Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2934 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Carla 02-08-2023

Ik heb met de winkel gebeld en werd goed en professioneel geholpen, een aanrader! De bezorgers hebben de wasmachine netjes geplaatst. Topwinkel!

Frans Goedhart 02-08-2023

Lokaal een TV gekocht. Uitstekend geholpen, vriendelijk en deskundig geholpen.

Ron 02-08-2023

Kwaliteit, vriendelijke en behulpzaam. Alles perfect thuis geplaatst en werkend opgeleverd!

zeker 02-08-2023

is voor ons vertrouwd ,mijn ouders kochten daar al alles ,en wij gaan zo door zeer tevreden.

Hans 01-08-2023

Zeer deskundig personeel en een breed assortiment. Goede voorlichting en probeert je niet het duurste product aan te smeren.

Henk B 01-08-2023

Zeer prettige en vakkundige uitleg inzake de aanschaf van een nieuwe tv.
Zeker aan te bevelen om hier je elektrische apparatuur te kopen.

Kemps John 01-08-2023

Vriendelijk, behulpzaam personeel. Ook deskundig. Goed advies. Levering op afgesproken tijdstip. Wederom vriendelijke en deskundige medewerkers.

Mary 01-08-2023

Prima zaak klantvriendelijk, behulpzaam, goed advies en goede service. Personeel heel vriemndelijk en behulpzaam. Tot nu toe TOP 🤪🤪🤪

toonwoestenberg 01-08-2023

Klantvriendelijk in de winkel ze nemen de tijd voor je
Bezorging en monteren voortreffelijk
Kwaliteit legt alles uit neemt verpakking + oude machine mee 👍👍😀

Hans 01-08-2023

Een persoonlijke benadering en een deskundige voorlichting. Daarom ga ik graag naar Hagedoorn.

Tineke Heres 01-08-2023

Klantvriendelijk. Apparaten zijn goed afgeleverd en met zorg geïnstalleerd. Top!
Mooie winkel en veel keus.

fam. Jongen-Brakels 01-08-2023

Alles is perfect verzorgd, komen afspraken na. Daarbij Jan Berkvens een goede vakman, geeft duidelijke adviezen en laat ook de klant zijn mening geven. Geen ogen of en haakjes, gewoon dat wat een klant mag verwachten. Daar bij is Jan Berkvens een perfecte vakman die de kneepjes kent zonder enig haast werk. Ook heeft Jan Berkvens voldoende tijd en geduld voor zijn assitent als stagiar om de kneepjes van een pepaalde installatie aan te leren. Zijn assitent is een vriendelijke klantgerichte jongen, beleefd en vriendelijk. Alle lof ook voor hem. Als klant van dit bedrijf/winkel zijn wij ten volste tevreden. Bedankt Berkvens te BOXMEER.

Jannie Brinkman 01-08-2023

Je krijgt er goed advies en de service is geweldig goed. Zeker als er iets kapot is gegaan wordt er niet op aangedrongen om iets nieuws te kopen maar er wordt altijd gekeken of het gerepareerd kan worden.

Piet 01-08-2023

Wij kopen vaker bij Electro World Oude Lashof. Snelle levering en hulp bij problemen.

Els ten Kate 31-07-2023

Op maandag gebeld voor een probleem met de vaatwasser en de monteur kon woensdags al komen, toen bleek er een pomp kapot en deze hebben ze vrijdag nog geplaatst, wat een supersnelle topservice!

Chiara 31-07-2023

Zeer vriendelijk aan de telefoon en een goed advies.
Snel gepland voor de levering.
De monteurs werken snel en netjes, plus rekening houdend met je muren en deuren.
Met een vriendelijke lach en een handdruk, vertrekken zij naar de volgende klant.
Voor mij is dit belangrijk, klant is koning !
Mijn volgende appartement zal ik zeker weer bij hen bestellen.

annymeuileman 31-07-2023

In mijn woonplaats.
Ik ken de winkel van " de Grouw " al heel lang en wil graag zoveel mogelijk in mijn woonplaats kopen
Service is super. Vriendelijk en gemoedelijk.

Marianne Lems 31-07-2023

Winkelen in eigen dorp. Perfect, binnen een week geregeld. Combi-oven en inductiekookplaat. Nieuwe keuken groepen erbij, aangesloten, top!

Robert 31-07-2023

goede service, en goede uitleg over aan te schaffen product, deskundig advies

W en L Rebbens 31-07-2023

Heel goed en vakkundig geholpen, goed geadviseerd om de juiste keuze te maken uit het ruime assortiment! Service is ook top! Wij raden electroworld Hoppenbrouwers zeker aan en wij zijn super tevreden.

Aart Verhaagen 31-07-2023

Deskundig advies, over diversiteit merken producten . Tevens levering ging snel en vakkundig .

carola 31-07-2023

Je wordt leuk te woord gestaan, en goed geholpen. Ik kom al jaren in deze winkel. Een super goede service.

L. v.d.Bosch 31-07-2023

Uitstekende service ! Het scheerapparaat kreeg ook nog een extra onderhoudsbeurt.

Brian 31-07-2023

Luisteren goed naar onze wensen, brengen advies uit en weten verschillen tussen de verschillende apparaten en merken goed en duidelijk over te brengen. Vriendelijk personeel

Gert Broer 31-07-2023

Advies goed, product goed, service goed, afspraken goed. wij zijn erg tevreden met deze lokale(!) dealer.