Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2927 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Brandy 03-08-2023

Uitstekende service.
Zowel via email als telefoon en de bezorger/monteur was op tijd, vriendelijk en behulpzaam.
Ik ben altijd al ruim tevreden geweest met Brinkhuis.

Wim Kok 03-08-2023

Goede begeleiding bij aankoop inclusief check inbouwmogelijkheden. Tijdige levering en goede communicatie

E. Kraan 03-08-2023

We hebben een Miele wasautomaat gekocht bij Van Dijk Electro World. Bij de installatie zijn wij uitgebreid geïnformeerd over de werking en mogelijkheden van de machine. De installatie was een fluitje van een cent en en passant werd ook nog even de afwasmachine gerepareerd. Kom daar eens om!!

Frans 03-08-2023

Prettige en fijne bediening, zowel in de winkel als bij de aflevering.
Dit is nog zoals we het van vroeger kennen.

Pietersen 03-08-2023

Dank voor de vriendelijke bezorgservice. Dat waarderen we enorm. Het filter doet zijn werk.

Philip Paar 03-08-2023

Firma Hartelust in Aalsmeer is al decennia lang een begrip in Aalsmeer en omstreken. Ik ben reeds jaren klant en ook deze keer ben ik wederom uitstekend geholpen met de aanschaf van een nieuwe televisie voor mijn moeder van 87 die vorige week is opgenomen in verpleeghuis Rozenholm in Aalsmeer. In de winkel werd alle tijd genomen voor goed advies en het maken van de juiste keuze qua beeldformaat etc. De aflevering en installatie van de TV werd razendsnel (de volgende dag al) volledig verzorgd in het genoemde verpleeghuis. Een vriendelijke monteur kwam stipt op tijd en alles werd keurig in orde gemaakt voor mijn moeder. Het kost dan wel wat meer, maar dit had ik er graag voor over om niet zelf de installatie van de TV te hoeven doen. Omdat ik via internet wilde betalen (mijn pinpas deed het niet) kon ik een factuur ontvangen via email. Deze kwam dus na de installatie en dat zie ik ook als een blijk van (wederzijds) vertrouwen. Uiteraard heb ik dezelfde dag het bedrag overgemaakt. Mijn moeder is dolblij met de nieuwe aanschaf en geniet inmiddels van haar favoriete programma's. Dit helpt haar bij het aanpassen in haar nieuwe woonomgeving. Niet gemakkelijk op haar leeftijd. Dus mede namens mijn moeder van harte dank aan Hartelust Aalsmeer en dat ze nog maar vele jaren mogen blijven bestaan als fysieke winkel met ruime keuze, uitstekende kwaliteit en vriendelijk personeel met hart voor de zaak! Top!

Jeannette 03-08-2023

Alle tijd voor mij ,goede uitleg op mijn vragen. Vriendelijke medewerker.
Service is ook naar tevredenheid.

Karin Kok 03-08-2023

Een dikke 10! Al jaren..... altijd vriendelijk en behulpzaam en storingen zijn snel opgelost

Jeroen 03-08-2023

Goede eerlijke informatie per telefoon. Goed advies en offerte per mail. Afhandeling (afspraak,levering, installatie) perfect. Monteur zeer goed, netjes werk, beleefd, goede adviezen.

Wobbe 03-08-2023

Wasmachine was kapot. Binnen enkele dagen een nieuwe geïnstalleerd. Op de dag zelf nog gebeld of ze ook de wasmachine kraan konden vervangen. Alles keurig afgehandeld op dezelfde dag.👍

Frans 02-08-2023

Fijne online shop, werkt heerlijk, en vriendelijke bediening in de fysieke winkel in Sassenheim. Enig minpuntje was dat we telefonisch verzocht werden om de bestelling zelf op te halen, terwijl thuisbezorging bij de online bestelling afgesproken was

Mary gleijm 02-08-2023

Zijn zeer tevreden over deze zaak goede service, vriendelijk personeel.
Gaan altijd voor onze Electric apparaten naar deze zaak.

Frans Janssen 02-08-2023

Altijd goede voorlichting en uitstekende service. Al vele jaren klant bij Drieenhuizen. Ook nu weer wasmachine gekocht, werd zonder probleem de smalle trap op gesjouwd( langs traplift), nergens een krasje , keurig geïnstaleerd. Complimenten.

Dianne in 't Hof 02-08-2023

Altijd goed in Schalkhaar.
Mensen die weten waar ze over praten.
Plezierig om wat te kopen.

Arjen Lommen 02-08-2023

Onze keuken is verouderd. Afzuigkap ging kapot.
Ze kwamen langs om te kijken en te adviseren.
Ze zochten naar een passend en beschikbare model, vonden die, monteerden de nieuwe en hernieuwden de afvoerverbinding.
Gelukkig zijn er bedrijven zoals deze!!

janscheer 02-08-2023

Klantenservice , je wordt er goed en vriendelijk geadviseerd
En de service is prima

Volker 02-08-2023

Voor een goed advies en uitstekende installatie moet je bij Electroworld Vos in Numansdorp zijn

Ien Colberts-van Schendel 02-08-2023

De werknemers zijn altijd vriendelijk en behulpzaam, leggen alles goed uit en zorgen dat je zo vlug mogelijk je nieuwe apparatuur in huis hebt. Ook de bezorgers/installateurs zijn heel behulpzaam.

c den ouden 02-08-2023

voor de goede verzorging en de vriendelijkheid van de verkoper er werd netjes gebeld dat ze de koelkastcombinatie kwamen bezorgen in een bepaalde tijd

Siebren 02-08-2023

Klant vriendelijkheid en service gevoelig geen gedoe en vlotte afwerking enkel lastig dat er minimaal 75 karakter geplaats moeten worden.

Ilona 02-08-2023

We hebben een Sonos music bar voor bij de nieuwe tv aangeschaft die we we ook bij Elektroworld in Oegstgeest hebben gekocht. Prachtig geluid en daarnaast heel veel mogelijkheden om ook naar de radio te luisteren met nog een kastje erbij.
De installatie verliep weer op rolletjes door de vakkundige en zeer vriendelijke medewerkers. We zijn blijde klanten!

HermanM 02-08-2023

Zeer klantvriendelijk en altijd goed en vakkundig advies van de adviseurs.
Bij installatie wordt heel netjes gewerkt.

Anne 02-08-2023

Nieuwe wasmachine uitgezocht, uiterst vriendelijk en deskundig geholpen.
Gister is de wasmachine bezorgd en aangesloten, keurig op tijd, goede uitleg gehad.
Mooie zaak, groot assaortiment, personeel is uiterst vriendelijk.

Anke 02-08-2023

Goed geholpen en geïnformeerd door de verkoper
En heel tevreden met het geleverde product!

Els 02-08-2023

Heel snelle en correcte levering en installatie. Ondanks drukte en vakantietijd.