Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2927 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Fred 27-07-2023

Het was zeer prettig om in deze winkel geholpen te worden. De verkoper begreep gelijk waar we naar opzoek waren en heeft ons een zeer goed advies gegeven. Daarop hebben wij gelijk besloten om ons product aan te schaffen

Bas Baake Elektroworld 27-07-2023

Vlot geleverd en vertrouwd adres. Stel prijs op een persoonlijk contact en niet een of andere webshop.

Esther Gense 27-07-2023

Het was voor mij de eerste keer dat ik iets bestelde via Electroworld en was aan het wachten op een bericht wanneer het product geleverd zou worden. Toen ik later op de dag (dat ik iets besteld had) thuiskwam van mijn werk en het product al thuis aantrof was ik blij verrast dat het al zo snel was. Dat is dan de grote plus! De 8 is er omdat ik dit niet wist. Ik was aan het werk. Gelukkig was mijn man thuis en kon deze het pakket(je) aannemen. Echter nu weet ik dat het zo snel kan gaan en kan ik dingen aangeven/vragen vwb levertijd.

Hans Scheenstra 27-07-2023

Wij hebben louter goede ervaringen met de firma Stadhouder. Er is een zeer breed assortiment en alle adviseurs hebben zeer brede kennis van de producten welke in de winkel staan of zijn zeer bereidt om te kijken of een product beter bij de wensen aansluit. Het is fijn om een dergelijke winkel meet elektronica - en huishoudelijke producten midden in je woonwijk te hebben zodat je niet naar grote winkelcentra behoeft te gaan of de binnen stad. persoonlijke service en advies staan hier voorop!!!

Lyan Ploumen 27-07-2023

De eigenaar van deze winkel is zo klantgericht en vriendelijk en heeft uitgebreide kennis dat vind je bijna nergens meer! Hoop dat deze winkel nog lang in het Heuvelland blijft.

Willem 27-07-2023

Vriendelijk personeel dat de tijd neemt om alles uit te leggen en niet opdringerig is.

Maaike Vreeswijk 27-07-2023

We zijn zeer tevreden over het advies en de opvolging van de medewerkers. De werkzaamheden zijn snel en correct uitgevoerd.

Inge 26-07-2023

Heel vriendelijk en kundig! En denken mee voor een goede oplossing. Wij zijn heel blij met de Firma Vos!

Govind 26-07-2023

Ik heb bewust gekozen voor een lokale ondernemer. Eerder heb ik al positieve ervaring gehad met Electroworld. Hun webpagina is overzichtelijk.
De aankoop in de winkel verliep vlotjes.”, evenals de snelle bezorging. Het oude apparaat werd probleemloos meegenomen.

Heleen 26-07-2023

Iedereen helpt je graag met oplossen van problemen en vragen. Uitleg bij je aankoop. En reuze vriendelijk. Afspraak is afspraak.

John van hooft 26-07-2023

Super geholpen
Juiste advies
Netjes optijd
Keurig werk
Afspraken nagekomen zoals afgesproken
Service

Wispels Beheer Bv 26-07-2023

Zeer goede uitleg vriendelijke bediening.
Goede adviezen voor gebruik koffiemachine.

Mat 26-07-2023

Vriendelijk personeel en goed advies zorgen dat je de juiste keuze maakt in het product dat je zoekt. Ook de gemaakte afspraken worden nagekomen.
Kortom een prima zaak om je spullen te kopen.

Aart van Hemert 26-07-2023

heldere uitleg niet opdringerig spontane verkoper heel veel keus uit verschillende merke

Giovanni 26-07-2023

Vakkundig geholpen onder het genot van een heerlijk kopje koffie.
Heb het gekochte artikel pas 1dag in huis en ziet er mooi uit en de installatie was zo gebeurt.

A vr berg 26-07-2023

Keurig geholpen verkoper heeft verstand van zaken de monteur hééft alles goed uitgelegd en had geen haast en zeer beleefd en winkel is per auto goed bereikbaar

A.Akse 26-07-2023

100% tevreden hele fijne zaak en zéér klantvriendelijk.
Alle tijd; duidelijke uitleg, kleinschalig, kortom.....ik heb er al véél gekocht en zal dit in Zandvoort ook blijven doen.

Mieke Cornelisse 26-07-2023

Deze mensen staan altijd voor je klaar met hun hulp en een vriendelijk woord en fantastische uitleg over alles zij verdienen een dikke pluim

Wim 26-07-2023

O zo vriendelijke en klantvriendelijke mensen. Indien ik iets nodig heb wat Balter kan leveren zal ik eerst altijd met hun in contact treden en vragen wat mogelijk is.
Reageren snel en adequaat op E mails wat ik verstuurd heb.

H Snijder 26-07-2023

Een fijne winkel met vriendelijke mensen
En alle tijd voor je hebben bij aankoop en uitleg

C. Damsma 26-07-2023

Goed advies. Vriendelijke bediening en goede service. De droger is conform de afspraak geleverd, geplaatst en aangesloten. Ook is er nog uitleg over de bediening gegeven. Tevens is de oude droger meegenomen. Wij zijn zeer tevreden.

Jolanda Hoppenbrouwers 25-07-2023

Ongelooflijke goede service.
Zowel in de winkel als bij bezorging en aansluiten van mijn wasmachine.
Persoon in de winkel is echt super behulpzaam en geeft zeer goed advies.
Houden ook rekening met jouw en je financiële situatie.

I. Donker Gaasendam 25-07-2023

Koop lokaal. Goede uitleg over het product en snelle levering 👍 vriendelijk personeel!

Gwen 25-07-2023

Ik ben goed geholpen, duidelijke uitleg. Ik ben dan ook zeer tevreden met mijn aankoop.

Wietze Wedman 25-07-2023

Goede prijs/kwaliteit verhouding en keurige aflevering met installatie en advies aan huis!