Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2928 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

JAN janssen Mill 19-07-2023

Alleen de dvdspeler werk goed. de Tv Zenders werkt niet goed.
daar baal ik van Ikheb een paar keer gebeld.Ze zeggenje moet op Tv knop drukken van
afstandbedienging Drukken. Dat Werkt Niet

Johan 19-07-2023

Prettige sfeer en deskundige verkoper die inging op onze vragen en duidelijke antwoorden had.

Mieke Boom 19-07-2023

Is een hele fijne winkel, met vriendelijk personeel. Snelle levering en ook de monteur die het wasmachine kwam plaatsen was vriendelijk.

Joop Eerens 19-07-2023

Snelle reactie op een bestelling en gezorgd voor een aflevering van het product waar een lange levertijd voor stond
Net zo lang gezocht naar een instantie die het product wel binnen een paar dagen via hen kon leveren, Top

Wim 18-07-2023

Een nette en ruim opgezette winkel waar je alle apparatuur uitgebreid kunt bekijken en vergelijken. De deskundige medewerkers staan je graag te woord, zonder hierbij opdringerig te zijn. Ze geven uitgebreid advies. Ook de levering en het plaatsen doen ze correct en volgens afspraak. De tv is ook vakkundig opgehangen.

Fam. J. de Bruijne 18-07-2023

Vriendelijk en vakkundig personeel.
Wij zijn zeer tevreden!
Afspraak is afspraak bij Verlinde.

theo Graban 18-07-2023

het is simpel en eenvoudig te verklaren ; als je al meer dan 30 jaar bij hen koopt heeft dat een reden nl een eerlijke prijs en een top service.

Jos van Santen 18-07-2023

fijne mensen die lekker snel werken.
korte maar duidelijke uitleg gegeven.
lekker op tijd gekomen.

Joop Fens 18-07-2023

De gebruiksvriendelijkheid is goed. De levering is uitgevoerd zoals zij hadden gezegd. Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam . De aflevering en het aansluiten en uitleggen van het apparaat was zeer vakkundig.

Ger bHooijmaijers 18-07-2023

Mooie winkel en uitstekende bediening.goede uitleg en een goede prijsverhouding we zijn zeer content.

Fred van Efferink 18-07-2023

Heel correct ,maar inbouwwasmachine heeft aan achterkant andere aansluiting op waterkraan c q afvoer gekregen ,waardoor wasmachine iets naar voren is gekomen en keukendeurtje niet meer helemaal dicht kan .
Was niet bekend en had van tevoren bekeken moeten worden .Daarvoor ben je speciaalzaak !

Marja Koning 18-07-2023

Mijn wasmachine gaf kortsluiting. Eerst telefonisch goed geholpen om de wasmachine deur open te krijgen. De reparatie is vakkundig opgelost en daarbij eerlijk advies over mijn droger gekregen die niet warm wordt. Repareren kan wel maar niet goedkoop en gezien de leeftijd is het beter om een nieuwe kopen.

Frans van den Broek 18-07-2023

Prima communicatie, vlotte bediening , snelle levering, goede inbouwservice, gratis leentoestel (koelkast0

Huib Wurfbain 18-07-2023

Ben reuze blij met de service. Het was een hoop uitzoekwerk wat me helemaal uit handen is genomen. Ook het hijsen en inbouwen was helemaal naar wens. Echt heel erg tevreden.

Carola 18-07-2023

Wasmachine gekocht van Bosch. Het werd goed en duidelijk uitgelegd. Zeker iemand die weet waar hij het over heeft. Best uniek in deze tijd. En hij was op voorraad. En de winkel zag er netjes uit.

Jan Breider 17-07-2023

We komen regelmatig bij deze winkel en we waarderen de klantvriendelijkheid en goede service enorm. Prettig winkelen dus.

A.B. 17-07-2023

Fijne en goede winkel. Prima en net personeel. Alle diverse apparaten daar gekocht.

Peter Rotteveel 17-07-2023

Ze denken met ons mee en doen ook eventuele reparaties. En ze doen ook nog wat voor onze cliënten.

hennie van Dijk 17-07-2023

Uitstekend persoonlijk advies gehad bij aanschaf meerdere artikelen. en goede service bij het verhuizen van de diepvries en de koelkast.Top

J. Bogaert 16-07-2023

Een paar jaar geleden heb ik een wasdroger gekocht bij Ava- electro in Oost- Souburg en dat was erg goed bevallen. Nu was er een nieuwe wasmachine nodig. Ik kreeg goede uitleg over de verschillende types wasmachines, de keuze was snel gemaakt en de wasmachine werd besteld.
Omdat de levertijd toch iets langer was dan ik verwacht had, werd voorgesteld een andere wasmachine van hetzelfde merk te nemen: deze was sneller leverbaar en bovendien die week net in de aanbieding. De afspraak om de wasmachine te leveren was snel gemaakt, je krijgt een dag van te voren een mail met de geschatte tijd dat de monteur komt, op de dag zelf kun je “meekijken” wanneer de monteur bij jou is. Echt heel fijn!

De monteurs waren keurig op tijd, monteerden de wasmachine, namen de oude mee, pakten de stofzuiger en een doekje en er werd uitgelegd hoe het apparaat werkte. EN DAAROM KOOP IK DUS BIJ AVA-ELECTRO IN SOUBURG! Nu even verder sparen voor een televisie, die ik uiteraard ook bij Ava- Elektro koop.

Henk 16-07-2023

Eerder al producten in deze zaak gekocht. Goede uitleg gekregen over verschillende types van het product dat we nu wilden kopen

Marco 16-07-2023

Komt afspraken uitstekend na, goed advies bij verkoop, scherpe aanbiedingen, goed vast assortiment, goede vaste prijzen ook.

A.T.C.Hopmans 16-07-2023

Fijne winkel met een goede service! Komen altijd hun beloftes na. Deskundig personeel!

Bob Ambachtsheer 16-07-2023

Afspraken zijn nagekomen. Het communiceren in de winkel schepte duidelijkheid.

Ilona Gijsbers 16-07-2023

Ik ben al jaren fan van JBL speakers.
Via internet kwam ik de aanbieding voor een JBL speaker DAB radio van Electro World tegen.
Ik was meteen verkocht!
Direct naar de vestiging in Someren gereden.
Fijne winkel, vriendelijke personeel. Ik ben van plan om daar zeker naar toe terug te gaan!
Ik had overigens nog nooit van deze winkel gehoord.
Als ik eerder had geweten had ik mijn nieuwe stofzuiger hier gekocht ipv bij Expert!