Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3014 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

F. Visser 24-07-2023

Super artikel en de prijs die je ervoor betaald maakt het een perfect product. Ook het vriendelijke personeel deelt mee in de omschrijving.

HR Expat Services 24-07-2023

Veel keuze, mooie merken - goede uitleg en snelle service, staan altijd paraat bij storingen dus wij zijn zeer tevreden

Herman de Witte 24-07-2023

de reparatie van onze oven is snel en perfect verholpen volgens afspraak, dus wij zijn er heel tevreden over.

Stappers 24-07-2023

Ik voornamelijk gekozen voor deze winkel omdat het een lokale winkel is en je er goed advies krijgt, tevens weet ik dat de service er ook top is.

Paul 23-07-2023

Prima, kennis van zaken meer dan voldoende de tijd nemen voor installatie en uitleg werking.👍😊

Arnold 23-07-2023

Geweldig geholpen in de winkel een zeer duidelijke uitleg over het product. De installatie was zeer naar wens de monteur nam er alle tijd voor. Ik zou hier graag weer wat kopen.

H Baars 23-07-2023

Hele goede service en duidelijke uitleg
Vriendelijk personeel
Een winkel waar we al jaren naar tevredenheid komen

Piet 23-07-2023

Correcte communicatie, advies en nette winkel. Dit wordt erg gewaardeerd door mensen op leeftijd. De service van vroeger hebben zij hoog in het vaandel staan.

Jaap 23-07-2023

Keurig geholpen, kreeg zelfs koffie en vervangend onderdeel werd direct geplaatst. Het kan niet beter!!!

Bleijenberg 23-07-2023

Zeer vriendelijk personeel, goede service en advies.
Luisteren naar je wensen , en kunnen en willen daar ook graag hun advies in geven.
Zal altijd bij nieuwe aanschaf weer daar heen gaan

Wouter 23-07-2023

Ik kom graag in fysieke winkels in de buurt. Electro World Weiden in Weerselo is een prettige winkel. Ik werd vriendelijk en deskundig geholpen.

Simon 23-07-2023

Pol, winsum altijd vriendelijk en goeie raad ivm 1 aankoop van spul(len) en u krijgt echt geen spijt om naar pol winsum te gaan, vriendelijke hulp / advies van echbert of geeske.

Corsten 23-07-2023

Electroworld al jaren onze leverancier van Electronica .
Goede service dus nu onze komst ook weer daar besteld.

Saskia 23-07-2023

Super klantvriendelijk, ze hadden de bewuste stofzuiger in huis ,dus direct opgehaald. Echt top !

Gert Jan & Jos 23-07-2023

Uitstekende service en vakkundig advies van de medewerker van Electro World van Dijk.

Yvonne Ponsteen 23-07-2023

Hij kwam snel met het juiste onderdeel. Plaatste het snel. En voor een keurige prijs.

Marrius Dedden 23-07-2023

Uitstekende service.
Meedenken en inleven in de klant.
Uitstekende medewerkers

Gerard van den Ende 22-07-2023

zeer beschaafd en deskundig personeel, zowel in de winkel als bij de montage.

Lydi de Bruin 22-07-2023

Leuk geholpen. Goed advies gegeven. Klantvriendelijk. Raad het het echt aan om daar heen te gaan.

Henk Huusken 22-07-2023

Super service, vakkennis en komen gemaakte afspraken waar. Een aanrader zou ik zeggen.

Janny de vries 22-07-2023

Wij wouden een winkel waar de service goed was wedden vriendelijke en vakkundig geholpen in de winkel ook de monteur die het witgoed installeerde wist wat die deed

Jolanda 22-07-2023

EW Hoogendoorn communiceert correct, zowel telefonisch als per mail, heel prettig. Vaatwasser werd op de afgesproken tijd geleverd en keurig geïnstalleerd. Eén keer een vaat gedraaid tot volle tevredenheid.

Ad 22-07-2023

Heb alles keurig op tijd ontvangen, niks om over te klagen, echter product is niet wat ik bedoel, stuur dus een mail ter herroeping, zoals staat beschreven, echter krijg helemaal geen antwoord op de herroeping, niet OK. dus.

W.Melis 22-07-2023

Bij aankoop tv goede voorlichting. Vlotte levering en er werd alle tijd genomen om alles uit te leggen. Niets was teveel.
Van Gils is een aanrader!

J.J.Kroes 22-07-2023

Site niet gebruikt. Ik ben zeer tevreden over de klantvriendelijkheid en deskundigheid van de medewerker in de winkel.