Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3011 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

H.Smits 28-07-2023

Leuke set vooral kwaliteit/prijsverhouding en supersnel in huis !En ook makkelijk betalen met IN3
Aanrader dus.

Marion 28-07-2023

Woensdag om 17.30 gebeld dat mijn wasdroger stuk is en niet meer te maken. Volgende dag om 10 uur stond er alweer een nieuwe binnen. Echt super service

Rijke 28-07-2023

Goede voorlichting over de aankoop van een radiootje. niet opdringen , maar goed de voor en nadelen van 2 merken.

Renger en Jannie Dijkman 28-07-2023

Deze shop-winkel is voor ons dicht in de buurt. Alle elektrische apparatuur is hier te koop. Een overzichtelijke website. Een prima advies over ons gekochte afzuigkap. Vervolgens is hij kundig en snel gemonteerd voor een prima prijs.

Jan 28-07-2023

Prima winkel, betrouwbaar en goede service.
Vriendelijke verkopers, houden je goed op de hoogte. Afspraak is afspraak.

Marly 28-07-2023

Gebruiksvriendelijke site.
In de winkel supervriendelijk geholpen, zoals altijd.
Geleverd dezelfde dag. Geweldig.

Marco 28-07-2023

Bijzonder goed advies gehad m.b.t. een Siemens koffiemachine! Ook nog eens € 150,- korting van Siemens zelf.

Ida van Houten 27-07-2023

In 10 min geinstalleerd onze inbouw koelkast, professioneel en aardige monteur. Belt van te voren dat hij onderweg is.

gert gerrits 27-07-2023

De shop ligt er altijd netjes bij en vriendelijk personeel die weten wat ze verkopen en je altijd netjes te woord staat

Joke 27-07-2023

Goede persoonlijke verkoop. Snelle service, vriendelijk personeel en ook after sales prima geregeld.

Rick Vorwald 27-07-2023

Prettig geholpen bij mijn keuze voor een nieuwe wasmachine, fijne service.
Bij aflevering werd er door de monteur geholpen om de wasdroger te verplaatsen en terug te zetten.
Deze winkel is een absolute aanrader !

H.J. 27-07-2023

Geweldig geholpen vakkundige voorlichting over een te kopen stofzuiger.
Vriendelijke verkoper

jacq 27-07-2023

DE lokale middenstand ook bij staan. De wasdroger 's morgens gekocht en 's middags stonden ze al voor de deur.

Gonny van Dolder 27-07-2023

De levering vond volgens afspraak plaats. De apparaten keuring geplaatst, aangesloten en de oude meegenomen. Ook de verpakking namen ze mee zodat na installatie alles gelijk schoon was. Door de medewerkers de werking van de apparaten uitgelegd.

edwin korthout 27-07-2023

Hoppenbrouwers udenhout is een fijn bedrijf om naar toe te gaan, goede service en klantgerichte oplossingen.

Ron Broere 27-07-2023

Persoonlijke aandacht; goed geholpen; de verkoper had een prima verhaal ( en snelle service) inzake de aanschaf van een inbouw vaatwasmachine

M 27-07-2023

Goede voorlichting over het product waar we naar op zoek waren , aardige en vlotte verkoper ,die alle tijd voor je had. Deskundigheid top, bezorging op afgesproken tijd. In een woord een top zzk, waar kla t koning is.

A de Jong 27-07-2023

We hebben stofzuiger en waterkoker gekocht die gingen net tegelijk kapot we werden vriendelijk geholpen en kregen korting omdat we 2 dingen samen kochten

AMF65 27-07-2023

Vakkundig bezoek en advies vooraf en snelle en degelijke levering en installatie. We zijn blij met de nieuwe koelvriescombinatie

Fred 27-07-2023

Het was zeer prettig om in deze winkel geholpen te worden. De verkoper begreep gelijk waar we naar opzoek waren en heeft ons een zeer goed advies gegeven. Daarop hebben wij gelijk besloten om ons product aan te schaffen

Bas Baake Elektroworld 27-07-2023

Vlot geleverd en vertrouwd adres. Stel prijs op een persoonlijk contact en niet een of andere webshop.

Esther Gense 27-07-2023

Het was voor mij de eerste keer dat ik iets bestelde via Electroworld en was aan het wachten op een bericht wanneer het product geleverd zou worden. Toen ik later op de dag (dat ik iets besteld had) thuiskwam van mijn werk en het product al thuis aantrof was ik blij verrast dat het al zo snel was. Dat is dan de grote plus! De 8 is er omdat ik dit niet wist. Ik was aan het werk. Gelukkig was mijn man thuis en kon deze het pakket(je) aannemen. Echter nu weet ik dat het zo snel kan gaan en kan ik dingen aangeven/vragen vwb levertijd.

Hans Scheenstra 27-07-2023

Wij hebben louter goede ervaringen met de firma Stadhouder. Er is een zeer breed assortiment en alle adviseurs hebben zeer brede kennis van de producten welke in de winkel staan of zijn zeer bereidt om te kijken of een product beter bij de wensen aansluit. Het is fijn om een dergelijke winkel meet elektronica - en huishoudelijke producten midden in je woonwijk te hebben zodat je niet naar grote winkelcentra behoeft te gaan of de binnen stad. persoonlijke service en advies staan hier voorop!!!

Lyan Ploumen 27-07-2023

De eigenaar van deze winkel is zo klantgericht en vriendelijk en heeft uitgebreide kennis dat vind je bijna nergens meer! Hoop dat deze winkel nog lang in het Heuvelland blijft.

Willem 27-07-2023

Vriendelijk personeel dat de tijd neemt om alles uit te leggen en niet opdringerig is.