Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3024 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Bram Kool 22-07-2023

Al jaren lang doen wij daar onze witgoed aankopen. De voorlaatste was een Liebherr inbouwkoelkast die prima bevalt.
Nu een Siemens wasdroger (nog even niet gebruikt). M.n. de eerlijke aankoop adviezen doen ons steeds terugkomen. Ook de plaatsing op een krappe zolder verliep goed.

Fam. Boogaard 22-07-2023

Prima service en reparatie en uitleg na defect in de tv.
Keurig opgelost.

Rachel 22-07-2023

reageren snel en de monteurs zijn vakmannen. Een zeer betrouwbare organisatie.

Peter van der Horst 21-07-2023

Vriendelijke, deskundige bediening. Goede service. Veel ruimte om te parkeren.

J. Schoon 21-07-2023

Als vaste klanten zijn wij keer op keer tevreden met de service. Zowel de verkopers als de bezorgers zijn erg behulpzaam en vriendelijk. Wij komen graag bij Ava.

Hans 21-07-2023

Alles klopt: klantvriendelijk, deskundig, goed advies, fijne service en komen afspraken na

G hess 21-07-2023

Snelle oplossing voor een defecte print in de combi oven.
Nadien nog deels in garantie gezet bij fabrikant door firma v amelsvoort👌

Electroworld Wim vd Broek 21-07-2023

Lekker dicht bij huis en goede service. Artikel was na bestelling snel in huis .
Ze hebben telefonisch laten weten dat ik het kon ophalen.

Peter Kramer 21-07-2023

Prima winkel . . . meedenkers en doeners . . . snel en eerlijk advies . . . persoonlijke benadering

w.f.van zant 21-07-2023

vriendelijke hulp. behulpzaam. ook als het een reparatie betreft waar alleen een apparaat wordt opgestuurd ter eparatie.
service dus.
installatie sonos prima. Bijzonder aardige medewerker, die op een rustige wijze zijn werk deed en uitleg gaf.

Bea en Rene 21-07-2023

Goed advies, fijne mensen en goede garantie.
Ze nemen alle tijd om de apparaten goed uit te leggen, zodat je een wel overwogen keuze kan maken.
Vindt het ook fin om een winkel om de hoek te hebben.

Van Alphen 21-07-2023

Doe leverlevering was op tijd zoals afgesproken.
Behulpzaam met de installatie

Nick Mettler 21-07-2023

Geholpen bij het maken van een schaderapport, snelle levering nieuwe tv.
Minpunt meneer is fan van psv

Van der Linde 21-07-2023

Prettige w inkel.
Alleen jammer dat er niet 1 aanspreekpunt/persoon is.
Steeds iemand anders.
Uiteindelijk komt alles goed

Janine Gieben 21-07-2023

Behulpzaam en vriendelijk personeel aan de telefoon. Goede en snelle communicatie. Duidelijke offerte. Ze doen wat ze beloven. Mijn aangekochte Siemens inductie kookplaat kon al na een paar dagen geplaatst worden. Vriendelijke monteurs die alle tijd namen om de werking van de kookplaat uit te leggen. Voor mij een goede ervaring. Ik kan dit bedrijf zeker aanbevelen.

Hans 21-07-2023

Fijne medewerkers, medewerkers hebben kennis van zaken, enthousiast en klantvriendelijk

Hr . Bloem 20-07-2023

dit keer was het maar een klein artikel maar ik kom steeds weer voor alles wat zij in het programma hebben omdat je hier zo klantvriendelijk word geholpen en ook de betere service krijgt die je maar kunt verwachten en Electro Wiels Breukers is een begrip in de hele regio

H.van Dijk 20-07-2023

goede uitleg, de services is goed, klachten worden meedenkend altijd opgelost

Esther 20-07-2023

Goede service en uitleg. Binnen een uur stond alles en was alles aangesloten.

Martin 20-07-2023

Deskundig, behulpzaam en service zijn de belangrijkste factoren waarom ik lokaal koop en niet bij de grot ketens.

Roy & Teske van Oort 20-07-2023

Goede service, apparaat is netjes geplaatst en naar behoren aangesloten, oude apparaat ook direct mee retour genomen, er stonden nog wat spullen voor/op het oude apparaat maar dat was geen probleem. Top service weer van Electroworld Wim vd Broek Boekel!!

AVS 20-07-2023

goed luisterend oor en fijn advies. en goede service, betrouwbaar adres uit eigen dorp

Jan van den Boom 20-07-2023

correct geholpen snel en vriendelijk. assortiment is ruim, goede deskundige adviseingadvisering

MC van der Leden 20-07-2023

Altijd een zeer goede service en vriendelijke bediening en kundig personeel.

Theo 20-07-2023

Heel vriendelijk personeel en leggen alles goed uit. Nemen de tijd voor je.
Service voor reparatie is uitstekend zeer ervaren mensen.