Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Gerard Elbers 31-07-2023

De winkel is bij ons in het dorp. Klein, persoonlijk en toch niet duurder. De koelkast werd direct een dag later geleverd op zaterdag. We hadden hem echt nodig omdat de vorige stuk was. Kortom vriendelijk, persoonlijk en efficiënt.

Thijs 31-07-2023

Het contact is hartelijk en duidelijk. Ook de bezorging van het product verliep erg prettig. Als klant voelde ik mij volledig ontzorgd door deze hartelijke en duidelijke communicatie.

Janine 31-07-2023

Beste Electronica/Witgoed winkel vh Westland! Goede service, snelle levering en altijd vriendelijk personeel!

J&A 31-07-2023

We kopen graag bij ondernemers in de buurt!
Ze nemen de tijd voor je, communiceren goed, denken mee en leveren mooie spullen af : TOP

Geert 30-07-2023

vriendelijke ontvangst in de zaak, wordt keurig te woord gestaan, afspraak wordt nagekomen, voormelding van komst monteur,
afgesproken tijdstip correct, beschaafde en kundige monteur, reparatie naar tevredenheid uitgevoerd, duidelijk wat betreft kosten, afhandeling correct. Klant is duidelijk koning.

Heidi 30-07-2023

10/10 :
Aankoop koelkast : deskundig advies in de winkel ; snelle levering ; vakkundige plaatsing
Alles gebeurde volgens afspraak.

F.Reitsma 30-07-2023

Bij Electro World Talsma wordt je goed, snel en keurig/kundig geholpen. Een plek waar ze je kennen en waarderen als klant.

Bobby 30-07-2023

Heb hier al vaker gekocht en ze hebben een uitstekende service en vriendelijke medewerkers.

baukje van hes 30-07-2023

Zo,n snelle bediening maak je nooit weer mee. en gelijk het probleem opgelost

Wim Tieltjes 30-07-2023

Wederom voor Rookes Rietman gekozen vanwege de betrouwbaarheid en goede service. Dit hebben we, in het verleden, persoonlijk ervaren. De warmtepompdroger werd keurig op tijd bezorgd en geïnstalleerd. Er werd een duidelijke uitleg over het gebruik, van het nieuwe apparaat, gegeven.
De oude droger en verpakkingsmateriaal werden, uiteraard, weer meegenomen.

Hier is Afspraak nog Afspraak!!

r. visee 30-07-2023

Ze zijn altijd vriendelijk en kundig en is het er niet wordt het ook meteen besteld wordt je gebeld als het binnen is .
Is iets kapot goede reparateurs , hoeven n iet te lang te wachten. Prima winkel kom er al jaren.

ilse 30-07-2023

Je wordt er altijd vriendelijk geholpen door bekwaam personeel. Snelle service.

Johan 30-07-2023

Zeer klantvriendelijk, goed advies bij aanschaf van product. Levering en installatie snel, netjes en conform afspraak.

Jolanda 29-07-2023

De service van Hamer is gewoon perfect. Wordt netjes op zijn plek gezet. Kreeg ook nog uitleg, over hoe het werkt.
Gewoon top. Superen blij met hun.

Tim en Anke Voncken 29-07-2023

Snelle service, kundig advies, installatie aan huis. Fijn dat alle restmaterialen bij levering worden meegenomen.

Sneep Henny 29-07-2023

Zeer tevreden.altijd een vriendelijk woord, goede uitleg, wij komen graag in Den Dolder om iets te kopen

Marianne 29-07-2023

In winkel vlot en vriendelijk advies. Plaatsing ook snel geregeld met goede uitleg en adviezen

Topservice. 29-07-2023

Elektro World Wim vd Broek onderscheidt zich door fantastische service en meedenken met de klant.
Top !! Waar maak je dat nog mee tegenwoordig.
Ga zo door en jullie toekomst is verzekerd.

Siebren 29-07-2023

Klant vriendelijkheid en service gevoelig geen gedoe en vlotte afwerking enkel lastig dat er minimaal 75 karakter geplaats moeten worden.

Thijssen Raamsdonksveer 29-07-2023

Goed geholpen, duidelijk uitleg betreft het gekochte product.
Eigenaar besteed aandacht aan de plaatselijk verenigingen.

Fam. Bakker 29-07-2023

Snelle levering en meedenken bij de aanschaf en plaatsing van een vrieskast op de eerste etage. Nette, vriendelijke professionele behandeling bij het plaatsen. Trap eerst vrij gemaakt van de leuning en andere obstakels en weer keurig teruggebracht. Hiermee onderscheid het bedrijf zich door service en vakmanschap. Daarnaast was de vriezer niet duurder dan grote concerns als bol.com etc.

Geert 29-07-2023

Mooie winkel met vriendelijk en deskundig personeel. Je kunt diverse apparaten bekijken wat fijner is dan online je keuze maken. De afwasmachine is thuis bezorgd en netjes geïnstalleerd/gemonteerd, achteraf ben ik blij dat ik het niet zelf geprobeerd heb want het was nog best een klus voor de mannen. Eerst hadden ze een verkeerde machine bij zich maar ze zijn die meteen gaan omruilen voor de juiste. We zijn 100% tevreden en enthousiast over Electroworld Drieenhuizen uit Amersfoort!

Bayram 29-07-2023

We zijn al een paar jaren klant hier en zijn zeer tevreden over de service, bezorging en communicatie 👍🏼

Tino 29-07-2023

Keurig en goed ons probleem opgelost na een probleemanalyse vanaf een opgenomen video.

Jan 28-07-2023

Top winkel we werden netjes geholpen en verschil tussen warmtepomp en condensdroger werd perfect uitgelegd. Zeer vriendelijk personeel. We hadden de warmtepompdroger rond 15.30h aangekocht en kon de volgende dag om 10.30h al geleverd worden dit noem ik pas service.
Ook het plaatsen van de warmtepompdroger op zolder werd niks extra voor gerekend. Ook de betaling kon achteraf zowel cash als via pin voldaan worden, niks vooruit betalen. Bij zo'n winkel kom ik dan graag terug.