moet strijken. Praten gewoon over je heen. Dit was niet fijn en dan druk ik me nog licht uit.

Marcel Schmeetz 06-11-2022

Uitmuntende service nav defecte computer en goede voorlichting voor aanschaf tablet

Hagendoorn 06-11-2022

Prima service en verstand van zaken, uit ervaring weet ik dat de service goed is, ook als er een keer problemen zijn.

Hans 06-11-2022

Vakkundig advies en vriendelijk geholpen, en bezorgd en aangesloten volgens afspraak.

De Haas 06-11-2022

Deze winkel gekozen vanwege steun voor lokale winkel(Raamsdonksveer) en dat door andere een goede service is aangegeven.

Kim 06-11-2022

Goede service in de winkel, aangevuld met de vergelijker van hun website! De verkoper was heel meedenkend in het kiezen van de bezorgdatum.
Bij levering was de service top! Het apparaat werd op de gewenste plek geplaatst en geïnstalleerd, waarbij ook instructies gegeven werd over het gebruik. Kortom: topservice!

José 05-11-2022

Hoewel het natuurlijk nooit fijn is om te horen dat èn je vaatwasser èn je wasmachine aan vervanging toe zijn, mag ik wel zeggen dat ik toch erg tevreden ben over De Witte Hal. De wasmachine is al daags erna vervangen en de vaatwasser 4 dagen later, terwijl het een erg drukke tijd was. Zeer tevreden over de mannen van de Witte Hal, ik heb er vertrouwen in.